Sebastian Barbu a avut un început de sezon dificil în Campionatul Național de Raliuri și s-a retras după șase probe speciale din Tess Rally, prima etapă a sezonului. Următoarea lună va fi dedicată exclusiv pregătiri pentru acest sezon din CNR și ERT.

Sebastian Barbu si Răzvan Hulea - Mitsubishi Lancer EVO X - Tess Rally
Sebastian Barbu a avut un început de sezon dificil în Campionatul Național de Raliuri și s-a retras după șase probe speciale din Tess Rally, prima etapă a sezonului. Următoarea lună va fi dedicată exclusiv pregătiri pentru acest sezon din CNR și ERT.
 
După un sezon de iarnă în care l-a antrenat pe Alex Barbu pentru evoluțiile sale din Campionatul Mondial de Schi, Sebastian Barbu a revenit, alături de Răzvan Hulea, în Campionatul Național de Raliuri.

Tess Rally, prima etapă din CNR, s-a desfășurat pe probele speciale din jurul orașului Brașov în perioada 27 - 28 martie. Sebastian Barbu a revenit în săptămâna raliului din Statele Unite, unde l-a antrenat pe Alex Barbu pentru etapele din Campionatul Mondial de Schi. "Am urcat direct în mașina de curse, fără nicio altă pregătire. Am studiat doar filmările on-board. Realitatea este însă mult mai dificilă", a spus Sebastian Barbu, după shakedown.

Vineri, în prima zi a raliului, au fost programate trei probe speciale, iar Sebastian Barbu și Răzvan Hulea au terminat de fiecare dată în top șapte cu modelul Mitsubishi Lancer EVO X preparat de Colina Motorsport. "Nu m-am simțit deloc confortabil la volan. A fost mai mult ca un test pentru noi și nu am reușit să intru în ritmul maxim pentru cursă. Sper să ne trezim sâmbătă și totul să meargă mult mai bine", a spus Sebastian Barbu, la finalul primei zile din Tess Rally.

Ziua a doua a început cu specialele Pârâul Rece și Râșnov, iar Sebastian Barbu și Răzvan Hulea au terminat cu cel de-al optulea, respectiv al șapteala timp și se aflau pe locul 8 la general.

Pe Babarunca, una dintre cele două probe de peste 27 kilometri, echipajul sibian a avut probleme de vizibilitate, din cauza aburirii parbrizului, și a pierdut foarte mult timp. "Cu toate că am pornit foarte optimist în acest raliu, am constatat încă o dată cât de importantă este pregătirea înaintea unui astfel de eveniment. Am decis să particip dintr-o ambiție pentru că acesta a fost primul meu raliu cu Mitsubishi anul trecut și am obținut un rezultat bun. În final s-a dovedit a nu fi o idee foarte bună și ne-am retras după speciala a șasea. Urmează o luna în care ne vom pregăti pentru ca la etapa următoare să fim cât mai competitivi posibil", a mai spus Sebastian Barbu.

Următoarea etapă din Campionatul Național de Raliuri, Arad Rally, este în același timp și etapă din European Rally Trophy. "Anul trecut am terminat pe doi în ERT așa că voi aborda extrem de motivat această etapă. Vom începe sezonul de la zero, dar sigur vom fi mult mai bine pregătiți până atunci", a concluzionat Sebastian Barbu.
 
Echipajul Sebastian Barbu / Răzvan Hulea este susținut în sezonul 2015 de partenerii: Colina Motorsport, Mobil 1 prin Star Lubricants, Pirelli, Loctite, Schuster & Co Ecologic, și Indsoft.

Sursa: Motor Heads Publishing
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu stiri auto, informatii auto, documentatii auto si multe altele, toate din nemarginitul univers auto! Haideti sa il descoperim impreuna!

0 comentarii