Salonul Internaţional de la Shanghai şi-a deschis porţile presei, un eveniment cheie pentru CITROËN. Susţinut de parteneriatul consolidat cu Dongfeng, de noul record de vânzări din 2014 şi de o gamă chiar mai atractivă, Marca îşi confirmă dinamica în China, principala sa piaţă.

Citroen Aircross
Salonul Internaţional de la Shanghai şi-a deschis porţile presei, un eveniment cheie pentru CITROËN. Susţinut de parteneriatul consolidat cu Dongfeng, de noul record de vânzări din 2014 şi de o gamă chiar mai atractivă, Marca îşi confirmă dinamica în China, principala sa piaţă. CITROËN dezvăluie în premieră mondială, la standul său, conceptul AIRCROSS, un SUV surprinzător, care ilustrează capacitatea Mărcii de a deveni o referinţă internaţională cu adevărat diferită. CITROËN C3-XR este un alt model expus in cadrul Salonului. Lansat acum 4 luni, primul SUV comercializat de Dongfeng CITROËN este deja un succes, cu peste 14.000 de vânzări înregistrate până la sfârşitul lunii martie. Alături, Noul C4 Picasso, lider european pe segmentul monovolumelor, va fi lansat în iunie pe piaţa Chineză. Noul C-Elysée îşi confirmă poziţia de best-seller al companiei, poziţie consolidată şi de victoriile repurtate la campionatul WTCC, una dintre runde urmând să se desfăşoare chiar la Shanghai în septembrie.

DONGFENG CITROËN: progres pe toate fronturile
În 2014 CITROËN a înregistrat în China un progres (14 %) mai rapid decât piaţa (10 %), totalizând 320.000  de vânzări, un nou record istoric. Reprezentând 1 din 4 vânzări CITROËN din lume, China îşi confirmă astfel statutul de principală piaţă a Mărcii, înaintea Franţei.

Dinamica CITROËN în China este susţinută de:
O ofensivă strategică de vânzări pe segmentul C (peste 50% din vânzările pieţei în China), printre care se numără în special:
  • Noul CITROËN C-Elysée: în 2014, primul an complet, acest model s-a clasat ca best-seller al Dongfeng CITROËN, cu peste 100.000 vânzări. Capacitatea de a atrage noi clienţi a fost confirmată încă de la începutului anului 2015 cu un număr al vânzărilor în continuă creştere;
  • CITROËN C3-XR: acest nou model este primul SUV fabricat şi comercializat de Dongfeng CITROËN, lansat la sfârşitul lui decembrie 2014. Într-un moment în care segmentul SUV este în plină creştere în China (24 % din vânzările VP în 2014, cu +9 puncte vs 2012), C3-XR reprezintă un nou avantaj strategic în ofensiva comercială a companiei. La sfârşitul lunii martie, cu peste 14.000 exemplare înregistrate de la lansare, vânzările au depăşit deja obiectivele Mărcii;
  • Noul CITROËN C4 Picasso: dezvăluit în premieră publicului chinez prezent la Salonul de la Shanghai, liderul european al segmentului MPV urmează să fie comercializat pe piaţa chineză începând cu luna iunie. Un atu în plus pentru a cuceri noi clienţi.
O reţea dinamică, renumită, cu:
  • Un loc întâi în clasamentul JD Power 2014 SSI (Sales Satisfaction Index) şi locul trei în clasamentul JD Power 2014 CSI (Customer Service Index);
  • reţea de dealeri mai densă: 85 % din principalele oraşe chineze acoperite de 472 puncte de vânzare la sfârşitul lui 2014 şi un obiectiv de peste 500 până la sfârşitul anului.  
  • Campionatul FIA WTCC, un formidabil vector de imagine şi notorietate în China, cu:
  • Un titlu de campion mondial la constructor în 2014 câştigat la volanul CITROËN C-Elysée WTTC, automobil de curse bazat pe Noul C-Elysée, best-seller al Dongfeng CITROËN în China (100.000 de vânzări în 2014);
  • Una din cele 12 runde internaţionale disputate la Shanghai (25-27 septembrie 2015);
  • Un pilot chinez: Ma Qing Hua. La 27 ani, acest pilot originar din Shanghai este cel mai tânăr din cei patru piloţi WTCC ai CITROËN Racing. Motiv de mândrie pentru ţară, acesta este primul pilot chinez care a câştigat o cursă la campionatul FIA (în 2014, în Rusia, la volanul CITROËN C-Elysée WTCC). În 2015, va participa la toate cursele din cadrul campionatului.
CONCEPTUL CITROËN AIRCROSS: o ilustrare a poziţiei internaţionale a CITROËN în premieră mondială la Shanghai
Uimitor, creativ şi îndrăzneţ, noul concept car CITROËN AIRCROSS, prezentat în premieră mondială la Shanghai, confirmă capacitatea Mărcii de a câştiga o poziţie internaţională diferită oferind propria interpretare a conceptului de SUV:
  • Un design unic: un stil echilibrat şi fluid ce creează o identitate puternică şi o prezenţă inedită pe segmentul SUV. Conceptul CITROËN AIRCROSS  adoptă o atitudine plină de optimism;
  • Confort, ce inspiră energie: un habitaclu inedit pentru o experienţă la volan aparte. Habitaclul este modern şi luminos, fresh şi funcţional, veritabilă sursă de bunăstare pentru suflet şi corp; 
  • Inteligenţă tehnologică pentru a conduce fără griji: încurajează comunicarea şi relaţionarea într-un SUV conectat cu o interfaţă grafică excepţională, echipat cu tehnologia Hybrid Plug-In.
Sursa: Georgiana Patru, Manger PR Trust Motors S.R.L.
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii