Campania de vara PREMIO
Bucureşti, 1 august 2012 – Campania de vară PREMIO, desfăşurată în perioada 20 aprilie – 20 iunie a.c. în toate centrele PREMIO din ţară, şi-a găsit un câştigător. Alina Cătălina Nicolae, client fidel al Premio Speed Ploieşti, a ales să nu meargă vara cu anvelope de iarnă şi a achiziţionat în perioada campaniei derulată de Goodyear în reţeaua sa de franciză un set de anvelope DUNLOP Sport 01 care i-au adus noul Opel Astra.

Dintre toţi cei ce au achiziţionat câte un set de anvelope de vară marca Goodyear, Dunlop sau Fulda în cele 25 de centre Premio din ţară, care deservesc zonele Bucureşti (cu trei centre), Arad, Oradea, Timişoara, Baia Mare (cu două centre), Afumaţi, Pipera, Craiova, Râmnicu-Vâlcea, Braşov, Târgu-Mureş, Botoşani, Galaţi, Iaşi, Cluj-Napoca, Deva, Ploieşti, Suceava, Satu Mare, Piteşti, Bacău şi Buzău, câştigătorul a fost o ploieşteancă. Ca urmare a deciziei sale de achiziţie, Alina Cătălina Nicolae este acum posesoarea noului Opel Astra pus în joc la începutul campaniei de vară Premio.

„Campania Premio [1] a pus în joc un premiu mare şi important, pe măsura importanţei mesajului nostru: alegerea potrivită a anvelopelor şi adecvarea lor la condiţiile de temperatură şi la sezon creşte siguranţa în trafic şi scade consumul de carburant. Cu acest gând concepem fiecare campanie destinată motivării consumatorilor de anvelope să ia decizii de achiziţie cât mai potrivite”, a precizat Ovidiu Bălan, Director General pentru România şi Bulgaria al Goodyear Dunlop Tires România. „Anvelopele sunt singurul punct de contact al maşinii cu suprafaţa drumului. De aceea întreţinerea lor, schimbarea lor la timp şi adecvarea lor la contiţiile de temperatură şi presiune, date de fiecare anotimp în parte, sunt elemente extrem de importante pentru confortul călătoriilor, siguranţa în trafic şi un consum de carburant redus. Astfel, prin campania Premio din această vară ne-am propus nu numai să atragem şi să fidelizăm clientul Premio, ci şi să convingem toţi cumpărătorii să aleagă să nu ruleze şi vara cu anvelopele de iarnă, obligatorii doar în sezonul rece”, a mai precizat acesta.

La achiziţionarea setului de anvelope care i-a adus norocosului câştigător marele premiu al campaniei „Nu crezi că a venit vremea să treci la anvelope de vară?”, Alina Cătălina Nicolae a beneficiat atât de premiile instant puse la dispoziţia cumpărătorilor de anvelope Goodyear, Dunlop sau Fulda în timpul campaniei, cât şi de reducerea aplicată odată cu folosirea cardului de fidelitate PREMIO, disponibil şi activ în toate centrele Premio din ţară.

Premio Speed Ploieşti, centrul care a dat marele câştigător al campaniei, este activ din decembrie 2009, fiind printre primele centre cu franciză de la Goodyear de la noi din ţară. Premio Speed Ploieşti este un centru greenfield ridicat de la zero după toate normele şi standardele de funcţionare ale unui magazin-service Premio european. În momentul de faţă, Premio Speed Ploieşti oferă o gamă completă de service şi mentenanţă roţi atât pentru turisme şi maşini utilitare de până la 3,5 tone, cât şi pentru camioane, în 4 rampe de lucru echipate la cele mai înalte standarde.

Programul european de franciză Premio de la Goodyear a fost introdus pe piaţa din România în 16 aprilie 2009, pe un fond descendent al interesului pentru investiţii pe piaţa internă de profil. Până în prezent, reţeaua locală de franciză Premio de la Goodyear a înregistrat o valoare a investiţiei cumulate de peste 9.700.000 de euro şi continuă să se extindă cu noi centre de profil peste tot în ţară.

Centrele Premio din România îşi aşteaptă clienţii cu sfaturi competente, expertiză, servicii de top, anvelope şi accesorii auto la cel mai bun raport calitate/ preţ, precum şi cu noi campanii destinate atât clienţilor fideli, cât şi celor care încearcă prima dată calitatea standardizată Premio.

Despre franciza Premio de la Goodyear
Programul de franciză Premio a fost implementat prima dată de organizaţia German Goodyear-Franchise (GDHS), în 1996, şi este un concept al companiei Goodyear furnizat dealerilor în sistem franciză. În 2002, Premio Elveţia a fost primul pas spre pieţele internaţionale. La nivel european există peste 4.200 de magazine-service Premio, HiQ (Marea Britanie) sau Vulco (Franţa), toate reprezentând acelaşi concept. Goodyear continuă în prezent extinderea lanţului Premio pe 12 pieţe printre care Ungaria, Turcia, Austria, Rusia, Polonia, Slovenia, Bulgaria şi România. În aceste magazine-service se găsesc atât mărcile de anvelope proprii ale Goodyear, cât şi alte mărci de anvelope, accesorii şi piese de schimb, clienţii direcţi beneficiind şi de serviciile aferente pentru operaţiuni de întreţinere şi montaj pe loc.

[1] Campania a avut la bază imaginea contrastantă dintre un tânăr înfofolit în geaca sa de iarnă şi fundalul vesel şi însorit al unei plaje tropicale cu tineri gata să se bronzeze şi să facă o baie rece în mare.

Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii