Noul BMW Seria 5 Sedan
După ce a înregistrat un record al vânzărilor în prima jumătate a acestui an, BMW Group a raportat cele mai bune performanţe din istorie pentru luna iulie. Cu un total de 135.537 de automobile ale mărcilor BMW, MINI şi Rolls-Royce (2011: 129.102) livrate în întreaga lume, compania a înregistrat o creştere de 5,0% comparativ cu anul anterior. De asemenea, a fost pentru prima dată în istoria companiei când în primele şapte luni au fost livrate peste un milion de maşini. Din ianuarie până în iulie, numărul de automobile ajunse la clienţi a crescut cu 7,6%, la 1.036.088 unităţi (2011: 962.493).

Ian Robertson, membru al Consiliului Director, responsabil pentru vânzări şi marketing BMW, a declarat: "BMW Group îşi continuă traseul de succes şi în luna iulie şi suntem încrezători că şi în a doua jumătate a anului vom înregistra câştiguri importante. Noile modele au fost bine primite - luxosul BMW Seria 6 Gran Coupé a avut un debut excelent - şi suntem încrezători că noile BMW Seria 7 şi X1, care vor fi lansate luna aceasta, vor oferi un succes asemănător".

Pieţe:
În primele şapte luni ale acestui an, BMW Group a avut creşteri consistente în Asia, cu vânzări care au crescut cu 25,0%, la 274.058 unităţi (2011: 219.204). În luna iulie, vânzările au urcat cu 20,8%, la 36.128 automobile (2011: 29.950). Numeroase pieţe importante din Asia au avut parte de creşteri de cel puţin 10 procente, printre acestea numărându-se Japonia (3.909/ +13,8%), Coreea de Sud (3.164/ +27,8%) şi China. Partea continentală a Chinei a înregistrat 23.092 de maşini vândute în iulie, o creştere de 22,5% faţă de aceeaşi lună a anului anterior (18.858). De la un an la altul, 182.048 automobile BMW şi MINI au fost comercializate în China continentală (2011: 140.472), ceea ce înseamnă un salt de 29,6%. Este de aşteptat ca noile BMW Seria 3 cu ampatament lung şi BMW X1 să furnizeze creşteri importante în China în cea de-a doua parte a anului.

În Europa, vânzările BMW Group au rămas stabile în iulie, cu 60.855 unităţi livrate (2011: 62.350/ -2,4%). În primele şapte luni, BMW Group s-a menţinut la nivelul anului anterior, cu un total de 497.932 automobile livrate (2011: 499.749/ -0,4%). Noul BMW Seria 3 Touring, care deţine două treimi din volumul înmatriculărilor BMW Seria 3 pe piaţa germană, este aşteptat să impulsioneze pieţele din Europa după lansarea din septembrie.

Vânzările BMW Group în America au crescut cu +3,4% în iulie, fiind livrate 33.076 maşini (2011: 31.975). În primele şapte luni, 227.696 automobile au fost livrate clienţilor pe continentul american, ceea ce reprezintă o creştere de 8,0% faţă de anul anterior (210.876). În SUA, BMW Group a raportat, pentru mărcile BMW şi MINI, vânzări de 27.152 maşini, un salt de 4,0%, de la 26.120 unităţi comercializare în aceeaşi lună a anului trecut. Comparativ cu 2011, BMW Group a urcat cu 9,5%, la 185.715 unităţi, în primele şapte luni ale anului, faţă de 169.641 în aceeaşi perioadă a anului trecut. Apariţiile noului BMW Seria 3 cu xDrive şi a BMW X1 în septembrie vor constitui impulsuri suplimentare pentru piaţa SUA în a doua jumătate a anului.

BMW Group a înregistrat creşteri consistente, de cel puţin 10 procente, şi pe alte pieţe, printre care Rusia (2.989/ +16,8%); Orientul Mijlociu (1.598/ +31,3%) şi Africa de Sud (2.500/ +18,9%).

Şi în România BMW Group continuă trendul crescător. 1227 unităţi livrate în primele şapte luni (2011: 1067, +15%) marchează cel mai bun rezultat de după 2008 şi a doua performanţă de la debutul mărcilor în România. BMW a susţinut creşterea pe baza evoluţiei excelente a modelelor X (2 din 3 modele din totalul vânzărilor sunt din gama BMW X), precum şi BMW Seria 5 (o creştere de aproximativ 50% la un total de 203 modele Sedan, Touring şi Gran Turismo).

BMW: La nivel mondial, vânzările mărcii BMW au totalizat 113.253 unităţi (2011: 108.728/ +4,2%) în luna iulie. De la începutul acestui an, un total de 860.327 automobile BMW (2011: 798.612) au fost livrate clienţilor din întreaga lume - o creştere de 7,7%. Unul din vectorii creşterii din primele şapte luni ale anului a fost BMW Seria 1 Hatch (cinci uşi), cu 103.160 unităţi vândute, un salt de 56,9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut (2011: 65.728). Versiunea cu trei uşi a modelului BMW Seria 1 Hatch, echipată în premieră cu xDrive, va fi disponibilă de luna viitoare. Vânzările BMW Seria 3 Sedan au înregistrat un progres de 12,6% în intervalul ianuarie-iulie, cu 155.809 maşini vândute (2011: 138.326). Cererea pentru BMW X3 se menţine la un nivel ridicat, cu vânzări care au avut o evoluţie de 33,4%, adică 84.394 maşini livrate în primele şapte luni ale anului (2011: 63.283). Vânzările BMW Seria 5 Sedan au rămas la fel de bune în primele şapte luni din 2012, cu 160.912 unităţi livrate (2011: 147.508/ +9,1%). BMW Seria 6 şi-a reconfirmat poziţia de lider al segmentului, cu vânzări de 12.435 unităţi (2011: 4.098/ +203,4%). Vânzările au fost impulsionate de noul BMW Seria 6 Gran Coupé, care a fost livrat către 1.462 de clienţi de la lansarea din iunie.

MINI: MINI a înregistrat cea mai bună lună iulie din istorie, cu vânzări la nivel mondial mai mari cu 9,6% - 22.083 unităţi (2011: 20.154). Pe cea mai mare piaţă a mărcii, SUA, MINI a vândut 5.855 automobile, ceea ce reprezintă o creştere de 24,3 procente faţă de iulie 2011 (4.711). MINI a înregistrat o dinamică bună şi pe multe din pieţele Asiei, inclusiv China continentală, unde saltul a fost de 31,6%, 1.392 maşini (2011: 1.058). MINI Countryman continuă să performeze foarte bine, vânzările din luna iulie ale modelului crescând cu 15,5%, la 7.718 unităţi (2011: 6.684). Faţă de anul trecut, MINI a avut parte de o creştere de 7,3%, adică un total de 173.960 automobile vândute în comparaţie cu cele 162.069 din 2011.

Motociclete: Din ianuarie până în iulie 2012, BMW Motorrad a furnizat 69.329 motociclete şi maxiscutere (2011: 71.634 unităţi/ -3,2%) către clienţii săi. Din aceste date, 10.140 unităţi (2011: 11.054 / -8,3%) au fost numai în luna iulie. Pentru Husqvarna Motorcycles, numărul unităţilor livrate în iulie a fost de 5.729 unităţi (2011: 4.394 / +30,4%). În iulie, 494 motociclete (2011: 864 / -42,8%) au fost livrate prin reţeaua de dealeri Husqvarna.

BMW Group
Datorită mărcilor BMW, MINI, Motociclete Husqvarna şi Rolls-Royce, BMW Group este unul dintre cei mai de succes constructori de automobile şi motociclete la nivel mondial. În calitate de companie ce operează la nivel global, BMW Group dispune de 29 de locaţii de producţie şi asamblare în 14 ţări şi are o reţea de vânzări în peste 140 de ţări.

În 2011, BMW Group a vândut, la nivel mondial, aproximativ 1,67 milioane de automobile şi peste 113.000 motociclete. Profitul brut pentru anul fiscal 2011 a fost de 7,38 miliarde de euro, iar veniturile au atins pragul de 68,82 miliarde de euro. La 31 decembrie 2011, BMW Group dispunea de o forţă de muncă ce se apropia de 100.000 de angajaţi.

Dintotdeauna, succesul BMW Group s-a bazat pe gândirea pe termen lung şi pe acţiunea responsabilă. Astfel, compania a pus bazele unei dezvoltări durabile în plan ecologic şi social prin lanţul de valori, responsabilitatea vastă a produselor şi un angajament clar pentru conservarea resurselor ca parte integrantă a strategiei sale. Ca urmare a eforturilor sale, BMW Group a fost desemnat - de-a lungul ultimilor şapte ani - lider al industriei în Dow Jones Sustainability Indexes.

Sursa: BMW Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

2 comentarii

  1. Adevarul e ca sunt si foarte tari masinile astea de la BMW, insa daca nu ai bani si de pompa de carburant nu prea se merita investitia...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-am cumparat si eu o dacie si am intrat cu ea in pom s-o transform in peugeot 207 si nu s-a intamplat nimic. Sotul meu cred ca si-a batut joc de mine, mi-a spus ca reclama de la tv conform careia ala intra-n zid si-si transporfma masina in peugeot e adevarata. :(

    RăspundețiȘtergere