Cu cele 3 frumoase hostesse și cele 3 T-Shirt Launchers, Goodyear, partener oficial al Cupei României Timișoreana, ediția 2012-2013, intră pe stadion și ridică suporterii în picioare cu una din cele mai interesante activări de PR întâlnite până în acest moment pe stadioanele din România.

Goodyear partener oficial CRT
Cu cele 3 frumoase hostesse și cele 3 T-Shirt Launchers, Goodyear, partener oficial al Cupei României Timișoreana, ediția 2012-2013, intră pe stadion și ridică suporterii în picioare cu una din cele mai interesante activări de PR întâlnite până în acest moment pe stadioanele din România.

Goodyear Dunlop Tires România, subsidiara locală a producătorului de anvelope de top la nivel mondial, a ridicat în picioare publicul prezent ieri seară pe stadion la meciul CFR Cluj – Astra Giurgiu, primul din turul semifinalelor Cupei României Timișoreana, ediția 2012-2013. Cele 3 hostess Goodyear au făcut deliciul publicului aruncând în tribune fulare de suporter cu ajutorul a 3 lansatoare portabile de produse textile și confetii.

Marca de familie Goodyear, parteneră a Cupei României, a oferit și de această dată suporterilor prezenți pe stadion un moment inedit de interacțiune și divertisment, această metodă de interacțiune cu publicul fiind utilizată frecvent la meciurile de baseball în speță și în premieră acum în România.

Goodyear partener oficial CRT„Goodyear, prin noul său slogan, „Made to feel good”, este acum din ce în ce mai aproape de publicul larg din România, iar parteneriatul cu FRF pentru susținerea Cupei României ne-a dat din plin această ocazie”, a declarat Ovidiu Bălan, director general la Goodyear Dunlop Tires România. „La fiecare meci de până acum, Goodyear a fost prezent atât la intrare cât și în tribune, și alături de partenerii săi și de suporterii veniți la meciurile din Cupă, a demarat campanii de interes atât pentru cei mici cât și pentru cei mari, echipele noastre de PR și marketing demonstrând un înalt nivel de performanță și profesionalism”, a mai declarat acesta.

În cadrul Cupei României Timișoreana, ediția 2012-2013, Goodyear a demarat de asemenea programul pilot „Goodyear pentru Siguranța Celor Mici”. În cadrul acestui program, toți copiii veniți la meci împreună cu părinții lor au primit informații și materiale destinate creșterii siguranței lor în trafic. Cu ocazia meciului de ieri seară, desfășurat pe stadionul CFR Cluj,  „Dr. Constantin Rădulescu”, copiii au primit și câțiva din celebrii Garfields Goodyear, recunoscuți din reclamele companiei.

Activările Goodyear pentru Cupa României Timișoreana vor continua și mâine seară la Galați, la meciul Oțelul Galați – Petrolul Ploiești, precum și ulterior în meciurile din returul competiției.

La finalul sezonului, Goodyear va oferi două premii speciale pentru Golgeterul Cupei şi pentru Antrenorul Celei Mai Bune Echipe.

Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii