stiri auto
Cea de-a doua ediţie a campaniei de informare Luna Mediului în Dacia, desfăşurată din data de 5 iunie până în 25 iunie, s-a încheiat la începutul acestei săptămâni şi a venit momentul bilanţului.

Iată, aşadar, ce rezultate au avut acţiunile pe care Dacia le-a iniţiat sau le-a susţinut în calitate de partener.

-Concursul desfăşurat pe site-ul daciagroup.com, „Testul amprentei de carbon”, a atras 5 958 de participanţi, în timp ce numărul vizitatorilor unici pe zi s-a dublat sau chiar triplat în unele zile. În total, 7 344 de vizitatori au completat chestionarul propus în cadrul concursului şi mai bine de jumătate dintre ei au transmis câte o invitaţie de înscriere în concurs altor persoane.
-Peste 300 de elevi din şcoli generale şi licee din Piteşti, Mioveni şi Mărăcineni au participat la prezentările susţinute de reprezentanţii Dacia şi ai Agenţiei Regionale de Protecţie a Mediului Piteşti (ARPM), în perioada 1 – 14 iunie 2012. Copiii au fost premiaţi pentru implicarea lor în campania de educare şi sensibilizare iniţiată de ARPM, în timp ce cadrele didactice au apreciat contribuţia constructorului auto local la această acţiune.
-O altă acţiune derulată în cadrul acestei campanii, parteneriatul Dacia cu revista “InfoMediu”, în cadrul Campaniei de Educaţie „EcoAtitudine = Responsabilitate, Informaţie, Acţiune”, s-a încheiat în data de 19 iunie. În urma desfăşurării primei etape din acest an a campaniei de educaţie ecologică, elevii din cele 10 şcoli din judeţ au colectat 6 680 kg hârtie şi carton, 1 240 kg PET şi 1 083 kg de deşeuri provenite din echipamente electronice şi electrocasnice (DEEE).
-La Mioveni, Dacia a fost partener al acţiunilor organizate de primărie pentru a celebra Ziua Internaţională a Mediului. Copiii şi tinerii care au luat parte la “Parada verde” şi la concursul de desene pe asfalt “Economia verde te include şi pe tine?” (iniţiativă a ARPM Piteşti) au fost premiaţi cu obiecte puse la dispoziţie de Dacia.
-Pe platforma de la Mioveni, a avut loc un audit extern de supraveghere a sistemului de management al mediului. La finalul auditului, auditorul extern a certificat faptul că sistemul de management al mediului la Dacia este conform cu exigenţele normei ISO 14001. Automobile Dacia este certificată ISO 14001 din 2005, iar anul trecut a fost reînnoită această certificare.

Automobile Dacia a investit, din 2000 până în 2011, 23,08 milioane de euro în protecţia mediului. Cea mai mare parte a investiţiilor au avut ca destinaţie tratarea apelor reziduale (6,8 milioane de euro). De asemenea, peste 6,3 milioane euro au fost investite în tratarea aerului, iar 5,24 milioane euro în economisirea resurselor naturale. Pentru tratarea deşeurilor s-au făcut investiţii de 2,73 milioane euro, iar aproape 2 milioane de euro au fost dedicate tratării solului.

Preocupată de protecţia mediului înconjurător, Dacia a elaborat propria sa politică în domeniu, în conformitate cu procedeele şi normele utilizate în cadrul Grupului Renault.

Sursa: Dacia Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii