La 1 Noiembrie 2012 s-a dat startul ”Caravanei 301”: 3 continente, 17 ţări si peste 10.000 km.

Caravana 301
La 1 Noiembrie 2012 s-a dat startul ”Caravanei 301”: 3 continente, 17 ţări si peste 10.000 km.
”Caravana 301” va construi notorietatea si reputaţia modelului 301: noua berlină va contribui la extinderea internaţională a mărcii Peugeot. Începând cu data de 1 noiembrie puteţi urmări itinerariul ”Caravanei 301” pe www.route301.peugeot.com.

În parteneriat cu filialele și importatorii din cele 17 ţări pe care le va străbate în Europa Centrală si de Est și ţările Magreb, ”Caravana 301” va urma două trasee: nordic, de la Istanbul la Moscova și sudic, de la Istanbul la Casablanca.

“Caravana 301” urmărește două obiective bine definite:
- Competenţa și reputaţia, oferind posibilitatea VIP-urilor și blogger-ilor să-și traverseze ţara la bordul Peugeot-ului 301;
- Un ”test complet”, participanţii având posibilitatea să aprecieze & evalueze calităţile autoturismului: confortul, spaţiul, robusteţea și fiabilitatea pe drumurile din ţările în care va fi lansat în următoarele luni.

Timp de aproximativ o lună ”Caravana 301” va străbate drumurile din Rusia până la marginea Saharei:
- 3 noi modele 301 pentru fiecare traseu
- 2 rute: Istanbul –Moscova și Istanbul-Casablanca
- 17 ţări traversate
- 35 etape
- 70 conducători auto invitaţi
- 21 evenimente locale
- peste 10.000 km parcurși

Guillaume Couzy, Director de Marketing & Comunicare Peugeot afirmă: “Caravana 301 este o abordare originală, ce presupune participarea publică, pentru a evidenţia expertiza Peugeot pe segmentul berlinelor de familie. Rutele propuse reflectă geografia comercială a modelului 301, iar liderii de opinie invitaţi întăresc rapid reputaţia noului 301, un aspect important în demersul de internaţionalizare al Mărcii”.

Există 2 cifre care sintetizează accelerarea internaţionalizării mărcii Peugeot: vânzările în afara Europei, din totalul vânzărilor la nivel mondial, au crescut de la 36% în 2005, la 48% în 2011.

Modelele 408, 508 308 sedan si 208 contribuie semnificativ la evoluţia Peugeot pe pieţele majore în creștere din China, America Latină și Rusia.

Acum a venit modelului 301 să extindă oferta internaţională Peugeot: un sedan accesibil și atractiv, cu o lungime de 4.44m, creat pentru a satisface așteptările noilor clienţi, care achiziţionează pentru prima dată un autovehicul, tinand cont de design, confort, tehnologie și robusteţe. Modelul 301, construit la uzina din Vigo (Spania) precum și la Wuhan (China) va fi comercializat în lunile următoare în Turcia, Europa Centrală și de Est, Rusia, Ucraina, ţările Magreb, Orientul Mijlociu, Africa, America Latina iar la sfârșitul anului 2013 și în China. Target-ul anual de vanzari pentru noul Peugeot 301 este de 150.000 de unitati.

Sursa: Peugeot Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii