Fiind unul dintre cei mai importanţi furnizori de tehnologii diesel la nivel mondial, pe lângă dezvoltarea de sisteme diesel pentru echipamente originale, Bosch a susţinut în permanenţă evoluţia tehnologiilor de service pentru testarea eficientă a componentelor diesel.

Noul stand Bosch de testare EPS 625
Fiind unul dintre cei mai importanţi furnizori de tehnologii diesel la nivel mondial, pe lângă dezvoltarea de sisteme diesel pentru echipamente originale, Bosch a susţinut în permanenţă evoluţia tehnologiilor de service pentru testarea eficientă a componentelor diesel. Pentru service-urile auto, în special pentru cele specializate în sisteme diesel, Bosch oferă standuri de testare moderne, cu o gamă extinsă de accesorii pentru testarea componentelor şi repararea tuturor tipurilor de sisteme diesel. Noul stand de testare EPS 625 pentru pompe de injecţie este un dispozitiv economic de bază pentru testarea pompelor în linie convenţionale şi a pompelor-distribuitor, desăvârşind gama de standuri de testare a pompelor de injecţie (EPS) de la Bosch.

Standul de testare robust EPS 625 pentru pompe de injecţie, cu sticlă gradată 

Cu ajutorul EPS 625, service-urile auto pot testa în mod fiabil pompele de injecţie de la Bosch sau de la alţi producători, în funcţie de specificaţiile producătorului motorului şi al autovehiculului. O unitate electrică de 18,5 kW, uşor de întreţinut, alimentează standul de testare robust, care este echipat cu un sistem de măsurare cu sticlă gradată pentru testarea pompelor cu până la 12 cilindri. Noul stand de testare este compatibil cu standul de testare universal EPS 815 de la Bosch – pentru ambele standuri pot fi utilizate kit-urile de adaptare pentru diferitele tipuri de pompe.

Standul de testare EPS 625 de la Bosch include măsurarea debitului, un contor de curse acţionat electric şi testarea automată a încălzirii uleiului. Valorile de referinţă şi cele reale sunt indicate pe un display LCD de înaltă rezoluţie de 5,7 inch. În mod alternativ, standul de testare este disponibil, de asemenea, într-o versiune PC cu un monitor TFT de 19 inch. 

Gamă cuprinzătoare pentru orice utilizare 
Standul de testare universal EPS 815 este elementul de bază al programului Bosch destinat service-urilor auto pentru testarea componentelor diesel. Cu seturile de echipamente suplimentare corespunzătoare, service-urile auto pot testa şi configura pompele de injecţie în linie sau pompele-distribuitor de injecţie, precum şi toate tipurile de pompe şi injectoare common-rail de înaltă presiune şi componente ale injectoarelor-duză şi ale pompelor individuale. Toate stările de funcţionare pot fi simulate cu ajutorul standului de testare, pentru a asigura faptul că testarea este cuprinzătoare. Atât sistemul electronic de măsurare „Analiza debitului continuu KMA 802/822”, cât şi sticla gradată convenţională pot fi utilizate în scopul efectuării operaţiunilor de testare.

Standul de testare EPS 708 este special pentru sisteme common rail din gama Bosch. Şina dezvoltată pentru standul de testare EPS 708 a fost concepută pentru presiuni de injecţie de până la 2.500 bar; astfel, standul de testare este deja pregătit pentru evoluţiile actuale din domeniul tehnologiilor diesel.

Pentru toate standurile de testare a pompelor de injecţie de la Bosch există o gamă largă de seturi de echipamente suplimentare pentru diferite componente diesel de la Bosch şi alţi producători. Această gamă este completată de diferite seturi de scule pentru repararea pompelor de înaltă presiune/injectoarelor common rail şi pompelor individuale/injectoarelor-duză ale autoturismelor şi autovehiculelor comerciale. 

Seturi de scule pentru diagnoza sistemelor diesel la bordul autovehiculelor 
Pe lângă tehnologiile sale de testare pentru specialiştii în sisteme diesel, Bosch oferă tuturor service-urilor auto posibilitatea de a efectua diagnoza sistemelor diesel moderne cu dispozitivele sale speciale de testare. Odată ce diagnoza a fost finalizată, pot fi vizate componentele defecte pentru înlocuire. De exemplu, service-ul auto poate utiliza standul EPS 200 de la Bosch pentru a testa rapid şi automat funcţionarea injectoarelor common rail demontate. Sunt disponibile şi seturi diesel pentru diagnoza la bordul autovehiculului. În plus, Bosch oferă seturi speciale de instrumente de diagnoză pentru sistemele common rail şi, de asemenea, pentru sistemele de tratare ulterioară a gazelor de eşapament DeNOx. 

Concepte de service auto pentru repararea profesională a sistemelor diesel 
Pentru a sprijini service-urile auto, dar şi pentru flotele de autovehicule şi pentru clienţii persoane fizice, Bosch a dezvoltat o reţea internaţională cu două concepte de service auto pentru repararea componentelor diesel. Aproximativ 3.900 de service-uri auto Bosch Diesel Center şi Bosch Diesel Service din peste 130 de ţări sunt, de asemenea, autorizate pentru a procesa revendicările în garanţie pentru componentele diesel Bosch. În calitate de specialişti competenţi în sisteme diesel, service-urile auto Bosch Diesel Center sunt echipate pentru a oferi servicii de diagnoză, întreţinere, reparare şi înlocuire a componentelor pentru toate sistemele şi autovehiculele – de la autoturisme şi autovehicule comerciale până la modele pentru teren accidentat. Service-urile auto Bosch Diesel repară toate componentele sistemelor diesel pentru toate autoturismele şi autovehiculele comerciale de pe piaţă. În afară de angajaţii special instruiţi, toţi specialiştii în sisteme diesel deţin gama completă de echipamente de testare de la Bosch, inclusiv instrumente şi valori de testare, pentru efectuarea tuturor sarcinilor necesare în ceea ce priveşte sistemele diesel. 

Sursa: Bosch Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu stiri auto, informatii auto, documentatii auto si multe altele, toate din nemarginitul univers auto! Haideti sa il descoperim impreuna!

1 comentarii

  1. Este un lucru care trebuie mediatizat mai mult,pentru ca,de obicei,service-urile nu se incuraca cu reparatul pompelor de injectie.Una noua si gata,ti-au reparat masina.Si in timpul comunismului,cam toate atelierele ce deserveau parcuri auto mari,aveau in dotare bancuri pentru pompele de injectie.Aceeasi problema este si cu injectoarele.

    RăspundețiȘtergere