Prima zi din Raliul Aradului a fost marcata de lipsa de vizibilitate si de pene de cauciuc pentru pilotii Napoca Rally Academy. Simone Tempestini este cel mai bine clasat, pe 5, urmat de Marco Tempestini, pe 6, si Bogdan Marisca pe 7. Dani Ungur este lider autoritar la clasa 11.

O zi dificila la Raliul Aradului pentru Napoca Rally AcademyO zi dificila la Raliul Aradului pentru Napoca Rally Academy
Trei echipaje NRA in puncte la general dupa prima zi la Arad.
Simone Tempestini este lider in clasamentul juniorilor.
Dani Ungur si Toni Avram se afla pe primul loc la clasa 11.
Ghinion pentru cele doua echipaje de la Cupa Dacia.

Prima zi din Raliul Aradului a fost marcata de lipsa de vizibilitate si de pene de cauciuc pentru pilotii Napoca Rally Academy. Simone Tempestini este cel mai bine clasat, pe 5, urmat de Marco Tempestini, pe 6, si Bogdan Marisca pe 7. Dani Ungur este lider autoritar la clasa 11.

Prima zi din Raliul Aradului, etapa cu coeficient 1,2 in Campionatul National de Raliuri Dunlop, a fost una dificila pentru Napoca Rally Academy. Dupa cele 10 probe speciale pe macadam, trei dintre pilotii NRA sunt in top 10, cel mai bine clasat fiind echipajul Simone Tempestini/Dorin Pulpea. Juniorul Napoca Rally Academy a avut un inceput de zi foarte bun reusind sa urce pana pe locul 3 in clasamentul general. „A fost o zi cu mult praf si am pierdut timp pe unele probe. Pe ultima speciala, cu 9 kilometri inainte de final am facut si pana, ceea ce m-a costat din nou timp pretios. Sunt multumit de ritmul de astazi si voi incerca duminica sa mai recuperez din diferenta chiar daca sunt doar 16 kilometri de proba speciala”, a spus Simone Tempestini, care la finalul zilei ocupa pozitia a cincea la general si este pe primul loc in clasamentul juniorilor.

La 14 secunde in spate, pe pozitia a sasea, se afla echipajul Marco Tempestini/Lucio Baggio pe Skoda Fabia S2000. „Am dormit pe prima proba de dimineata, am facut pana pe proba lunga si a fost mult praf. Acum suntem pe sase, dar raliul se termina maine asa ca mai speram la un rezultat mai bun. Nu am avut incredere sa merg tare pe specialele cu vizibilitate scazuta din cauza prafuluisi asa se explica timpul pierdut in final”, a spus Marco Tempestini.

Dupa cele doua etape anterioare fara puncte, la Cluj si Sibiu, echipajul Bogdan Marisca/Sebastian Itu a terminat prima zi din Raliul Aradului pe locul 7. „A fost o zi ciudata, lipsa de vizibilitate din cauza prafului fiind principala problema. Pe zonele unde batea vantul era ok, dar in rest am avut probleme mari. Din aceasta cauza am facut si doua pene care ne-au costat minute pretioase. Este bine insa ca mai suntem in cursa si putem aduna puncte intr-un raliu dificil”, a spus si Bogdan Marisca.

Dani Ungur si Toni Avram au dominat autoritar lupta la clasa 11 si la finalul zilei de sambata au un avans de peste patru minute fata de echipajul aflat pe locul secund. „Praful a fost si pentru noi principala problema, pe ultima proba oprindu-ne de doua ori chiar. A fost o prima zi dificila, dar in final suntem foarte multumiti de rezultat. Nu am avut o zi usoara, dar acum avem un avans confortabil si duminica vom incerca sa ne conservam acest avantaj si, desigur, sa facem spectacol pe super speciala”, a spus Dani Ungur.

Cele doua echipaje de la Cupa Dacia, Florin Tincescu/Iulian Nicolaescu si Vlad Cosma/Sergiu Itu, au avut ghinion pe ultima speciala a zilei fiind nevoite sa abandoneze din cauza unor probleme tehnice: la masina lui Florin Tincescu s-a rupt cureaua de la alternator, iar la masina pilotata de Vlad Cosma a cedat o planetara.

Duminica, in ziua a doua a Raliului Aradului, mai sunt programate trei probe speciale cu o lungime totala de 16 kilometri. Ziua incepe cu super speciala de pe circuitul de karting din Arad, de la ora 10:20, urmata de trecerea pe Selin’s si, din nou, super speciala pe circuitul de karting.

Sursa: Berti Panaiot, National Communication Manager 
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu stiri auto, informatii auto, documentatii auto si multe altele, toate din nemarginitul univers auto! Haideti sa il descoperim impreuna!

0 comentarii