Chevrolet apelează la creatorii de conţinut YouTube pentru lansarea SUV-ului Chevrolet Captiva.

Captiva LifeTest
Chevrolet apelează la creatorii de conţinut YouTube pentru lansarea SUV-ului Chevrolet Captiva.
Campania marchează primul parteneriat din toate timpurile pentru pieţe multiple al unui producător auto de echipamente originale cu creatorii de conţinut YouTube.
Înregistrările video prezintă teste („Life Tests”) autentice, distractive.

Chevrolet aduce comunicaţiile digitale şi din cadrul mediilor de socializare la un nivel superior prin intermediul unei campanii inovatoare desfăşurate la nivel global pe YouTube pentru a sprijini lansarea în Europa a noului Chevrolet Captiva.

În cadrul unei premiere în domeniu, un grup selectat de creatori de conţinut YouTube extrem de populari produc scurtmetraje în care noul Chevrolet Captiva este testat din diverse perspective.

Obiectivul filmelor, intitulate Chevrolet Captiva Life Test, este să demonstreze avantajele şi spiritul SUV-ului Captiva cu ajutorul unor scenarii umoristice insolite, care explorează promisiunea mărcii, „Gata pentru orice”.

Personalităţile locale dau viaţă campaniei
Campania se bazează exclusiv pe creativitatea celebrităţilor YouTube, cerându-le să creeze şi să documenteze o serie de teste („Life Tests”) pentru SUV-ul Captiva.

Personalităţile YouTube participante reprezintă diverse culturi şi interese, începând cu Kai Man Wong de la DigitalRev TV, un împătimit artei fotografice, la platforma „ideilor mari” Woki Toki şi stilul prietenos al guru-ului în materie de stil, Patricia Jordan Palacios, vedeta canalului Secretos de Chicas (secretele fetelor).

Episoadele incitante ale campaniei Captiva Life Test prezentate până în momentul de faţă includ: o competiţie de frisbee în cadrul căreia SUV-ul se întrece cu un simpatic căine; o şedinţă rapidă de machiaj efectuată în timpul unei călătorii pe străzile aglomerate ale Madridului şi chiar pe drumuri mai accidentate şi un turneu internaţional de tenis de masă în interiorul autovehiculului.

Prima etapă a campaniei Captiva Life Test, însoţită de secvenţe din culise, este lansată, azi, 17 iunie 2013, în cadrul unui hub dedicat special campaniei, Chevrolet Europe YouTube din cadrul canalului www.captivalifetest.com. În cursul verii vor urma alte episoade.

Publicul se poate alătura conversaţiei în multe moduri, pe pagina Chevrolet Europe Facebook precum şi pe Instagram sau pe Twitter utilizând hashtag-urile #Captiva şi #LifeTest.

O abordare revoluţionară
Campania Chevrolet Captiva este rezultatul direct al parteneriatului strategic global dintre Chevrolet şi Google. Conform opiniei lui Beate Stumpe, director de brand şi marketing al Chevrolet Europe, conceptul Captiva-YouTube constituie o provocare pentru modelul tradiţional al comunicaţiilor de marcă.

„În mod tradiţional, producătorii auto vorbesc despre performanţe, date tehnice şi design prin intermediul reclamelor TV. Trăim însă într-o lume hiper-conectată care ne permite să interacţionăm în mod real cu clienţii noştri pe multe niveluri diferite”, a declarat Stumpe.

„Campania noastră Captiva Life Test este o abordare inovatoare care face trimiteri la promisiunea noastră de marcă Descoperă noi trasee. Punerea modelului Captiva la dispoziţia creatorilor de conţinut YouTube a generat o serie de filme amuzante, distractive, care oferă clienţilor posibilitatea de a experimenta autovehiculul în moduri complet diferite. Filmele demonstrează literalmente modul în care modelul Captiva este gata pentru orice.”

Această combinaţie de lansare paneuropeană digitală a unui autovehicul nou desfăşurată de creatori de conţinut YouTube reprezintă o premieră în domeniul producătorilor de echipamente originale auto. Pe lângă mediile digitale, Chevrolet va utiliza publicitatea outdoor şi publicitatea above the line pe pieţele selectate pentru a canaliza traficul pentru campanie.

Benjamin Faes, director general produse şi soluţii noi al Google Northern Europe, a declarat: „Creatorii de conţinut YouTube dau formă culturii în era digitală. Colaborând cu creatorii de conţinut din lumea întreagă, Chevrolet poate stabili o conexiune cu comunităţile vizate şi experimenta crearea unui conţinut de brand relevant, convingător şi autentic care poate genera conversaţii animate şi crea o audienţă impresionantă.”

Printre iniţiativele anterioare de marcă Chevrolet - Google se numără campania premiată „Firsts” pentru modelul Chevrolet Sonic (Aveo) în SUA.

Conform estimărilor, campania Captiva Life Test va antrena milioane de vizualizări, în Europa şi în afara acesteia. Conform anticipărilor Chevrolet, campania va lua amploare atunci când cele mai incitante prezentări Captiva Life Test vor deveni foarte cunoscute în cadrul mediilor de socializare.

Pentru a desfăşura această campanie în Europa, Chevrolet colaborează cu două din agenţiile sale lidere pe plan mondial: Commonwealth (Milano) pentru creaţie şi coordonare şi Carat (Londra) pentru mass media.

Sursa: Chevrolet Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii