11 mai, 2014 – Echipa Hyundai Shell World Rally a incheiat Raliul Argentinei, cea mai dificila etapa de pana acum din Campionatul Mondial de Raliuri FIA (WRC), cu o clasare pe pozitia a cincea in clasamentul general. In utltima zi a raliului, Thierry Neuville (#7 Hyundai i20 WRC, copilot Nicolas Gilsoul) a avut o evolutie foarte buna pe cele patru probe speciale cu o lungime totala de 76,78 km.

Thierry Neuville
Echipa Hyundai Shell din Campionatul Mondial de Raliuri (WRC) a terminat Raliul Argentinei, cea mai dificila etapa de pana acum, pe pozitia a cincea.
Dupa victoria de pe super speciala de sambata seara, Thierry Neuville a terminat pe trei celebra speciala El Condor (PS12) si si-a asigurat pozitia a cincea la general.
Solicitarile extreme din Raliul Argentinei au ajutat echipa Hyundai Shell World Rally sa identifice punctele de ameliorat pentru etapele viitoare din WRC. 

11 mai, 2014 – Echipa Hyundai Shell World Rally a incheiat Raliul Argentinei, cea mai dificila etapa de pana acum din Campionatul Mondial de Raliuri FIA (WRC), cu o clasare pe pozitia a cincea in clasamentul general. In utltima zi a raliului, Thierry Neuville (#7 Hyundai i20 WRC, copilot Nicolas Gilsoul) a avut o evolutie foarte buna pe cele patru probe speciale cu o lungime totala de 76,78 km.

Dupa victoria din super speciala de sambata, Neuville a luat startul in ultima zi a raliului cu obiectivul clar de a-si pastra pozitia castigata. Pentru echipa a fost inca o zi utila de teste pe un traseu foarte dur in conditii extreme. Ceata si-a facut din noua aparitia in prima parte a zilei, dar principala provocare a fost noroiul de pe celebra proba speciala El Condor (PS12).

Neuville a avut o evolutie excelenta si a parcurs proba cu cel de-al treilea timp, iar la cea de-a doua trecere pe proba Giulio Cesare-Mina Clavero (PS11/PS13) belgianul a fost cronometrat cu cel de-al patrulea timp si si-a consolidat astfel pozitia a cincea in clasamentul general inaintea probei de 16,32 km El Condor-Copina, care avea si rol de Power Stage. O problema la transmisia masinii sale l-a impiedicat pe Neuville sa se lupte pentru un loc in top 3, ceea ce i-ar fi asigurat puncte suplimentare, dar in final a fost suficient pentru a-si pastra pozitia din clasamentul general fara nicio problema.  

“Nu m-am simtit foarte confortabil pe primele probe de dimineata si de aceea am avut o abordare mai prudenta. Conditiile de pe probe au fost foarte solicitante si am incercat sa obtin un rezultat cat mai bun pe un teren noroios. O alta problema a fost si lipsa de vizibilitate, parbrizul fiind acoperit in permanenta cu noroi. Masina s-a comportat excelent si a avut o tractiune buna, ceea ce m-a ajutat sa ma adaptez la conditiile schimbatoare. Echipa a facut o treaba excelenta in acest weekend rezolvand toate probleme cu profesionalism si cred ca o clasare in top cinci este o performanta remarcabila pentru o echipa aflata la primul sezon in WRC. Cu siguranta am invatat multe aici”, a spus Thierry Neuville.

La doar a cincea etapa de la revenirea in WRC, echipa Hyundai Shell World Rally s-a confruntat cu conditii extrem de dificile, pe parcursul celor 14 probe speciale, care au solicitat la maximum cele doua masini Hyundai i20 WRC, dar si echipa din parcul de service.

Obiectivul nostru in ultima zi a fost sa terminam raliul fara alte probleme si sa ne asiguram locul cinci la general, ceea ce a si facut Thierry, deci ar trebui sa fim multumiti. A fost un raliu cu momente bune si momente mai putin bune. Trebuie sa recunosc ca Raliul Argentinei a fost un test util pentru intreaga echipa. Am invatat foarte multe si toata lumea a facut o treaba fantastica aici. Toata echipa s-a concentrat si a incercat sa puna la dispozitia celor doua echipaje o masina cat mai competitiva. Conditiile de aici au fost cele mai dificile cu care ne-am intalnit pana acum si vreau sa le multumesc tuturor pentru modul profesionist in care au abordat aceasta etapa. Stim ca modelul Hyundai i20 WRC poate fi foarte rapid si am identificat puncte pe care trebuie sa le imbunatatim in ceea ce priveste fiabilitatea. Poate ca nu am terminat raliul cu ambele masini din cauza conditiilor foarte dificile, dar plecam din Argentina o echipa mai puternica si cu mai multa experienta dupa provocarile pe care le-am experimentat in acest sfarsit de saptamana”, a concluzionat Michel Nandan, directorul echipei.

CLASAMENT GENERAL – RALIUL ARGENTINEI (etapa a 5-a)
-       J.M Latvala / M. Anttila (Volkswagen Polo R WRC) 4:41:24.8
-       S. Ogier / J. Ingrassia (Volkswagen Polo R WRC) +1:26.9
-       K. Meeke / P. Nagle (Citroën DS3 WRC) +5:54.7
-       A. Mikkelsen / M. Markkula (Volkswagen Polo R WRC) +6:18.3
-       T. Neuville / N. Gilsoul (Hyundai i20 WRC) +8:25.8
-       R. Kubica / M. Szczepaniak (Ford Fiesta RS WRC) +10:08.0
-       E. Evans / D. Barritt (Ford Fiesta RS WRC) +10:32.2
-       M. Prokop / J. Tomanek (Ford Fiesta RS WRC) +12:03.9
-       M. Hirvonen / J. Lehtinen (Ford Fiesta RS WRC) +19:54.8
-       N. Al-Attiyah / G. Bernacchini (Ford Fiesta RRC) +23:10.2

Sursa : Hyundai Auto Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii