Specialistii Michelin
Bucureşti, 13 iulie 2012 – Specialiştii Michelin România au organizat în luna iunie o serie de evenimente ce au adus în discuţie performanţele gamelor de anvelope Michelin şi noua reglementare europeană privind etichetarea anvelopelor.

Evenimentele a fost dedicate forţei de vânzări a distribuitorilor de anvelope Michelin, şi fac parte dintr-o serie de 12 evenimente organizate de Michelin în perioada 11 – 22 iunie în Bulgaria, Serbia şi Croaţia şi în România, în 5 oraşe: Bucureşti, Constanţa, Bacău, Braşov şi Timişoara.

Odată cu noua reglementare europeană care impune afişarea calificativelor de performanţă ale anvelopelor, Michelin îşi reafirmă angajamentul de a oferi cel mai bun echilibru al performanţelor pentru toate liniile sale de produs. Michelin sprijină introducerea noului sistem european de etichetare a anvelopelor, care a fost conceput cu scopul de a oferi consumatorilor informaţii practice privind trei caracteristici importante de performanţă: aderenţa pe carosabil umed, eficienţa energetică şi zgomotul la rulare.

În cadrul fiecărui eveniment, specialiştii Michelin au prezentat angajamentul Michelin care vizează mai multe performanţe decât cele incluse pe etichetă. Know-how-ul MICHELIN permite dezvoltarea celor mai eficiente produse din punct de vedere al celor 3 criterii de performanţă care sunt în topul cerinţelor consumatorilor: siguranţă, longevitate şi economie de carburant. Rezultatele obţinute de principalele game de anvelope MICHELIN confirmă nivelul de performanţă al acestora şi angajamentul acestei mărci faţă de nevoile consumatorilor şi al restricţiilor impuse de vehiculele utilizate.

Toate gamele de anvelope de vară comercializate începând cu 2010 se încadrează în clasa A de performanţă din punct de vedere al aderenţei pe carosabil umed, cel mai important parametru privind siguranţa.

Specialistii Michelin
Angajamentul Michelin privind optimizarea eficienţei energetice s-a concretizat prin încadrarea noilor game de anvelope în clasa C, sau o clasă superioară, de performanţă.

Din punct de vedere al zgomotului la rulare, toate gamele de anvelope de vară se încadrează în limitele care vor intra în vigoare de la data de 1 noiembrie 2016 (cel mult două linii negre).

Strategia Michelin se concentrează pe proiectarea şi fabricarea unor anvelope care să combine siguranţa în toate condiţiile de rulare (pe carosabil umed şi uscat, în linie dreaptă, dar şi în viraje) eficienţa energetică optimă şi randamentul kilometric sporit, care influenţează în mod direct costul total al exploatării unui vehicul, o preocupare majoră pentru consumatori, chiar dacă nu apare inclus în noua reglementare. Longevitatea anvelopelor existente pe piaţă diferă foarte mult. Există anvelope cu o durată de exploatare dublă faţă de alte anvelope sau anvelope care pot fi rulate cu un an în plus faţă de celelalte.

Aceasta este prima serie de evenimente destinate forţei de vânzări a distribuitorilor din România, Bulgaria, Serbia şi Croaţia. În România au fost alese 5 oraşe pentru organizarea evenimentelor, Bucureşti, Constanţa, Bacău, Braşov şi Timişoara iar în Serbia, evenimentele se vor organiza la Belgrad, Kralijevo şi Nis în perioada 12 – 14 iunie. În Croaţia, în perioada 18 - 20 iunie vor fi organizate 2 evenimente în oraşele Zagreb şi Rieka. În perioada 20 – 22 iunie evenimentele Michelin vor avea loc în Bulgaria,în oraşele Sofia şi Varna.

Specialistii Michelin
Despre Michelin Group şi Michelin România
Dedicată pentru îmbunătăţirea mobilităţii durabile, Michelin creează, produce şi comercializează anvelope pentru fiecare tip de vehicul, inclusiv avioane, automobile, biciclete, utilaje industriale, echipamente agricole, camioane grele şi motociclete. Michelin are 115.000 de angajaţi în mai mult de 170 de ţări şi operează în 69 de situri de producţie în 18 ţări din cinci continente. Compania publică, de asemenea, ghiduri de călătorie, ghiduri pentru hoteluri şi restaurante, hărţi şi atlase rutiere şi oferă şi servicii electronice ce sprijină mobilitatea, pe ViaMichelin.com. Operaţiunile de cercetare şi inovare sunt în curs de dezvoltare şi luate în îngrijire în centre de tehnologie din Asia, Europa şi America de Nord.

Grupul Michelin şi-a început activitatea în România în august 2001. În prezent, Michelin are în România aproape 3000 de angajaţi, 3 uzine, 2 la Zalău şi una la Floreşti şi o reţea comercială. Începand cu anul 2005, România a devenit centru regional pentru operaţiunile comerciale ale Grupului Michelin în Albania, Bulgaria, Croaţia, Federaţia Bosniei şi Herţegovinei, Macedonia, Muntenegru şi Serbia.

Sursa: Michelin Romania 
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii