Colegiul Comisarilor Sportivi (CCS) a decis excluderea pilotului Francois Delecour pentru incalcarea prevederilor regulilor de parc inchis si a regulilorde service interzis (art. 2.10, 2.11, 31 si 35.2 din Regulamentul CNRD 2013) si excluderea echipei ESD (art 5.8.8 din regulmentul CNRD) din clasamentele Raliului Deltei 2013 si refacerea clasamentelor raliului.

Delta Rally 2013
Colegiul Comisarilor Sportivi (CCS) a decis excluderea pilotului Francois Delecour pentru incalcarea prevederilor regulilor de parc inchis si a regulilorde service interzis (art. 2.10, 2.11, 31 si 35.2 din Regulamentul CNRD 2013) si excluderea echipei ESD (art 5.8.8 din regulmentul CNRD) din clasamentele Raliului Deltei 2013 si refacerea clasamentelor raliului.

CCS a analizat mentiunile din dosarul de post Comisar Parc inchis final raliu incare este mentionat faptul ca “s-a lucrat la masina numarul 1 in parcul inchis”. Dupa ce a audiat arbitrii din post, pe sefii de securitate respectiv deschideretraseu, care se gaseau in zona mentionata, pe seful echipei ESD si pe mecaniculsef al echipei, Colegiul Comisarilor Sportivi a decis excluderea francezului Francois Delecour si a echipei ESD Rally Team.

In urma acestei excluderi Gergo Szabo a urcat pe prima pozitie, podiumul clasamentului general fiind completat de Bogdan Marisca si Edwin Keleti.Tot in urma acestei decizii, Napoca Rally Academy a urcat pe primul loc in clasamentul pe echipe, urmatoarele doua pozitii fiind ocupate de Bacau Rally Team si BCR Leasing Rally Team. Reprezentatii ESD Rally Team au anuntat ca vor contesta decizia luata de CCS.

La clasa 2 au urcat pe podium Gergo Szabo, Dan Gartofan si Simone Tempestini. Victoria de la clasa 3 i-a revenit lui Bogdan Marisca, pilotul NRA fiind urmat in clasament de Edwin Keleti si George Grigorescu.

Victoria la categoria masinilor cu tractiune pe doua roti i-a revenit lui Adrian Raspopa, urmat de Alex Filip si Sebastian Barbu, clasamentul fiind identic cu cel de la clasa 5. Radu Badina a castigat clasa 6, Ekaterina Stratieva terminand cursa pe locul secund.
Florin Tincescu, Vlad Cosma si Szabo Csongor au terminat in top 3 la clasa 9, iar la clasa 11 s-a impus Bogdan Stanoiev, urmat de Dorin Banciu si Bogdan Cuzma.

La Cupa Dacia, dupa abandonul lui Raul Badiu, pe prima pozitie in clasamentul provizoriu a urcat Florin Tincescu, urmat de Vlad Cosma, pilot care a revenit in campionat dupa o absenta de doua raliuri. Podiumul Cupei Dacia este completat de Madalin Radu Arhire.

Bogdan Stanoiev este lider la clasa 11, iar la clasa 6 conduce Radu Badina. Sambata, 1 iunie, in ziua a doua a Delta Rally sunt programate 5 probe speciale cu o lungime de 52,1 km. Startul in ziua secunda este programat la ora 10:00, Iar pilotii vor parcurge de doua ori specialele Babadag si Eoliene, finalul fiind este programat pe super speciala din centrul orasului Tulcea. Festivitatea de premiere este programata la ora 19:00 pe Faleza Tulcea.

Pe podiumul Cupei Dacia au urcat Florin Tincescu, Vlad Cosma si Madalin Radu Arhire, iar la Cupa Suzuki s-a impus Ioan Zarug, urmat de Andrei Chirtes. Simone Tempestini a fost cel mai bun in clasamentul juniorilor, iar la debutanti s-a impus Bogdan Cuzma.

Sursa: Berti Panaiot, National Communication Manager
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii