Cu ocazia sărbătoririi a 50 de milioane de autovehicule vândute de la înfiinţarea Mărcii, acum 95 de ani, CITROËN lansează un nou concept car surprinzător, creativ şi îndrăzneţ ce confirmă capacitatea sa de a constitui o referinţă.

Citroen Aircross
PERSONALITATE UNICĂ: CITROËN Aircross se mândreşte cu o apariţie inedită pe segmentul SUV, graţie proporţiilor echilibrate şi extrem de fluide, ce conferă concept car-ului protector şi primitor o identitate puternică şi un spirit optimist.
CONFORT DESĂVÂRŞIT PENTRU EXTRA ENERGIE: habitaclul oferă ocupanţilor o nouă perspectivă asupra călătoriilor cu maşina prin design-ul modern, luminos, fresh şi funcţional ce creează o stare fizică şi mentală de bunăstare.
TEHNOLOGIE INTELIGENTĂ PENTRU A CONDUCE FĂRĂ GRIJI: comunicarea şi  relaţionarea se bucură de o atenţie aparte în noul SUV, deosebit de conectat, ce beneficiază de o interfaţă grafică surprinzătoare şi vine echipat cu tehnologia plug-in hibrid.

Cu ocazia sărbătoririi a 50 de milioane de autovehicule vândute de la înfiinţarea Mărcii, acum 95 de ani, CITROËN lansează un nou concept car surprinzător, creativ şi îndrăzneţ ce confirmă capacitatea sa de a constitui o referinţă:

INTERNAŢIONALĂ: CITROËN Aircross reflectă ambiţia Mărcii pe plan internaţional, consolidându-şi poziţia iniţiată de C4 Cactus cu o configuraţie care se doreşte a fi comercializată în întreaga lume.

DIFERITĂ: CITROËN Aircross cutremură regulile de design şi respectă, în acelaşi timp, principiile de bază ale segmentului SUV. Mizând pe principiile de dezvoltare şi stil ale C4 Cactus, design-ul caroseriei şi ambianţa habitaclului reflectă caracterul modern, cu adevărat inedit. Noul concept car denotă capacitatea CITROËN de a-şi afirma identitatea pe toate segmentele de autovehicule.

Concept-Car-ul CITROËN Aircross se bazează, în primul rând, pe realizările C4 Cactus printr-o:
ATITUDINE APARTE: combinând cu succes forţa cu energia pozitivă, CITROËN Aircross poate fi calificat drept un SUV protector şi extrem de primitor. 100% optimist, vehiculul elimină orice urmă de agresivitate şi optează pentru:
            - O personalitate unică, pură şi optimistă, graţie proporţiilor echilibrate cu accente orizontale                 subliniate de formele fluide şi naturale, valorizate de componente grafice puternice, inclusiv             “Alloy Bumps” şi “Air Signs”. Rezultatul final este amplificat de culoarea caroseriei roşu-portocaliu, ce inspiră energie şi calm precum şi de materialele inovatoare, care denotă robusteţe;
            - O strategie de stilizare axată pe funcţionalitate şi aerodinamică.

O INIVITAŢIE LA CĂLĂTORIE într-o cabină ce conferă, instantaneu, senzaţia de confort sporit şi energie.  Habitaclul CITROËN Aircross a fost special conceput pentru a crea o stare fizică şi mentală de bună-stare. Pe lângă confortul fizic excepţional, asigurat de scaunele generoase, senzaţia de bine este sporită, în continuare, de materialele calde dar şi de mixul de lumină şi culori revigorante. Liniile pure cu accente diagonale creează senzaţia de spaţiu, în timp ce formele geometrice ample denotă interiorul ordonat, fiecare element combinând cu succes funcţionalul cu designul. CITROËN Aircross propune o nouă perspectivă asupra ideii de a călători, graţie compartimentelor de depozitare special concepute dar şi a utilizării curelelor într-un habitaclu fresh, foarte la modă, o veritabilă invitaţie de a urca la bord şi de a călători împreună aşa cum vă doriţi.

INTELIGENŢĂ TEHNOLOGICĂ: Concept car-ul vine echipat cu două ecrane de 12 inch HD, dintre care unul este mobil şi poate fi mutat de la un pasager la altul. Fiecare scaun este prevăzut cu difuzoare şi microfoane pentru a încuraja dialogul dintre pasageri. Inteligenţa tehnologică este mai mult decât evidentă prin optarea pentru un sistem de propulsie de tip plug-in hybrid, ce combină eficienţa cu performanţa de nivel înalt. Experimentaţi senzaţii inedite şi o nouă abordare a călătoriilor la bordul noului CITROËN Aircross, graţie  tehnologiilor inovatoare.

Concept car-ul CITROËN Aircross urmează să fie dezvăluit cu ocazia Salonului Auto de la Shanghai, o locaţie simbolică, ţinând cont de importanţa pieţei chineze pentru CITROËN, piaţă ce reprezintă 25% din valoarea totală a vânzărilor şi numărul unu a Mărcii.

Sursa: Georgiana Patru, Manager PR Trust Motors S.R.L.
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii