Începând cu 2009, creşterea globală a mărcii a depăşit ritmul de creştere al industriei auto

DETROIT - Chevrolet a vândut 1,18 milioane de autovehicule în întreaga lume în primele trei luni ale anului 2012, reprezentând o creştere cu 6,5% faţă de primul trimestru al anului 2011 şi înregistrând astfel cel de-al şaselea trimestru consecutiv în care marca Chevrolet a avut vânzări record. În ultimii doi ani, Chevrolet s-a dezvoltat mai rapid decât alte mărci cu volum mare de producţie, atingând o cotă de piaţă de 6,3%. 

„Cea mai puternică gamă de autoturisme, camioane şi modele crossover din istoria Chevrolet a înregistrat vânzări record în 2011 şi rezultate la fel de impresionante în primul trimestru al anului 2012,” a declarat preşedintele şi directorul executiv al General Motors, Dan Akerson. „Pentru a menţine ritmul, GM pregăteşte încă 20 de lansări de autovehicule în 2012, iar printre cele mai importante se numără şi modele Chevrolet, inclusiv modelul Sail în Asia, modelul Colorado în America de Sud şi Spark în America de Nord.” 

Chevrolet Cruze a avut cel mai mare succes, înregistrând vânzări globale de peste 180.000 de unităţi în primul trimestru, o creştere cu aproximativ 20% faţă de 2011, devenind cel mai bine vândut model Chevrolet la nivel global. Vânzările înregistrate de autovehiculul compact Aveo/Sonic şi modelul sedan de dimensiuni medii Malibu, ambele lansate recent, continuă să crească pe măsură ce creşte numărul de unităţi disponibile la dealeri. 

Chevrolet a publicat creşteri semnificative ale vânzărilor faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut pentru patru din cele cinci pieţe importante pe care activează:

-În Statele Unite, Chevrolet a vândut 448.000 de unităţi în primul trimestru, reprezentând o creştere de 7,6%. Vânzările de autoturisme sunt în continuare puternice, crescând cererea de autovehicule cu consum redus, precum modelele Cruze, Malibu şi Sonic.
-În China, Chevrolet a înregistrat vânzări record de 162.000 de unităţi în acest trimestru, totalizând o creştere de 1,4%.
-În Brazilia, marca Chevrolet este în continuare competitivă, deşi vânzările au scăzut cu 4,2% în primul trimestru, la 137.000 de unităţi.
-În Mexic, Chevrolet a vândut 42.000 de unităţi în acest trimestru, reprezentând o creştere de 14,2 %.
-În Argentina, Chevrolet a vândut 41.500 de unităţi în primul trimestru, în creştere cu 21,5%, stabilind un nou record pentru marcă.

Chevrolet Europe a vândut 55.100 autovehicule în Europa Centrală şi de Vest, o creştere de 7,8 % într-o industrie care scăzuse cu 8,7 % faţă de anul trecut. Chevrolet Europe a înregistrat cea mai bună cotă de piaţă pe primul trimestru din istoria sa, 1,36%, faţă de 1,15% în primul trimestru al anului 2011. Pe lângă vânzările obţinute în Europa, Chevrolet a vândut 2.800 de autovehicule în Israel în primele trei luni ale anului 2012. 

Printre lansările importante se numără modelul Trailblazer, un SUV de dimensiuni medii pentru Thailanda şi versiunea station wagon a modelului Cruze pentru Europa. Chevrolet, o marcă americană cu tradiţie, înregistrează astăzi peste 60% din vânzările sale în afara pieţei din Statele Unite.  

Sursa: Chevrolet Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii