concursuri auto
Bucureşti, 9 iulie 2012 — În această vară, până pe 30 iulie, Mazda va derula concursul „Trăieşte experienţa CX-5” pe pagina de Facebook Mazda Playground. Premiul cel mare este un ceas SKYACTIV, iar premiile pentru următorii doi clasaţi sunt un troller CX-5 şi o geantă de voiaj CX-5.

Pentru a se înscrie în concurs, utilizatorii site-ului de socializare trebuie să se deplaseze într-unul din showroom-urile partenere Mazda din ţară, să efectueze un test drive cu Mazda CX-5 sau doar să se fotografieze lângă un CX-5 expus, sau lângă propriul model Mazda CX-5. După fiecare test, participanţii trebuie să-şi facă o poză lângă modelul testat. Fotografiile realizate atât în urma testului sau doar lângă un CX-5, trebuie încărcate ulterior  pe Mazda Playground. Participanţii care vor efectua test drive-ul vor avea două şanse de câştig.

Am iniţiat acest concurs pentru a rasplăti fidelitatea şi pasiunea fanilor noştri pentru modelele Mazda. Timp de aproape o lună aceştia vor avea ocazia să testeze noua Mazda CX-5, lucru pentru care au şansa să fie şi premiaţi. În plus, nu am uitat nici de posesorii de  CX-5, şi ei având şanse de câştig”, a declarat Dragoş Grăpinoiu, Marketing Manager Mazda.

Câştigătorii vor fi desemnaţi prin tragere la sorţi, online, prin intermediul unei aplicaţii specifice. Regulamentul şi condiţiile concursului sunt afişate pe Mazda Playground.

Sursa: Mazda Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii