Prin proiectul One World Futbol, locuitorii regiunilor sărace din întreaga lume beneficiază de mingi de fotbal „practic indestructibile”.
În contractul pe o durată de trei ani, Chevrolet se angajează să ofere 1,5 milioane de mingi de fotbal.

DETROIT – Astăzi, Chevrolet a anunţat semnarea unui parteneriat pe trei ani cu proiectul One World Futbol, o societate fără scop lucrativ ce a câştigat numeroase premii, creatoarea mingii One World Futbol. În urma parteneriatului, 1,5 milioane de mingi de fotbal practic indestructibile vor fi donate tinerilor din regiunile afectate de război, din tabere de refugiaţi, zone lovite de dezastre şi din cadrul altor comunităţi dezavantajate din întreaga lume.

Chevrolet îşi va respecta angajamentul prin intermediul unei reţele globale de organizaţii al căror scop este să ajute viitoarea generaţie de fotbalişti.

„Proiectul One World Futbol sărbătoreşte o valoare de bază foarte aproape de viziunea Chevrolet, anume că fotbalul poate influenţa vieţile oamenilor şi poate aduce schimbări pozitive pentru oamenii din întreaga lume,” a declarat Joel Ewanick, Director Internaţional de Marketing al General Motors. „Suntem încântaţi să susţinem misiunea proiectului One World Futbol de a însufleţi milioane de oameni din întreaga lume pentru a se alătura acestui efort şi a crea o mişcare globală în beneficiul jocului şi al oamenilor pasionaţi de acesta.”

Chevrolet a devenit sponsorul organizaţiei One World Futbol, înfiinţate în anul 2010 şi susţinute în la început de Sting, muzicianul faimos în întreaga lume. Susţinerea oferită de Chevrolet face parte dintr-o iniţiativă pro-fotbal globală, implementată la nivelul întregii companii, ce include sponsorizarea Manchester United, campioana din Barclays Premier League.

Încă de la începuturile sale, proiectul One World Futbol a influenţat pozitiv peste 525.000 de persoane din 137 de ţări, prin cele peste 138 de organizaţii – inclusiv şcoli, orfelinate şi organizaţii non-profit – ce folosesc sportul pentru a aplana conflictele, pentru a educa în spiritul toleranţei şi pentru a consolida comunităţile. Compania este un membru asociat al streetfootballnetwork, care face legătura între 94 de organizaţii non-profit, care susţin fotbalul ca promotor al dezvoltării sociale în 61 de ţări.

Tim Jahnigen, inventatorul mingii One World Futbol şi textier de succes, a fost motivat să iniţieze acest proiect după ce a urmărit un film transmis de CNN, cu copii din Darfur care jucau fotbal cu o minge din gunoi legat cu sfoară. Jahnigen s-a hotărât să creeze o minge care să poată fi folosită ca o adevărată minge de fotbal, dar care să nu poată fi distrusă din cauza condiţiilor dificile de trai ale fotbaliştilor din unele zone ale lumii.

„Misiunea proiectului One World Futbol este de a avea un impact pozitiv, aducând bucurie tinerilor din întreaga lume prin fotbal şi prin joc, astfel încât copiii să se bucure de copilărie indiferent unde ar trăi,” a declarat Jahnigen, co-fondator şi director de inovaţie în cadrul proiectului One World Futbol. „Chevrolet este partenerul ideal, care ne împărtăşeşte convingerea că fotbalul poate uni oamenii prin plăcerea jocului, dar poate ajuta şi la vindecarea şi reconstruirea comunităţilor afectate de război, dezastre naturale şi sărăcie. Prin acest parteneriat, vom putea influenţa în mod semnificativ milioane de oameni, prin puterea unei simple mingi rezistente.”

Denumirea proiectului şi a mingii One World Futbol sunt inspirate din cântecul lui Sting, „One World (Not Three).” Pentru proiectarea mingii au fost necesare 11 luni pentru prototipuri şi teste pe teren desfăşurate în Africa, Haiti, Irak şi în alte locaţii. În cadrul proiectului One World Futbol, se lucrează cu grupuri şi companii din toată lumea care achiziţionează, sponsorizează şi/sau distribuie mingea One World Futbol în locurile în care aceasta poate susţine jocul pe durate lungi de timp. Pot fi achiziţionate şi individual, prin programul „Buy One Give One” (Cumpără şi dăruieşte), disponibil pe pagina web One World Futbol Project. În urma cumpărării unei mingi, o altă minge este donată organizaţiilor ce activează în comunităţile dezavantajate din întreaga lume, precum Coaches Across Continents, GOALS Haiti, Right to Play International şi Salvaţi Copiii, printre altele. Cei care doresc doar să facă donaţii sau să achiziţioneze mingi pentru organizaţia lor o pot face tot prin intermediul paginii web a proiectului.

O minge One World Futbol este mai durabilă şi poate fi utilizată de sute de ori mai mult decât mingile obişnuite, făcând faţă oricăror condiţii de joc. Nu este necesară umflarea mingii, dat fiind că aceasta nu se dezumflă, chiar dacă este perforată de multe ori. Mingea One World Futbol poate rezista ani de zile, pe toate tipurile de terenuri, precum beton, asfalt, teren murdar, stâncos sau acoperit cu iarbă şi se păstrează în condiţii dificile, fără a se dezumfla.

Deşi este proiectată astfel încât să aibă aceleaşi dimensiuni, aceeaşi greutate şi acelaşi ricoşeu ca mingile tradiţionale umflate, mingea One World Futbol nu necesită coasere. Materialul folosit pentru fabricarea mingii este inert (nu este toxic, nu se infiltrează) şi este extrem de robust. Datorită rezistenţei sale, mingea One World Futbol poate face faţă importantei provocări referitoare la protecţia mediului, compensând cantitatea de deşeuri rezultate în urma mingilor de fotbal sparte şi aruncate.

Sursa: Chevrolet Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii