Raliul Harghitei, ultima etapa din Campionatul National de Raliuri Dunlop, a fost unul cu final neprevazut pentru echipa Napoca Rally Academy. Dupa cele doua zile de competitie doar echipajul Danny Ungur/Toni Avram a ajuns la sosire si a terminat pe podium la clasa 2.

Raliul Harghitei, ultima etapa din Campionatul National de Raliuri Dunlop, a fost unul cu final neprevazut pentru echipa Napoca Rally Academy. Dupa cele doua zile de competitie doar echipajul Danny Ungur/Toni Avram a ajuns la sosire si a terminat pe podium la clasa 2.

Pentru Danny Ungur si Toni Avram, campionii de la clasa 11, Raliul Harghitei a insemnat prima participare in competitii cu un model Subaru Impreza R4. Echipajul Napoca Rally Academy a avut un parcurs in care nu si-a asumat niciun risc si a terminat pe podium la clasa 2. „Pentru noi aceasta etapa nu avea nicio miza asa ca nu am riscat absolut nimic, obiectivul nostru fiind sa parcurgem cat mai multi kilometri cu noua masina. Faptul ca am reusit sa urcam si pe podium la clasa 2 ne bucura si mai mult”, a spus Danny Ungur.

De altfel, Danny Ungur si Toni Avram au fost singurii care au terminat ultima etapa a sezonului 2013, una plina de evenimente pentru echipajele Napoca Rally Academy. In prima zi echipajele Bogdan Marisca/Sebastian Itu si Simone Tempestini/Dorin Pulpea au iesit din lupta pe speciala a doua in urma unei iesiri in decor, respectiv a unei pene de cauciuc. Dupa ce mecanicii au reparat masina in parcul de service, Simone Tempestini si Dorin Pulpea au luat startul in ziua a doua in sistemul super rally. Cei doi au inceput ziua in forta si au castigat prima speciala. Au stabilit al doilea timp pe urmatoarea si inca o victorie de speciala, dupa care au fost nevoiti sa abandoneze in urma unei iesiri usoare in decor. „Masina nu a patit absolut nimic si am fi putut continua fara probleme daca ar fi fost spectatori in zona pentru a ne ajuta sa punem din nou masina pe roti. Asa ne ramane doar multumirea de a fi mers foarte tare pe probele speciale”, a spus Simone Tempestini.

Nici echipajul Florin Tincescu/Iulian Nicolaescu nu a avut mai mult noroc. Obligat sa mearga la maximum pentru a castiga titlul la Cupa Dacia, Florin Tincescu a atacat prea tare un viraj si a iesit in decor. „Pentru noi lupta pentru titlu s-a terminat cu o iesire in decor, dar asta trebuia sa facem. Trebuia sa mergem la limita pentru a castiga si asta am facut. Am invatat multe anul acesta si vom continua sa mergem la fel de tare pe probele speciale si in sezonul viitor”, a spus Florin Tincescu.

Dupa problemele tehnice din prima zi, Vlad Cosma si Sergiu Itu au avut ghinion si in ziua a doua si au fost nevoiti sa abandoneze dupa ce amortizorul spate s-a rupt. „Nu acesta este modul in care imi doream sa se termine acest sezon, dar in acelasi timp ma bucur ca am avut ocazia sa concurez anul acesta la Cupa Dacia si le multumesc tuturor celor din echipa pentru sustinere”, a spus si Vlad Cosma.

In 2013, Napoca Rally Academy si-a atins obiectivul si a castigat titlul pe echipe in Campionatul European de Raliuri (ERC Production Cup) si a terminat pe locul secund in clasamentul pe echipe din Campionatul National. Simone Tempestini si-a asigurat titlul la juniori, Marco Tempestini si Lucio Baggio au terminat pe locul 3 in clasamentul general, Danny Ungur si Toni Avram au castigat un nou titlu la clasa 11, Bogdan Marisca si Sebastian Itu au incheiat anul pe locul 4 la clasa 3, Florin Tincescu si Iulian Nicolaescu au terminat pe locul secund in Cupa Dacia si la clasa 9, iar Vlad Cosma si Sergiu Itu au terminat pe locul 5 la Cupa Dacia si pe locul 7 la clasa 9.

Sursa: Berti Panaiot, National Communication Manager
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii