A treia cursă, al treilea podium: BMW Team RLL a înregistrat a treia clasare consecutivă pe podiumul unei etape din ediţia 2014 a TUDOR United SportsCar Championship, după ce a ocupat locurile al doilea şi al şaselea la Long Beach (SUA). John Edwards (SUA) şi Dirk Müller (Germania) au obţinut prima lor clasare pe podium din acest sezon, încheind pe poziţia a doua cu #56 BMW Z4 GTLM.

2014 ALMS USCC Long Beach
A treia cursă, al treilea podium: BMW Team RLL a înregistrat a treia clasare consecutivă pe podiumul unei etape din ediţia 2014 a TUDOR United SportsCar Championship, după ce a ocupat locurile al doilea şi al şaselea la Long Beach (SUA). John Edwards (SUA) şi Dirk Müller (Germania) au obţinut prima lor clasare pe podium din acest sezon, încheind pe poziţia a doua cu #56 BMW Z4 GTLM. După 75 de tururi pe circuitul stradal în lungime de 1,968 mile (3,167 km), cei doi au încheiat la 5,408 secunde în urma echipajului Corvette format din Jan Magnussen (Danemarca) şi Antonio Garcia (Spania). Cursa a avut o durată de 100 de minute.

Bill Auberlen (SUA) şi Andy Priaulx (Marea Britanie) s-au clasat doar pe locul al şaselea, în ciuda unui start bun cu maşina cu numărul de concurs 55. Când a intrat la standuri în turul 32, Priaulx a lovitul zidul, impact care a smuls oglinda retrovizoare de pe partea dreaptă. Astfel, echipajul a fost întârziat cu 15 secunde, timpul necesar echipei de mecanici pentru înlocuirea uşii. Totuşi, locul al şaselea a fost suficient pentru ca cei doi să-şi păstreze locul întâi în clasamentul general al piloţilor de la categoria GTLM.

Bobby Rahal (team principal BMW Team RLL): "Locul al doilea a fost un rezultat bun pentru noi. La început am fost întârziaţi de unul dintre prototipuri şi acest lucru a făcut diferenţa reală. A fost un ghinion şi faptul că Andy a lovit zidul la intrarea la standuri, ceea ce a smuls oglinda retrovizoare. Pentru înlocuirea uşii, ei au pierdut timp foarte preţios. Sunt dezamăgit pentru maşina #55, dar piloţii au acumulat puncte importante care îi menţin lideri la general."

Următoarea etapă va avea loc pe 4 mai, Continental Tire Monterey Grand Prix.

Adrenalin Motorsport, primul învingător CUP5, clasa destinată modelelor BMW M235i Racing - echipele BMW Sports Trophy continuă pregătirile pentru cursa de 24 de ore de la Nürburgring.

Cea de-a doua etapă din campionatul de anduranţă VLN a reprezentat o premieră absolută pentru BMW: prima victorie a unui model BMW M235i Racing în nou înfiinţata clasă CUP5. Adrenalin Motorsport a obţinut primul loc datorită echipajului format din Daniel Zils (Germania), Norbert Fischer (Germania) şi Uwe Ebertz (Germania). Noua "armă" a Team Scheid-Partl Motorsport a încheiat pe locul al doilea, în cockpit urcând Max Partl (Germania) şi Jörg Weidinger (Germania). Pe locul al treilea în clasamentul CUP5 s-a clasat cea de-a doua maşină Adrenalin Motorsport, pilotată de Guido Wirtz (Germania), Christopher M. Rink (Germania) şi Oleg Kvitka (Rusia).

În clasamentul general al cursei DMV de patru ore, BMW Sports Trophy Team Marc VDS a ocupat locul al cincilea, graţie #25 BMW Z4 GT3. Maxime Martin (Belgia) şi Jörg Müller (Germania) au ratat cu puţin o clasare pe podium după o cursă extrem de strânsă până în ultimul tur. Claudia Hürtgen (Germania) şi Martin Tomczyk (Germania) s-au clasat pe poziţia a şasea, cu #20 BMW Sports Trophy Team Schubert. Maşina cu numărul de concurs 19, pilotată de Dirk Werner (Germania) şi Alexander Sims (Marea Britanie), s-a aflat o bună perioadă de timp în disputa pentru o clasare pe podium, dar a retrogradat până pe locul al zecelea ca urmare a unei pene de cauciuc în partea finală a cursei. Dirk Adorf (Germania) şi Markus Palttala (Finlanda) au ocupat poziţia a 13-a, cu cel de-al doilea BMW Z4 GT3 al echipei BMW Sports Trophy Team Marc VDS. Modele BMW Z4 GT3 înscrise de Uwe Alzen Automotive şi de Walkenhorst Motorsport (2) au ocupat locurile al şaptelea, al 14-lea, respectiv al 16-lea.

Programată iniţial pentru o durată de patru ore, cursa a fost oprită după aproximativ 60 de minute din cauza unui accident serios - din fericire, niciunul dintre piloţii implicaţi nu a suferit traume majore. Cursa a continuat după aproape trei ore şi jumătate, când s-au terminat lucrările de înlocuire a glisierelor de protecţie - grav afectate în secţiunea Pflanzgarten a circuitului. Ca urmare, timpul total alocat întrecerii a fost redus la mai puţin de trei ore.

A treia etapă a sezonului VLN va avea loc la 26 aprilie, cursa de patru ore intitulară ADAC ACAS H&R-Cup.

Sursa: BMW Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii