În primul trimestru din 2014, ŠKODA AUTO a vândut mai multe automobile decât a vândut vreodată în primele trei luni ale unui an.

Skoda
Trimestru record: ŠKODA livrează clienților săi 247.200 de automobile în primele trei luni (ianuarie - martie 2013: 220.400; o creștere de 12,1%).
Martie record: 96.100 de unități livrate, creștere de 14,6%.
Creștere cu noile modele; în Europa, ŠKODA a avut o creștere de 17% în primul trimestru.
În luna martie, vânzările modelului ŠKODA Octavia pe piața din Europa de Vest au înregistrat o creștere de 49,4%.
Cea mai amplă ofensivă a modelelor din istoria ŠKODA continuă și în 2014.

În primul trimestru din 2014, ŠKODA AUTO a vândut mai multe automobile decât a vândut vreodată în primele trei luni ale unui an. În perioada ianuarie - martie, marca a livrat 247.200 de automobile către clienții săi, ceea ce reprezintă o creștere cu 12,1% față de perioada similară a anului trecut. În luna martie, livrările au crescut cu 14,6% în comparație cu aceeași lună din anul trecut, ajungând la 96.100 de automobile (martie 2013: 83.800). Aceasta a fost cea mai bună lună martie din întreaga istorie a companiei. Vânzările din Europa de Vest pentru noua ŠKODA Octavia au crescut cu 49% în luna martie și în Europa Centrală cu 47%.

“ŠKODA a continuat într-o manieră impresionantă pe traiectoria sa ascendentă, înregistrând în primul trimestru o creștere cu două cifre” declară Werner Eichhorn, Membru al Consiliului de Administrație ŠKODA, responsabil pentru Vânzări și Marketing. “Cel mai bun prim trimestru și cea mai bună lună martie din istoria noastră au fost rezultatul unei game de produse extraordinare și al unor eforturi extraordinare depuse de echipa noastră. Toate modelele din gamă s-au dovedit a fi de un succes extraordinar pe piețele internaționale. Noua Octavia, în particular, a avut un succes extraordinar din acest punct de vedere. Vom menține un ritm ridicat și în 2014 și vom urma cu hotărâre cea mai amplă ofensivă a modelelor, din istoria ŠKODA.”

Noua ŠKODA Octavia va dispune pentru prima dată de o versiune CNG –Octavia G-TEC – care va fi lansată pe piețele din Europa în luna iunie, iar noua ŠKODA Octavia Scout va fi lansată la scurt timp după aceasta, în luna august. Vor fi introduse pe piaţă, de asemenea, și trei noi ediții speciale Monte Carlo, ale modelelor ŠKODA Yeti, ŠKODA Rapid Spaceback și ŠKODA Citigo. Noua ŠKODA Octavia și ŠKODA Rapid Spaceback vor fi lansate în vară și pe cea mai mare piață individuală a mărcii ŠKODA, în China. De asemenea, ŠKODA Rapid va fi lansată luna aceasta și în Rusia. Spectaculosul studiu de design ‘ŠKODA VisionC’, care a fost prezentat cu câteva săptămâni în urmă la Salonul Auto de la Geneva, a oferit o avanpremieră a viitorului limbaj de design al mărcii ŠKODA.

ŠKODA a înregistrat o creștere semnificativă în Europa de Vest pe parcursul primului trimestru și în luna martie. Livrările către clienți au crescut cu 18,7%, ajungând la 45.500 de automobile în luna martie, (martie 2013: 38.300). În perioada ianuarie - martie, marca a crescut cu 15,6%, ajungând la 104.400 de unități (primul trimestru din 2013: 90.400). Aceasta a fost prima dată când 100.000 de automobile ŠKODA au fost livrate, în primul trimestru, în Europa de Vest. Cota totală de piață a mărcii ŠKODA a crescut cu 3,3%. În luna martie, ŠKODA și-a consolidat poziția de cea mai mare marcă de import în Germania, cu o creștere de 10,8%, ajungând la 14.500 de automobile livrate (martie 2013: 13.100). Până la finalul lunii martie, cota de piață a mărcii a crescut în Germania cu 4,9%. ŠKODA devine mai puternică și în Marea Britanie, unde vânzările au crescut cu 26,1% în luna martie, ajungând la 12.700 de automobile (martie 2013: 10.000). Producătorul a înregistrat creșteri mare, cu două cifre, în Austria (2.100 automobile; o creștere cu 29,1%), Spania (1.800 automobile; o creștere cu 41,5%), Elveția (1.900 automobile; o creștere cu 38,7%), Olanda (1.600 automobile, o creștere cu 72,4%), Finlanda (1.000 automobile, o creștere cu 35,2%) și Portugalia (200 automobile; o creștere cu 36,7%).

În Europa de Est, inclusiv Rusia, livrările de automobile ŠKODA au fost mai mari cu 3,8% față de anul trecut, cu vânzări de 10.700 de automobile (martie 2013: 10.300). Producătorul a înregistrat o creștere generală cu 5,3%, furnizând clienților săi în primul trimestru 26.500 de automobile (ianuarie - martie 2013: 25.200). Astfel, ŠKODA a avut performanțe mai bune decât media generală a pieței, iar cota sa de piață a crescut la 3,9% până la finalul lunii martie. Vânzările ŠKODA în Rusia au înregistrat o ușoară creștere față de anul precedent, cu 7.800 de automobile livrate (martie 2013: 7.700 automobile; o creștere cu 1,2%). De asemenea, vânzările mărcii ŠKODA în Rusia, în primul trimestru din 2014, au fost ușor mai mari decât în 2013, cu 18.900 de automobile livrate (ianuarie - martie 2013: 18.600 automobile; o creștere cu 1,5%). În Serbia, vânzările ŠKODA în luna martie au crescut cu 57,5%, ajungând la 500 de automobile comercializate, iar în România cu 33,6%, ajungând la 600 de automobile. Marca a obținut o creștere semnificativă și în Kazahstan (300 automobile; o creștere cu 92,7%), precum și în Țările Baltice (500 automobile; o creștere cu 42,9%).

ŠKODA a obținut din nou rate mari de creștere în Europa Centrală. În luna martie, livrările au crescut cu 28,9%, ajungând la 13.400 de automobile (martie 2013: 10.400). În primul trimestru, s-a înregistrat o creștere de 30,2%, echivalentul a 37.400 de automobile livrate (primul trimestru din 2013: 28.800). Cota de piață a crescut pe primul trimestru la 19,2%, după ce în primul trimestru din 2013 fusese de 18%. Unul din cinci automobile nou înmatriculate în Europa Centrală este o ŠKODA. Pe piața de origine a mărcii, în Republica Cehă, vânzările de automobile au crescut cu 20,7%, ajungând la 5.600 de unităţi (martie 2013: 4.600). ŠKODA înregistrează rezultate excepționale și în Polonia (4.900 automobile; o creștere cu 39,3%), Ungaria (700 automobile; o creștere cu 17,2%), Slovenia (400 automobile; o creștere cu 34,1%) și Croația (400 automobile; o creștere cu 241,1%).

ŠKODA a crescut și pe cea mai mare piață individuală a sa, China. În martie, livrările au crescut cu 10,1%, ajungând la 20.300 de automobile (martie 2013: 18.400). În primul trimestru, marca a crescut cu un total de 7,5%, ajungând la 62.000 de automobile Livrate (ianuarie - martie 2013: 57.700).

În India, ŠKODA a livrat, în luna martie, 1.700 de automobile către clienții săi (martie 2013: 2.300). În primul trimestru, 4.700 de automobile ŠKODA au ajuns la clienții din India, după ce în perioada similară a anului trecut cifra a fost de 6.500 de automobile.

Livrările ŠKODA către clienți, în luna martie 2014 (în unități, rotunjite, pe modele; +/- în % faţă de aceeași lună din anul trecut):

ŠKODA Superb (8.500; -5,8%)
ŠKODA Octavia (33.900; +11,3%)
ŠKODA Rapid (16.500; +143,1%)
ŠKODA Fabia (18.200; -14,8%)
ŠKODA Yeti (11.000; +44,5%)
ŠKODA Roomster (3.000; -9,8%)
ŠKODA Citigo (comercializată doar în Europa: 5.000; -5,5%)

Livrările ŠKODA către clienți în primul trimestru din 2014 (în unități, rotunjite, pe modele; +/- în % faţă de aceeași perioadă din anul trecut):

ŠKODA Superb (22.600; -14,2%)
ŠKODA Octavia (94.700; +8,3%)
ŠKODA Rapid (45.000; +201,2%)
ŠKODA Fabia (43.300; -17,8%)
ŠKODA Yeti (23.100; +22,6%)
ŠKODA Roomster (7.700; +0,6%)
ŠKODA Citigo (comercializată doar în Europa: 10.800; -13,9%)

Sursa: Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager Skoda Romania 
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii