ŠKODA Octavia este, al patrulea an consecutiv, cel mai bine vândut model de import din România. A treia generație a celui mai iubit model ŠKODA a fost vândut în număr de 3.473 unități pe parcursul anului 2014.

Skoda Octavia
ŠKODA Octavia este de 4 ani cel mai bine vândut model de import din România.
3.473 unități livrate anul trecut.
Noua ŠKODA Octavia a fost lansată in martie 2013.
Succes: al patrulea an consecutiv, ŠKODA Octavia rămâne pe prima poziție în topul vânzărilor.

ŠKODA Octavia este, al patrulea an consecutiv, cel mai bine vândut model de import din România. A treia generație a celui mai iubit model ŠKODA a fost vândut în număr de 3.473 unități pe parcursul anului 2014.

Noua ŠKODA Octavia este disponibilă pe piața din România din martie 2013. Noul limbaj de design al mărcii a convins: modelul Octavia are un design mai dinamic și un caracter mai puternic. Fiabilitatea și dotările „Simply clever” au cucerit clienții din România: ŠKODA Octavia a fost livrată către 3.473 de clienți în 2014. Combinația optimă de emoțional și funcțional, tehnologiile din clasele superioare și spațiul peste medie sunt câteva dintre caracteristicile care definesc ŠKODA Octavia ca cel mai bine vândut model de import din România.

Din iulie 2014 în showroom-urile din țară se poate achiziționa Noua ŠKODA Octavia Scout, urmând ca din luna mai a acestui an, ediția specială Octavia RS 230 să poată fi admirată și în România.

ŠKODA Octavia încorporează toate valorile mărcii: designul cu eleganță atemporală, oferta de spațiu peste media clasei, funcționalitate ridicată, multe detalii “Simply Clever”, tehnologie de avangardă și un raport bun preț/calitate. Toate acestea fac din modelul Octavia oferta ideală pentru clienții exigenți și încrezători din segmentul limuzinelor compacte. Designul modern, de o eleganță clasică, are caracter și exprimă siguranță. Motoarele de ultimă generație, TSI și TDI, combinate cu greutatea redusă a mașinii și aerodinamica optimizată, ajută la obținerea unor cifre de consum și emisii foarte scăzute. Astfel, modelul Greenline are un consum mediu de 3,8l / 100 km.

Mai mult decât orice altă mașină, Octavia simbolizează povestea extraordinară de succes a mărcii în ultimele două decenii. Lansarea sa în 1996 a marcat începutul dezvoltării companiei ŠKODA Auto la statutul de producător de automobile de talie mondială, care acum este prezent pe mai mult de 100 de piețe internaționale. În 2014, ŠKODA Auto a livrat pentru prima dată peste 1 milion de autoturisme în întreaga lume.

Sursa: Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager SKODA
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii