Sistemul FlexFix
Noul model SUV de la Opel va putea transporta un număr maxim de trei biciclete datorită sistemului FlexFix integrat.
Funcţia inovatoare de înclinare a sistemului FlexFix permite accesul la hayon chiar şi atunci când suportul de biciclete este încărcat la capacitate maximă.
Sistem uşor de utilizat, care nu necesită unelte şi reduce solicitările asupra spatelui.

Rüsselsheim. Noul SUV de la Opel, modelul Mokka, va fi disponibil în varianta echipată cu a doua generaţie a suportului pentru biciclete FlexFix, care poate transporta un număr maxim de trei biciclete. Sistemul avansat de depozitare, furnizat exclusiv de Opel, este integrat în bara de protecţie spate a autovehiculului, fiind disponibil permanent. Atunci când nu este utilizat, acesta este mascat în bara spate. Ca şi modelul Mokka, sistemul FlexFix a fost proiectat pentru persoane cu un stil de viaţă activ, cărora le place să meargă în excursie cu bicicletele. Chiar şi atunci când este încărcat la capacitate maximă, suportul FlexFix poate fi înclinat, astfel încât hayonul autovehiculului să poată fi deschis cu uşurinţă, pentru un acces rapid la portbagaj. Noul SUV sub-compact spaţios, ce va fi lansat pe piaţă în decursul acestui an, va avea o capacitate de încărcare sporită datorită suportului de biciclete FlexFix, disponibil opţional.

Versiunea standard a sistemului FlexFix montat pe autovehiculul Mokka este concepută pentru a transporta o bicicletă. Cu toate acestea, suportul poate susţine o greutate de 30 kg, cu 10 kg în plus faţă de prima generaţie a sistemului FlexFix. Acum este disponibil un kit de extensie pentru cea de-a doua generaţie a sistemului FlexFix, care include un adaptor cu fixare cu cleme pentru a putea transporta încă două biciclete. Capacitatea totală de încărcare, la transportul a trei biciclete, este de 60 de kilograme.

Sistemul FlexFix oferă avantaje unice
Opel este singurul producător auto care oferă un suport de biciclete, sistemul FlexFix, integrat complet şi întotdeauna disponibil. Suportul de biciclete este foarte uşor de utilizat şi poate fi reglat manual, fără a fi nevoie de unelte.

Suporturile speciale cu inserţii de cauciuc permit fixarea fermă a bicicletelor. În plus, noul sistem poate fi blocat astfel încât bicicletele să fie protejate împotriva furtului atunci când autovehiculul Mokka staţionează. Chiar şi atunci când este încărcat la capacitate maximă, suportul FlexFix din a doua generaţie poate fi înclinat astfel încât hayonul autovehiculului să poată fi deschis cu uşurinţă, pentru a permite accesul rapid la portbagajul autovehiculului Mokka.

Al doilea avantaj important al sistemului Opel FlexFix, comparativ cu suporturile convenţionale pentru biciclete, îl reprezintă faptul că este uşor accesibil şi, în consecinţă, extraordinar de ergonomic. Spre deosebire de alte sisteme, precum suporturile de acoperiş, unde trebuie să ridicaţi bicicleta deasupra capului, sistemul FlexFix vă protejează coloana, la fel ca scaunele certificate de AGR („Aktion Gesunder Rücken e.V.”), asociaţia germană de experţi în sănătatea spatelui, scaune disponibile pentru modelul Mokka. Un alt avantaj faţă de celelalte sisteme de transport pentru acoperiş, pentru autovehiculele echipate cu sistemul FlexFix nu se mai impune limita de viteză de 120 km/h, deoarece bicicletele sunt amplasate în spate.

Modelul Mokka îmbină în mod armonios un nivel ridicat de funcţionalitate şi confort cu spiritul de aventură
În ciuda lungimii sale de 4,28 metri, autovehiculul Mokka oferă suficient spaţiu pentru transportul a cinci persoane, îmbinând funcţionalitatea şi poziţia de şedere ridicată şi confortabilă cu pasiunea pentru aventură. Dinamica de conducere a modelului Mokka a fost adaptată stilului de viaţă urban, incluzând toate avantajele semnificative pentru deplasarea pe teren accidentat. De aceea, pe lângă sistemul de tracţiune pe puntea faţă, modelul Mokka poate fi echipat cu un sistem de tracţiune integrală, pentru o forţă de tracţiune sporită şi o manevrabilitate îmbunătăţită pe drumuri neasfaltate.

Puterea este furnizată de trei motoare eficiente. Toate transmisiile manuale sunt echipate cu sistemul Start/Stop dezvoltat de Opel, ce contribuie la reducerea consumului de carburant. Gama de motoare pe benzină include o unitate cu aspiraţie naturală de 1,6 litri, ce dezvoltă o putere de 85 kW/115 cp şi un cuplu de 155 Nm, precum şi o variantă turbo de 1,4 l cu o putere de 103 kW/140 cp şi un cuplu de 200 Nm. În ceea ce priveşte motorizările diesel, gama include un motor turbo diesel 1.7 CDTI cu o putere de 93 kW/130 cp şi un cuplu de 300 Nm, caracterizat printr-un consum redus de carburant şi un nivel scăzut de emisii.

Sursa: Opel Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

1 comentarii