După o evoluție rapidă și inteligentă, Simone Tempestini și Matteo Chiarcossi s-au întors în parcul de service, după cea mai lungă zi, pe prima poziție în Production Cup din WRC 2 în Raliul Argentinei, etapa a patra din Campionatul Mondial de Raliuri.

Simone Tempestini si Matteo Chiarcossi - Raliul Argentinei
Simone Tempestini și Matteo Chiarcossi sunt lideri în Production Cup din WRC 2 în Raliul Argentinei.
Echipa Napoca Rally Academy a funcționat perfect în condițiile dificile din Argentina.
Cea mai lungă specială a raliului, programată sâmbătă, a fost scurtată cu 14,27 km.

După o evoluție rapidă și inteligentă, Simone Tempestini și Matteo Chiarcossi s-au întors în parcul de service, după cea mai lungă zi, pe prima poziție în Production Cup din WRC 2 în Raliul Argentinei, etapa a patra din Campionatul Mondial de Raliuri. 

Raliul Argentinei, etapa a patra din Campionatul Mondial de Raliuri, a început joi cu o super specială, desfășurată la Merlo în provincia San Luis, iar vineri, în prima zi adevarată de competiție au fost programate alte cinci probe speciale cu o lungime de aproape 150 km. “După super speciala de joi și cei 500 de kilometri de legătură am reușit să vedem de aproape pasiunea argentinienilor pentru sporturile cu motor. Este incredibil. Nu cred că sunt multe locuri în lume unde publicul este atât de pasionat”, a spus Simone Tempestini, după prima zi din Raliul Argentinei.

Ziua de vineri a început cu prima trecere pe speciala Agua de Oro – Ascochinga, lungă de 52 km, care a și făcut primele victime în rândul piloților din WRC. “A fost cea mai grea provocare din punct de vedere fizic de când concurez. A fost o specială extrem de dificilă și pentru mașină și mă bucur că am ajuns în parcul de service”, a spus Simone Tempestini, la jumătatea zilei de vineri.

Echipajul Napoca Rally Academy a avut o evoluție rapidă și inteligentă și a reușit să gestioneze perfect situația din teren. Simone Tempestini și Matteo Chiarcossi și-au consolidat pe fiecare probă poziția de lideri în Production Cup din WRC 2 și au reușit să termine și cea de-a doua trecere pe cea mai lungă probă a zilei fără probleme. “Ne-am propus să protejăm mașina pe părțile mai dure de probă și să atacăm pe zonele mai bune. Sunt bucuros că am reușit să gestionăm asta foarte bine și că am avut timpi buni pe probe. A fost o experiență unică pentru noi și pentru întreaga echipă care a făcut o treabă fantastică aici”, a continuat Simone Tempestini.

Ziua de vineri s-a terminat cu super speciala Fernet Branca transmisă în direct și la tv. Simone Tempestini a terminat super speciala cu cel de-al patrulea timp în WRC 2 și ziua în poziția de lider în Production Cup și la grupa N. “Sunt bucuros că am fost în direct la TV și că s-a văzut mașina noastră cu steagul țării pentru care concurez. A fost o zi lungă în care totul a funcționat perfect. Trebuie să rămânem însă concentrați pentru că sâmbătă ne mai așteaptă o zi cel puțin la fel de dificilă”, a mai adăugat Simone Tempestini.

Sâmbătă sunt programate 4 probe speciale cu o lungime de 131,1 kilometri, după ce Speciala San Marcos – Characato, care ar fi trebui să aibă 56 kilometri a fost redusă cu 14,27 kilometri, prima parte devenind impracticabilă din cauza ploilor torențiale.


Sursa: Motor Heads Publishing 
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii