La standul din cadrul celei de-a 82-a editii a Salonului Auto de la Geneva, Peugeot dezvaluie, cu 5 premiere mondiale, piesa de rezistenta a ofensivei de produse din 2012: noul 208. Eveniment major la Salonul Auto de la Geneva 2012: printre cele 30 de vehicule de serie si concept-car-uri expuse pe cei aproximativ 2.700 metri patrati ai standului Peugeot, cei 700.000 de vizitatori vor descoperi in spatiul dedicat modelului 208, nu mai putin de 10 versiuni reprezentative ale acestuia. Dupa succesul istoric al predecesorilor sai- peste 15 milioane vehicule “seria 200” fabricate in 30 de ani- 208 reinventeaza dinamica segmentului sau, avand un singur tel: sa recastige pozitia de lider a acestui segment in Europa. Pentru a dezvolta un vehicul atractiv, care sa vina in intampinarea exigentelor unei game largi de clienti, noul 208 a adoptat cele mai ambitioase specificatii dezvoltate vreodata de catre marca pentru a creea un vehicul care produce un adevarat salt intre generatii.

208, “re-generarea”
-Regenerare arhitecturala, aspect compact (lungime: 3.96m), greutate redusa (-110kg in medie comparativ cu modelul 207) si spatiu pasageri marit
-Regenerare stilistica, gratie noilor codurilor estetice si dinamismului celor doua variante de caroserie (3usi t 5usi)
-Regenerare ergonomica, caracterizata prin pozitionarea complet noua a instrumentelor de bord si a comenzilor, conectivitatea intuitiva a ecranului tactil si o ambianta interioara rafinata
-Regenerare ecologica, oferita printr-o gama de zece motorizari extrem de prietenoase cu mediul si foarte economice, inclusiv o gama e-HDi extinsa si dezvoltarea unei familii noi de motoare pe benzina in trei cilindri
-Reinventarea placerii de a conduce, gratie noii tinute de drum, ce reflecta intreaga expertiza a marcii, alaturi de siguranta activa si pasiva de cel mai inalt nivel si functia inovatoare de Asistenta la Parcare.

Gama de motoare diesel:
- 1.4 l HDi PEF 50 kW (68 Cp), 160 Nm, cutie manuala cu 5 trepte; CO2: 98 g/km,
- 1.4 l e-HDi PEF 50 kW (68 Cp), 160 Nm, cutie pilotata cu 5 trepte, Stop & Start; CO2: 87 g/km;
- 1.6 l e-HDi PEF 68 kW (92 Cp), 230 Nm, 5- cutie manuala cu 5 trepte, Stop & Start; CO2: 98 g/km;
- 1.6 l e-HDi PEF 68 kW (92 Cp), 230 Nm, cutie pilotata cu 6 trepte, Stop & Start; CO2: 98 g/km;
- 1.6 l e-HDi PEF 84 kW (115 Cp), 270/285 (2) Nm, cutie manuala cu 6 trepte, Stop & Start; CO2: 99 g/km.

Gama de motoare pe benzina:
- 1.0 l VTi 50 kW (68 Cp); 95 Nm, cutie manuala cu 5 trepte; 99 g/km
- 1.2 l VTi 60 kW (82 Cp); 118 Nm, cutie manuala cu 5 trepte; 104 g/km
- 1.4 l VTi 70 kW (95 Cp); 136 Nm, cutie manuala cu 5 trepte: 129 g/km
- 1.6 l VTi 88 kW (120 Cp); 160 Nm, cutie manuala cu 5 trepte: 134 g/km
- 1.6 l THP 115 kW (156 Cp), 240/260 (2) Nm, cutie manuala cu 6 trepte; CO2: 135 g/km.

Noul 208 va fi lansat la inceputul primaverii anului 2012; pentru anul 2013 se estimeaza un volum al vanzarilor mondiale de 550.000 unitati.
Alături de  “premiera” modelului 208, Peugeot  va dezvălui două concept-car-uri la Geneva, o dovadă clară a tendinţei de dezvoltare a Mărcii  pe segmentul modelelor super-compacte: Conceptul XY şi Conceptul GTi.

Pornind de la versiunea în 3-uşi  a modelului 208, cele  două concept-car-uri reflectă saltul  dintre  generaţii  realizat  de   noul   model  prin   personalităţi  puternice,  dar diferite:  Conceptul XY  se  adresează populaţiei  din  mediul  urban care apreciază unicitatea şi rafinamentul, în timp ce Conceptul GTi  reinventează o legendă. Culorile  propuse pentru  caroseriile  celor două concept-car-uri  folosesc un  proces unic,   perfect  integrat   în   componentele  stilistice   şi  aerodinamice,   rezultând  o ambianţă interioară extrem de bine integrată în design-ul general al modelului.

Tehnologia HYbrid4: inovaţia Peugeot
Marca continuă să reducă emisiile de CO2 la vehiculele din gama sa: nivelul  mediu al emisiilor modelelor Peugeot  s-a situat la o valoare de  129g/km în 2011, aşadar sub nivelul maxim de 130g/km impus  de Comisia Europeană pentru 2015.

Politica  Mărcii de  protejare  a  mediului se  axează  pe  îmbunătăţirea  continuă a motoarelor   cu   combustie  internă   (obţinută   prin   reducerea   cilindreei  şi   prin sistemele e-HDi  Stop & Start). Marca propune o nouă generaţie de motoare şi o nouă gamă de motorizări pe benzină EB (trei-cilindri de 1.0l şi 1.2l), introdusă la noul  208.

Inovaţia tehnologică Peugeot, un punct important al angajamentului Mărcii  faţă de mediu, în contexul            unei    pieţe   europene       predominante           diesel,            constă în introducerea primei tehnologii diesel electric hibrid din lume- HYbrid4.

Graţie trenului de rulare HYbrid4, Peugeot propune o gamă ce oferă noi senzaţii în materie de  protecţie faţă de  mediu şi plăcere la condus, completate de  multe alte virtuţi.  Hibridizarea  propulsorului diesel  de  2.0  HDi  FAP163Cp  care acţionează roţile faţă cu un motor electric de 37 Cp integrat în axul spate, oferă o nouă plăcere a condusului, graţie tracţiunii integrale, a unei  puteri maxime de 200 Cp, a modului ‘ZEV’ (vehicul  cu emisii  zero) şi a unui consum de carburant cu 35% mai mic comparativ  cu  un  vehicul  echipat  cu  motor cu  combustie  internă  cu  caracteristici similare.

Trei dintre modelele expuse la salonul de la Geneva fac dovada echipării gamei cu motorizarea HYbrid4.
-3008 HYbrid4, propus spre  vânzare din luna Februarie;
-508 RXH, lansat la scurt timp, este un alt model diesel-electric hibrid cu atribute prestigioase,  combinate  astfel  încât  să  ofere o  perspectivă  originală  asupra segmentului de vehicule off-road, cu deosebite valenţe în materie de condus.
-Limuzina de clasă medie 508 HYbrid4, expusă în premieră mondială la Geneva, va fi disponibilă începând cu vara lui 2012.

4008, noul SUV Peugeot 4X4
4008, o altă premieră mondială a Salonului Auto de  la Geneva, simbolizează atât direcţia ascendentă a Mărcii Peugeot,  cât şi perspectiva internaţionalizării. Graţie aspectului  distinctiv, a caracteristicilor  4x4,  modelul 4008,  cu  vânzări  estimate  la peste 70%  în  afara  Europei, este  un  răspuns la necesităţile  tot mai  ridicate  ale utilizatorilor de  vehicule all-terrain, din segmentul compact SUV.

Născut din  parteneriatul  PSA Peugeot  Citroén – Mitsubishi, 4008 se  bucură de  o personalitate puternică, uşor de asociat cu Marca Peugeot.

Un echilibru perfect: noile  coduri stilistice sunt aplicate  cu rigurozitate,  caracterul “off-road” este  accentuat  de  adoptarea grilei  cu  design  vertical,  bandourilor  de protecţie pentru lateral şi pasajelor funcţionale ale roţilor.

Interiorul modelului 4008, se  bucură de  materiale variate şi echipamente multiple, fiind   echipat   cu   plafon  panoramic   vitrat,   care  oferă   ocupanţilor   o   ambianţă deosebită.

Extrem de  compact (lungime: 4.34  m),  oferă o  manevrabilitate bună, iar spaţiul pentru  pasageri  îl  transformă  într-un  vehicul   deosebit  de   versatil,  potrivit  atât pentru utilizarea zilnică cât şi pentru petrecerea timpului liber.

Gama 4008 propune patru motorizări (două pe  motorină şi două pe  benzină), pe pieţele Europene, cu transmisie electronică 4x4 selectabilă.

Cu  un  nivel  al emisiilor de  CO2  record pentru categoria  sa, 4008           este un  SUV modern, capabil  să realizeze  un  consum redus de  carburant în  diferite  medii   şi locaţii.

Ofensiva de produse
Celelalte modele Peugeot expuse la Geneva evidenţiază modernizarea continuă a gamei.  Marca este gata  să ofere avantaje  clienţilor, urmând  în special  exemplul lansărilor  pline  de  succes ale modelelor 508 în Europa şi China, 3008 şi 5008,  a noului 107,  a Coupe-ului Sport RCZ şi începând   de  astăzi a premierelor mondiale ale noilor modele Partner şi Expert.

Sursa: Peugeot Romania 
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii