Clasamentul prezentat de către Institutul Național Francez de Proprietate Intelectuală (INPI) a confirmat încă o dată faptul că PSA Peugeot Citroën este liderul pe piaţa franceză în materie de brevetare, cu un număr de 1.378 brevete depuse și publicate în 2013.

Citroen C4 Cactus
Citroen C4 Cactus
Clasamentul prezentat de către Institutul Național Francez de Proprietate Intelectuală (INPI) a confirmat încă o dată faptul că PSA Peugeot Citroën este liderul pe piaţa franceză în materie de brevetare, cu un număr de 1.378 brevete depuse și publicate în 2013.

Anticipaţia şi inovaţia reprezintă elementele cheie pentru a face faţă cu succes provocărilor derivate din problema mobilității în viitor. Numărându-se printre atuurile Grupului, această energie creativă se traduce prin autovehicule şi componente deosebit de eficiente. Atât binecunoscutul Peugeot 308, votat Maşina Anului 2014 în Europa cu noul propulsor turbo pe benzină în 3 cilindri EB PureTech, având un consum record de doar 2.85 litri /100 de km precum şi inovatorul Citroën C4 Cactus.

Câteva dintre miile de inventii brevetate de industria auto sunt în strânsă conexiune cu Citroën C4 Cactus:
- Magic Wash, un sistem inovator, pe cât de simplu pe atât de inteligent, de curăţare a
parbrizului care nu afectează vizibilitatea conducătorului auto.
- Airbump®, un sistem de panouri flexibile vidate, utilizat în special la nivelul portierelor pentru a reduce impactul loviturilor şi zgârieturilor uşoare. Cu un design inovativ, unic, obţinut printr-o procedură laborioasă, sistemul Airbump® asigură o protecţie excelentă pasagerilor, în cazul unui accident.
- Sistemul de Airbag integrat în pavilion, creează mai mult spațiu la nivelul planşei de bord, prin integrarea airbag-ului pasagerului frontal deasupra parbrizului.

Conectivitatea (echipamente multimedia, reţele, conexiuni, electronică şi interfaţa om-maşină) precum şi sistemele de asistenţă a şoferului reprezintă axe importante de cercetare şi brevetare. Inovaţii precum Pachetul Driver Assistance, Sistemul de Alertă Risc de Coliziune, şi Sistemul de Frânare de Urgenţă în caz de Coliziune, disponibile pe noul Peugeot 308, configurează prototipul maşinii viitorului.

De altfel, PSA Peugeot Citroën şi-a concentrat toate eforturile pentru a reduce semnificativ consumul de carburant şi nivelul de emisii la vehiculele Peugeot şi Citroën. Încă de la începutul anului 2013, Grupul a înregistrat noi recorduri în materie de reducere a emisiilor diesel prin introducerea noului propulsor Blue HDi, care combină în premieră tehnologia de Reducere Catalitică Selectivă (SCR) cu filtrul de particule diesel (DPF) pentru a eliminia 99,9% din particule şi 90% oxid de nitrogen (NOX) produse de motoarele diesel. Doar această inovație a înregistrat 100 de brevetări.

Strategia extrem de activă de brevetare oferă un avantaj competitiv, permiţând în acelaşi timp Grupului să dispună de dreptul de proprietate asupra invenţiilor sale.

Sursa: Georgiana Patru, Manager PR Trust Motors S.R.L.
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii