La cea de-a 75-a ediţie a Salonului Auto de la Frankfurt, PEUGEOT îşi dezvăluie noile dimensiuni ale ambiţiei sale şi ale strategiei de up-selling.

Peugeot 308
La cea de-a 75-a ediţie a Salonului Auto de la Frankfurt, PEUGEOT îşi dezvăluie noile dimensiuni ale ambiţiei sale şi ale strategiei de up-selling. În cadrul acestui eveniment, Marca lanseanoul PEUGEOT 308 şi propune o ofertă de modele restilizate: 3008 şi 5008; modelele BlueHDi (tehnologie exclusivă de depoluare Diesel Euro6), oferta hibridă Diesel HYbrid4, modelul demonstrativ 208 HYbrid FE şi conceptul 2008 HYbrid Air reprezintă dovada vie a inovaţiei, atât în materie de mediu, cât şi în ceea ce priveşte tehnologia. Nu în ultimul rând, concept car-urile RCZ-R, ONYX şi victorioasele modele 208 demonstrează încă o dată că emoţia auto continua să rămână unul dintre angajamentele majore ale Mărcii PEUGEOT.

Printre cele 30 de autovehicule şi concept car-uri expuse pe cei 2.900 m² ai stand-ului PEUGEOT de la Frankfurt, vizitatorii pot descoperi în spaţiul dedicat noului PEUGEOT 308, nu mai puţin de nouă modele reprezentative din oferta de lansare.

Noul PEUGEOT 308: design rafinat şi PEUGEOT i-Cockpit pentru senzaţii instantanee
Noul PEUGEOT 308 se poziţionează în inima pieţei, pe strategicul segment C (mai mult de o treime din piaţa europeană). Pentru a face faţă ambiţiilor ridicate ale mărcii, designerii şi inginerii au conceput, cu un interes sporit pentru calitate, un model îndrăzneţ, intuitiv şi modern, cu un design pur şi distinctiv.

Noua platformă modulară EMP2 (Efficient Modular Platform 2) face ca noul PEUGEOT 308 să devină cel mai uşor model din categoria sa, precum şi cel mai compact din segmentul său (4,25 m), în timp ce consolele reduse crează o siluetă deosebit de dinamică şi un interior extrem de  spaţios.

Habitaclul rafinat al noului PEUGEOT 308, cu ţesături şi materiale de calitate superioară, se distinge prin PEUGEOT i-Cockpit, inspirat de la concept car-ul SR1. Cu un volan compact ce sporeşte senzaţiile la bord, un afişaj de tip head-up pentru a citi cu uşurinţă informaţiile dorite, o consolă centrală înălţată şi un touchscreen de 9,7’’ pentru un condus intuitiv, PEUGEOT i-Cockpit se detaşază  considerabil  faţă de concurenţă.

Cele cinci motorizări pe benzină şi diesel, cu un consum optimizat, disponibile la lansare, precum şi aerodinamica îmbunătăţită (Cx: 0,28, Scx: 0,63), reduc nivelul emisiilor până la 93 g/km CO2 (1.6 l HDi 92 CP). Din primăvara anului 2014, noile tehnologii, printre care se numără şi ineditul motor turbo pe benzină cu trei cilindri (1.2 e-THP), versiunile BlueHDi – cu un nivelul record al emisiilor de doar 82 g/km CO2- asociate cutiilor de viteze automate cu 6 rapoarte de ultimă generaţie, vor echipa noul PEUGEOT 308, propunând o ofertă largă de motorizări performante.

Noul PEUGEOT 308 va fi fabricat cât mai aproape de clienţii săi: în primă fază, modelul va fi fabricat  la Sochaux în vederea lansării pe pieţele europene începând din septembrie, urmând a fi produs şi în China pentru piaţa internă .

În spaţiul special dedicat noului 308, concept-car-ul ultra sportiv 308 R Concept, ranforsează puritatea şi identitatea stilistică a autovehiculului de serie. Graţie posturii coborâte, ecartamentului mărit, aripilor largi ce adăpostesc roţile generoase de 19’’, 308 R Concept nu-şi ascunde vocaţia sportivă. Caroseria bicoloră din carbon ascunde un propulsor RCZ R pe benzină, cu patru cilindri, de 1.6l din care inginerii PEUGEOT SPORT au stors cei 270 CP. Pentru a exploata la maximum puterea sa, 308 R Concept vine echipat cu un diferenţial faţă de tip Torsen, cu alunecare limitată şi un sistem de frânare supradimensionat.

3008 şi 5008: în căutarea succesului   
 În 2009, PEUGEOT a lansat două oferte, menite să crească semnificativ poziţia mărcii pe segmentul C; două autovehicule distincte, cu personalităţi puternice şi complementare, ce se adresează unor categorii diferite de clienţi, dar care împărtăşesc interesul sporit pentru tehnologie, confortul la volan, calitatea de înalt nivel şi un comportament dinamic fără cusur.

Patru ani mai târziu, Crossover-ul 3008 şi monovolum-ul compact 5008 şi-au respectat target-ul cu aproximativ 506.000, respectiv 237.000 unităţi vândute per total la nivel mondial (la sfârşitul lui iunie 2013).

3008, în mod special, s-a bucurat de un succes mult peste aşteptări, graţie interesului sporit din China de la lansarea sa la începutul anului şi, nu în ultimul rând, mulţumită versiunii 3008 HYbrid4, primul model echipat cu sistem de propulsie hibrid Diesel, inaugurat în 2012  în premieră mondială.

Pentru a se bucura în continuare de succes, 3008 şi 5008 ni se dezvăluie la Frankfurt cu o parte frontală restilizată. Mai moderne, cu o calitate de înalt nivel, acestea adoptă noile codurile stilistice ale mărcii (grila fluidă, semnătura luminoasă…) Habitaclul, integrează o consolă centrală obţinută prin gravură laser şi noi echipamente: cameră video marşarier şi afişaj color de tip head-up.

PEUGEOT prezintă la Frankfurt cea mai nouă tehnologie a sa în materie de depoluare: Diesel BlueHDi, ce echipează noile modele 308 şi 508 SW. Prin combinarea în premieră a SCR (Reducere Catalitică Selectivă) şi a filtrului de particule (FAP) cu aditivare, nivelul de NOx scade cu până la  90%, reducându-se automat  nivelul de CO2 şi consumul, eliminându-se astfel particulele până la 99,9 %. Tehnologia BlueHDi este deja în conformitate cu Norma Euro 6 Diesel, urmând să echipeze de la sfârşitul anului 2013 întreaga gamă de modele Diesel a Mărcii, consolidându-şi astfel poziţia de lider în ceea ce priveşte tehnologia DIESEL.

208 HYbrid FE
În vederea proiectării acestui model, PEUGEOT şi TOTAL, parteneri din 1995, şi-au pus laolaltă întreaga expertiză, angajându-se să învingă provocarea ambiţioasă de a reduce emisiile fără a renunţa la plăcerea condusului: 208 HYbrid FE emite doar 49 g/km de CO- adică de două ori mai puţin comparativ cu eficientul 208 1.0 Vti.

Este vorba de un prototip full hybrid fără plug-in, pe care PEUGEOT doreşte să-l dezvolte folosind principiile tehnologice elementare ale vehiculelor viitorului.

Au fost urmărite mai multe piste: aerodinamică optimizată, greutate redusă cu 200 kg graţie utilizării preponderente a materialelor compozite şi a policarbonaţilor, sistem de propulsie hibrid benzină ce combină motorul în trei cilindri asociat cutiei pilotate cu un motor electric şi o baterie, rezultat al expertizei Endurance. 208 HYbrid FE vine echipat în premieră cu suspensii din materiale compozite,  în timp ce anvelopele şi jantele se caracterizează prin rezistenţă redusă la rulare.

Strategie de up-selling şi experienţe unice la volan
În cadrul standului PEUGEOT de la Frankfurt, vizitatorii vor putea descoperi o altă realizare derivată din expertiza Mărcii în materie de design şi senzaţii la volan. Exclusivistul RCZ R, versiune inspirată de emblematicul coupé sport RCZ, ce a atras deja peste 50.000 de pasionaţi, va deveni începând din 2014 cel mai puternic model de serie din istoria Mărcii.

Noul propulsor de 1.6 l şi 270 CP – record de putere specifică pentru categoria sa – respectă normele Euro 6, reducând nivelul emisiilor de CO2 la 145g/km, poziţionând astfel RCZ R la un înalt nivel de performanţă şi eficienţă. Semnătura exclusivistă, senzaţiile intense la volan, şasiul coborât şi roţile pe 19’’ conferă RCZ-ului R o postură deosebit de expresivă.

Peugeot ONYX
ONYX, Inspiration: Continuând tradiţia super-maşinilor Mărcii, ONYX va frapa cu siguranţă imaginaţia vizitatorilor Salonului de la Frankfurt.

Siluetă radicală şi sculptată de 4,65 m,  înfrumuseţată de anvelopele pe 20’’, ONYX ascunde o inimă de atlet: sub carcasa de carbon, propulsorul V8 hibrid HDi 3,7 l de 600 CP, instalat în poziţie centrală în spate, cutia de viteze cu 6 trepte, suspensiile, sunt rezultatul know-how-ului concurenţial de înalt nivel.

Caroseria atrage prin contrastul materialelor şi nobleţea patinei lăsate de timp şi kilometri: cupru pentru aripi şi portiere, carbon negru mat pentru celelalte părţi ale caroseriei.

2013 este un an de creştere a puterii pentru 208, dar şi un an la superlativ pentru PEUGEOT SPORT  graţie versiunilor de concurs ce poartă ADN-ul seriilor 2 PEUGEOT!

Cu ocazia lansării comerciale a modelului 208 GTi ce reînvie legenda, trei modele 208 GTi PEUGEOT SPORT  s-au înscris în competiţia extrem de dificilă «24 Heures du Nürburgring» 2013; propulsate de motorul de 1.6 l turbo pe benzină de 300 CP, modelele 208 cu cele trei litere magice, au câştigat cupa la categoria lor. Unul dintre aceste modele va fi expus la standul PEUGEOT de la Frankfurt.

Sursa: Peugeot Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii