PEUGEOT a prezentat de curând la Londra noua versiune restilizată a Gran Turismului din segmentul D: o expresie mai mult decât evidentă a tendinţei de up-market a Mărcii.

PEUGEOT 508
PEUGEOT a prezentat de curând la Londra noua versiune restilizată a Gran Turismului din segmentul D: o expresie mai mult decât evidentă a tendinţei de up-market a Mărcii. Noul PEUGEOT 508 integrează noua grilă emblematică a viitoarelor modele ale Mărcii, dar și echipamente novatoare precum ecranul tactil, camera video de marșarier și funcţia de supraveghere a unghiului mort. În plus, vine echipat cu motorizări Euro 6 economice și performante, precum 2,0L BlueHDi 150 CP cu cutie manuală în 6 trepte și un nivel al emisiilor de 105g de CO2 /km, plasându-se printre cele mai bune oferte ale segmentului la acest nivel de putere. Va fi prezentat publicului larg, concomitent, la saloanele de la Moscova şi Chengdu din august, urmand Salonul Internaţional de la Paris. Modelul urmează să fie comercializat în Europa din septembrie 2014. Noul PEUGEOT 508 demonstrează încă o dată devotamentul PEUGEOT fată de segmentul D.

Prezentat în 2010, în cadrul Salonului Internaţional de la Paris, PEUGEOT 508 a debutat pe piaţă la începutul anului 2011, confirmând încă o dată prezenţa durabilă a Mărcii pe segmentul Gran Turismo, o prezenţă neîntreruptă de câteva decenii. Cu două configuraţii, propuse iniţial, berlină și break, o nouă configuratie complet nouă vine să completeze gama un an mai târziu. Echipată standard cu tehnologia HYbrid4 - disponibilă de asemenea și pe versiunea berlină - PEUGEOT 508 RXH este un vehicul cu totul și cu totul diferit: postura all-road, utilizarea polivalentă, performanţele în materie de mediu îl fac unic în lumea auto.

Îmbogăţind noua gamă «8» a Mărcii, care devine acum cea mai tânără din istorie, PEUGEOT 508 înglobează ambiţia mărcii în ceea ce privește strategia de up-market, calitatea de înalt nivel și valorizarea imaginii sale în întreaga lume. Fabricată în Franţa și în China, versiunea 508 înregistrează un număr de 370 000 unităţi vândute de la lansare. În timp ce China, care a devenit începând cu 2013 piaţa principală pentru PEUGEOT 508, reprezintă deja 36 % din vânzări.

Noul PEUGEOT 508 optimizează calităţile recunoscute la lansarea modelului, fie că este vorba de design, de echipamentele variate și moderne sau de prestaţiile dinamice.

Sursa: Georgiana Patru, Manager PR Trust Motors S.R.L.
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii