Dunlop își manifestă optimismul cu privire la performanța anvelopelor pe circuitul de la Le Mans.

ELMSUK023
Dunlop își manifestă optimismul cu privire la performanța anvelopelor pe circuitul de la Le Mans.

Cursa de 24 de ore de la Le Mans reprezintă cea de-a treia etapă a Campionatului Mondial de Anduranță FIA WEC (FIA World Endurance Championship), cu echipele partenere Dunlop din European Le Mans Series (ELMS) alăturându-se celor ce frecventează WEC în mod obișnuit. Echipele Dunlop din clasa de înaltă competitivitate LMP2 vor concura în contextul  legendarei curse de anduranță din Franța pentru a acumula puncte valoroase în cadrul campionatului.

13 echipe cu 19 mașini ce vor concurala clasa LMP2 au ales să fie echipate cu anvelope Dunlop. Clasa LMP2 este singura clasă în care se dă o luptă acerbă a mărcilor de anvelope. Dunlop  va face tot ceea ce este necesar pentru a se menține la cotele de succes atinse în 17 din 18 victorii posibile din cadrul WEC, inclusiv  în etapele desfășutate pe circuitului cursei de 24 de ore de la Le Mans. Dunlop speră să câștige pentru a patra oară la Le Mans la clasa LMP2, ceea ce ar constitui un nou record.

Selecția anvelopelor Dunlop
Producătorilor de anvelope li se permit cinci specificații pentru anvelope, incluzând trei opțiuni pentru vreme uscată. Pentru anul 2014, echipele Dunlop vor putea opta pentru anvelope slick cu compus moale, mediu și dur, plus o anvelopă de ploaie și una intermediară.

Dunlop s-aconcentrat pe îmbunătățirea capacității de restrângere a numărului de intrări la boxă pentru schimbul de anvelope, cu o restângere la un dublu sau triplu schimb ca fiind în limite normale.

Noutăți pentru anul 2014
Pentru gama de anvelope dezvoltate pentru clasa LMP2, Dunlop a introdus un nou profil de anvelopă pentru roata spate care completează profilul pentru roata față, introdus în 2013. Ca o completare la noua formă, toate construcțiile dezvoltate pentru 2014 sunt noi. Compusul mediu este același ca în 2014, dar cel dur și cel mediu sunt noi.

Cinci aspecte fabuloase
Compusul dur (dezvoltat pentru condiții de vreme călduroasă) – are caracteristici optimizate, cu o durabilitate crescută pentru o mai bună performanță în viraje,  după străbaterea unor distanțe lungi în linie dreaptă. Acest compus este mai bun pentru piloți agresivi. Oferă o aderență mai mare pentru a asigura restricționarea la un dublu schimb de anvelope pentru pistele mai agresive.

Compusul mediu – are o fereastră de operare mai largă și o capacitate de restricționare de până la patru ori minim.

Compusul moale -  este mai ușor și oferă o aderență mai mare, dar păstrează durabilitatea.

Anvelopa de ploaie – pentru vremea umedă, anvelopelor li s-a dezvoltat un nou profil și li s-a conferit un design care oferă o capacitate de operare mai eficientă care acoperă o gamă de condiții de la vreme foarte ploioasă la vreme foarte uscată.

Anvelopa intermediară – are un nou profil pentru roata față  și caneluri mai largi și mai puțin adânci pentru o mai mare eficiență pe pistă cu apă abundentă, precum și o viață mai lungă a anvelopei în condiții de vreme uscată.

Cursa de 24 de  ore va începe sâmbătă, 14 iunie, ora 3pm CET.

Jean-Felix Bazelin, director general Dunlop Motorsport Europa:
"Până acum am dovedit ce forță avem în cadrul etapelor WEC și ELMS și nu avem niciun motiv să nu credem că echipele noastre nu se vor comporta foate bine la Le Mans. Noile noastre anvelope și-au confirmat valoarea și avem încredere că sunt mai bune anul acesta în comparație cu anul trecut, în termeni de performanță și durabilitate. Desigur, Le Mans este un circuit dur de 24 de ore în cadrul căruia se poate întâmpla orice, dar noi vom oferi tot sprijinul echipelor noastre pentru a le asigura cele mai mari șanse de reușită. ”

Sursa: Izbella Ghita, PR Managing Partner, INKOMM PR
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii