SUV-ul subcompact Mokka şi Astra OPC vor debuta la Geneva.
Opel dezvăluie “RAD e” – prima bicicletă electrică construită conform principiilor auto.
Ampera, între finalistele la titlul “Car of the Year 2012”.
Conferinţa de presă Opel pe 6 martie, ora 11:30 în Hala 2.

Rüsselsheim. Opel va prezenta două premiere mondiale la această ediţie a Salonului Auto de la Geneva (6-18 martie 2012): noul SUV subcompact Mokka şi noul Astra OPC. Perfect aliniat motto-ului din acest an al salonului “Driving into the future”, Opel este primul producător german care intră, prin noul Mokka, pe segmentul SUV-B, aflat în creştere rapidă.

Participanţii la conferinţa de presă a Opel de la Geneva Palexpo pe 6 martie, ora 11:30, în Hala 2 vor putea vedea nu doar modul în care Opel îşi extinde gama de produse cu noul Mokka şi noul Astra OPC, dar şi cum aduce mai multă emoţie brandului şi clienţilor. Noul 206 kW / 280 cp Astra OPC sport coupé compact este cel mai puternic Astra construit şi oferă clienţilor o experienţă sportivă de condus, ca şi foarte multă emoţie. Şi există chiar mai multe motive pentru Opel de a celebra, pe lângă anul aniversar 150: revoluţionarul model electric Ampera cu autonomie extinsă este printre finalistele titlului “Car of the Year”, iar marca va dezvălui bicicleta electrică “RAD e”. Opel îşi subliniază rolul de lider în tehnologie cu noul sistem exclusivist cu cu două turbocompresoare secvenţiale pentru motorul diesel 2.0 BiTurbo CDTI al Insignia.

Premieră mondială: dimensiuni compacte, atitudinie impunătoare – noul Mokka
În ciuda dimensiunii sale de 4,28 metri, Mokka găzduieşte cu generozitate cinci persoane într-o poziţie de şedere ridicată. Modelul îndeplineşte promisiunea Opel de a combina designul atractiv cu tehnologia inovatoare şi funcţionalităţi upmarket, făcându-le accesible unui segment mai larg de clienţi. O experienţă dinamică de condus este oferită de trei motoare eficiente, incluzând versiunile 1.6 litri 85 kW/115 cp şi 103 kW/140 cp 1.4 l Turbo şi 1.7 CDTI cu 93 kW/130 cp. Siguranţa este crescută cu noi tehnologii aduse în segment, precum sistemele de asistenţă a şoferului bazate pe sistemul de cameră frontală Opel Eye, ca şi pe camera din spate.

Atât tracţiune faţă cât şi integrală sunt disponibile pe noul Opel Mokka. Sistemul de tracţiune integrală asigură un nivel ridicat de stabilitate şi siguranţă, extinzând capacităţile Mokka şi la terenuri mai dificile. Când manevrabilitatea şi tracţiunea sunt supuse testării, sistemul transferă automat putere către roţile din spate. Elemente standard ce cresc experienţa de condus disponibile pe toate versiunile Mokka includ Sistemul Electronic al Stabilităţii (ESC), Controlul Tracţiunii (TC) ca şi Asistarea la pornire din rampă (HSA) şi sistemul de control la deplasarea în pantă (HDC) – ce îmbunătăţesc confortul la condus şi cresc siguranţa pe teren înclinat.

Echipat cu toate aceste funcţii, modelul Mokka a fost proiectat pentru persoane cu un stil de viaţă activ şi rafinat. Acest aspect se reflectă şi în denumirea sa, care a avut ca sursă de inspiraţie boabele de cafea rotunde şi mici din soiul renumit de cafele Coffea Arabica.  Băuturile din extract de boabe de cafea Mocca sunt sofisticate şi rafinate, de calitate superioară şi pline de energie. La fel ca acestea, modelul Opel Mokka este compact, având în acelaşi timp o atitudine impunătoare.

Premieră mondială: noul Astra OPC – cel mai puternic Astra din toate timpurile
Cu noul Astra OPC, versiunea high-performance a Astra GTC are premiera mondială la Geneva. Motorul modelului OPC 206 kW/280 cp 2.0 litri este capabil de cuplu de 400 Nm şi o viteză maximă de 250 km/h. Este prima oară când un Astra atinge o astfel de viteză. Suspensia faţă avansată HiPerStrut de pe Astra OPC este una dintre marile noutăţi, permiţând maşinii să livreze putere fără compromis. În combinaţie cu şasiul FlexRide, cu tipurile prestabilite de condus “Sport” şi “OPC”, Astra OPC oferă manevrabilitate de vârf.

Astra OPC vine de asemenea cu scaune tip scoică foarte performante realizate cu tehnologie de vârf. Ambele scaune de faţă cresc experienţa dinamică şi sportivă la condus prin introducerea unui material de ultimă oră foarte uşor, o poziţie de condus mai joasă şi suport lateral crescut. Comparativ cu greutatea unui scaun convenţional, acestea sunt cu 45% mai uşoare. Niciun alt producător auto nu a folosit într-o maşină de producţie un material compozit, turnat prin injecţie. Noul scaun se laudă cu până la 18 setări diferite. Tehnologia OPC, dezvoltată exclusiv de Opel trebuie să treacă un test de anduranţă de 10.000 de kilometri pe faimoasa pistă de curse Nürburgring din Germania. 10.000 de kilometri în condiţiile dure ale buclei de nord sunt echivalentul a 180.000 kilometri în condiţii normale.În acest an, Opel are şi mai multe motive să fie entuziasmat de Salonul Auto de la Geneva. Nu este doar aniversarea de 150 ani a Opel, dar Ampera, una dintre cele mai recente dintre inovaţiile Opel, este printre finalistele prestigiosului titlu “Car of the Year 2012”. Pe 5 martie, câştigătorul va fi anunţat din lista de şapte finaliste la salonul de la Geneva, devenind astfel prima ştire a evenimentului.

Opel e-bike “RAD e” oferă o viziune asupra viitorului
Opel va prezenta la Geneva studiul de design “RAD e” – o bicicletă electrică futuristă ce complimentează strategia de e-mobilitate a brandului şi oferă un concept de mobilitate individuală şi urbană cu adevărat integrată. RAD e – o bicicletă electrică ce a fost construită după principii din lumea auto – include limbajul de design tipic Opel, precum forma de bumerang asociată cu Ampera şi concept car-ul RAK e. Tehnologia sa cu un motor de 250 waţi oferă suport motorizat la pedalare şi atinge o autonomie sustinută electric între 60 şi 145 de kilometri. În acest sens, RAD e răspunde nevoilor de mobilitate ale clienţilor atunci când utilizarea maşinii este grea sau nu este posibilă. RAD e este dezvăluit într-un moment când se aşteaptă ca bicicletele electrice să joace un rol cheie în viitorul transportului urban integrat. RAD e este de asemenea un memento cu stil a perioadei iniţiale de industrializare a Opel, cea a producţiei de biciclete. În contextul anului aniversar, designerii au dezvoltat un studiu relevant din punct de vedere istoric, dar care oferă în acelaşi timp o viziune asupra viitorului.

Noul 2.0 BiTurbo CDTI în vârful ofertei Insignia diesel
Vizitatorii Salonului auto de la Geneva vor putea afla mai multe despre noul propulsor dinamic şi foarte eficient al Opel, 2.0 BiTurbo CDTI diesel ce debutează pe vârful de lance Insignia. Insignia 2.0 BiTurbo CDTI livrează 143 kW/195 cp şi cuplu de 400 Nm; consumul de combustibil începe de la 4,9 litri pentru 100 kilometri (129 g/km CO2). Este astfel unul dintre cele mai eficiente modele din clasa medie, având în vedere consumul de combustibil. În inima motorului se află un sistemul cu două turbocompresoare secvenţiale şi două stadii de supraalimentare. Până în prezent, această tehnologie se regăsea exclusiv la câteva mărci mai scumpe. Este pentru prima oară când un automobil pentru pasageri este echipat cu un astfel de sistem. Cumpărătorii au posibilitatea de a combina noua motorizare cu tracţiunea pe puntea faţă sau tracţiunea integrală (AWD). Modelul Insignia 2.0 BiTurbo CDTI  este disponibil în toate variantele de caroserie. Şasiul SuperSport disponibil opţional reprezintă o altă inovaţie semnificativă destinată tuturor variantelor Insignia cu tracţiune integrală. Această tehnologie, destinată iniţial celei mai performante variante sport, modelul OPC (Opel Performance Center), este acum disponibilă pentru un număr mai mare de clienţi.

Sursa: Opel Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii