Hybrid Air al PSA Peugeot Citroën este un sistem de transmisie inovator şi extrem de eficient din punct de vedere al consumului de carburant, iar anvelopele Michelin au fost concepute special pentru a oferi acelaşi nivel de inovaţieşi performanţă.

Citroën Hybrid Air
Hybrid Air al PSA Peugeot Citroën este un sistem de transmisie inovator şi extrem de eficient din punct de vedere al consumului de carburant, iar anvelopele Michelin au fost concepute special pentru a oferi acelaşi nivel de inovaţieşi performanţă.

4,3 grame pe kilometru şi 0,18 litri la 100 kilometri, acestea sunt avantajele pe care anvelopele Michelin le aduc eficienţei energetice a vehiculului.
Constructorul francez de maşini a anunţat că prototipul Hybrid Air consumă 2,9 litri de carburant la 100 kilometri, emisiile de dioxid de carbon fiind reduse la 68 grame/km.Prin comparaţie, la aceeaşi putere, Citroën C3 consumă 4,5 litri de carburant la 100 de kilometri şi emite 104 grame de dioxid de carbon la fiecare kilometru parcurs.Consumul de carburant este redus cu 1,6 litri la 100 de kilometri, iar emisiile de dioxid de carbon cu 35 grame. La prototipul Hybrid Air, noile anvelope Michelin reduc emisiile de dioxid de carbon cu 4,3 grame/km, iar consumul de carburant este redus cu 0,18 litri la 100 de kilometri.

Anvelopele Michelin oferă performanţe superioare în domenii aparent ireconciliabile.În primul rând, îmbunătăţesc în mare măsură siguranţa şi randamentul kilometric şi reduc în acelaşi timp consumul de carburant.

„Înalte şi înguste”, două cuvinte care descriu arhitectura inovatoare şi impresionantă a acestor anvelope.
Pentru a oferi aceste performanţe, echipele de cercetare Michelin au creat o anvelopă cu dimensiuni noi (165/50 R18). O anvelopă îngustă cu un diametru mare permite îmbunătăţirea simultană a performanţelor în diferite domenii.Eficienţa energetică a vehiculului este sporită graţie rezistenţei la rulare scăzute şi a aerodinamicii îmbunătăţite a anvelopei; în acelaşi timp, rezistenţa la acvaplanare este îmbunătăţită graţie efectului pronunţat de „proră” de care dispun anvelopele înguste cu diametru mare.Diametrul mai mare sporeşte totodată confortul la rulare,deoarece denivelările din carosabil sunt atenuate mai eficient.În plus, suprafaţa de contact, mai îngustă şi mai lungă, contribuie la reducerea zgomotului.

1,7 kg mai puţin la fiecare anvelopă pneumatică
Michelin a depus eforturi susţinute pentru reducerea greutăţii anvelopelor,rezultatul fiind o anvelopă cu 1,7 kilograme mai uşoară, ceea ce înseamnă 6,8 kilograme mai puţin pentru întregul vehicul.Aceasta permite noii tehnologii Hybrid Air să îşi fructifice pe deplin capacitatea de reducerea consumului de carburant.

Noua anvelopă Michelin contribuie la designul modern şi sofisticat al acestui vehicul.Inovaţiile echipelor de cercetare şi dezvoltare Michelin au vizat mai multe domenii.Dimensiunile şi structura anvelopelor, materialele utilizate şi profilul benzii de rulare au fost cu toate regândite, astfel încât anvelopa prototip Michelin să poată oferi Citroën’s Hybrid Air o eficienţă energetică remarcabilă, siguranţă şi confort.

În anii care vor urma, aceste noi tehnologii vor putea fi integrate progresiv în anvelopele Michelin de serie.

Sursa: Michelin Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii