Dunlop expune la Salonul Internațional Auto de la Geneva modelul Mercedes-Benz SLS AMG GT3 împreună cu partenerul său tehnic AMG Customer Sports. Modelul SLS AMG GT3, echipat cu anvelopele de curse Dunlop Sport Maxx, a câștigat una dintre cele mai mari și dure curse din lume în 2013 – cursa de 24 de ore de la Nürburgring–, înregistrând prima victorie pentru Mercedes-AMG în această cursă.

Dunlop prezinta Mercedes-Benz SLS AMG GT3
Dunlop expune la Salonul Internațional Auto de la Geneva modelul Mercedes-Benz SLS AMG GT3 împreună cu partenerul său tehnic AMG Customer Sports. Modelul SLS AMG GT3, echipat cu anvelopele de curse Dunlop Sport Maxx, a câștigat una dintre cele mai mari și dure curse din lume în 2013 – cursa de 24 de ore de la Nürburgring–, înregistrând prima victorie pentru Mercedes-AMG în această cursă. Dunlop continuă să dezvolte anvelope de curse pentru Mercedes-AMG și pentru provocarea unică pe care o reprezintă Nürburgring-ul, cu obiectivul clar de a obține din nou victoria în această cursă de 24 de ore.

Dunlop a fost implicat în aplicațiile pentru curse ale Mercedes-Benz SLS AMG GT3 și a fost primul producător de anvelope ales partener tehnic pentru AMG Customer Sports. Dunlop a făcut câteva ajustări cheie înainte de cursa din 2013, pentru a oferi mai multă aderență și o putere mai mare de frânare, performanța anvelopelor de curse de la Dunlop fiind un element cheie în succesul obținut în solicitantele curse de pe Nürburgring și în securizarea prestigioasei victorii și în obținerea acestui prestigios titlul din lumea curselor de anduranță. 

Pista Nürburgring Nordschleife este unică, cu 33 de viraje la stânga, 40 de viraje la dreapta și linii drepte de viteză, cu urcușuri și coborâri. Pilotul Jackie Steward a botezat această pistă Green Hell, deoarece este una dintre cele mai dure și mai provocatoare piste, cursa de aici fiind și una dintre cele mai lungi, curse din lume, iar suprafața ei prezintă numeroase tipuri diferite de asfalt.

De la ultima victorie, Dunlop s-a înrolat într-un program intensiv de dezvoltare pentru a face următorul pas necesar într-una din puținele curse în care mai este încă o competiție deschisă între producătorii de anvelope, în loc să se dedice mandatării unei anvelope standar de control, așa cum se întâmplă în Formula 1. Concentrarea Dunlop este pe dezvoltare în tot ceea ce înseamnă feedback-ul direcției, performanța pe timp de vreme rece și sporirea și mai mult a durabilității astfel ca mașina să poată concura pentru cât mai mult timp la un nivel maxim de peformanță între pit stop-uri. 

Combinația excelentei distribuții a greutății, cu centrul de greutate lăsat mai jos, cu puterea de tracțiune, cu aerodinamica eficientă și un sistem de securitate exemplar caracterizează modelul Mercedes-Benz SLS AMG GT3. Acesta combină un pachet tehnologic de pionierat cu un schelet de aluminiu, un motor frontal mediu AMG de 6,3 litri V8, o transmisie de curse în șase trepte și o cutie de viteză secvențială, iar anvelopele de curse Dunlop Sport Maxx sunt special pregătite pentru a se potrivi acestor caracteristici.

“AMG Customer Sports este un partener cheie pentru noi la Dunlop, și împărtășim același angajament față de durabilitatea și performanța de excepție. Lucrăm împreună îndeaproape ca să atingem din nou performanța de succes din cursa de 24 de ore de la Nürburging din 2013, și expunem acest vehicul spectaculos la Geneva pentru a spune povestea parteneriatului nostru și a ambițiilor noastre comune," a spus James Bailey, Director de Relații Publice și Comunicare, Dunlop Motorsport EMEA.

Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner INKCOMM PR
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii