Noua versiune PEUGEOT 208 de 1.6L BlueHDi 100 CP a stabilit un nou record de consum pe distanţă lungă, omologat de UTAC. Peste 2.152 de km au fost parcurşi cu doar 43 de litri de motorină, realizând o medie de consum de doar 2,0l/100 km (141.2mpg).

PEUGEOT 208 BlueHDi
Noua versiune PEUGEOT 208 de 1.6L BlueHDi 100 CP a stabilit un nou record de consum pe distanţă lungă, omologat de UTAC. Peste 2.152 de km au fost parcurşi cu doar 43 de litri de motorină, realizând o medie de consum de doar 2,0l/100 km (141.2mpg).
Recordul confirmă excelenţa tehnologică a motorizărilor diesel Euro 6 BlueHDi şi contribuţia acestora la reducerea nivelului de emisii CO2.

Performanţa a fost stabilită la sfârşitul lunii aprilie pe circuitul de testare PEUGEOT de la Belchamp din Franţa, fiind supervizat de autoritatea franceză de omologare UTAC (Union Technique de l’Automobile, du motocycle et du Cycle). Un PEUGEOT 208,  de serie, echipat cu motorizare de 1.6L BlueHDi 100 CP şi asociat unei cutii de viteze manuale cu cinci rapoarte, a rulat timp de 38 de ore pe o distanţă de 2.152 de km înregistrând un consum uimitor de doar 43 litri de carburant! Noul PEUGEOT 208 stabileşte, astfel, un record absolut de consum pentru un vehicul de serie pe distanţă lungă. Pentru a atinge acest rezultat, mai mulţi conducători auto s-au schimbat la volan la fiecare 3–4 ore pe parcursul testului.

PEUGEOT-ul 208 testat este o versiune «Cu consum foarte scăzut» disponibil în reţeaua comercială. Cu un consum mixt omologat de 3,0 l/100 km şi emisii de CO2 de 79 g/km, acesta ocupă, de asemenea, o poziţie de referinţă în lume pentru un model de serie echipat cu motor termic. Versiunea este extrem de uşor de identificat, graţie spoilerului spate deosebit de aerodinamic dar şi echipării cu anvelope Michelin Energy Saver cu rezistenţă ultra-scăzută la rulare. Valorile obţinute sunt deja unele excepţionale, însă calităţile dinamice ale noului PEUGEOT 208 – compact, uşor, plăcut de condus – creează toate premisele pentru a merge mai departe. Provocare acceptată, provocare câştigată!

Prin asocierea exclusivă dintre SCR (Reducere Catalitică Selectivă) şi FAP aditivat, tehnologia BlueHDi dovedeşte încă o dată că este cel mai eficient şi performant sistem de depoluare Diesel de pe piaţă.

Noul PEUGEOT 208, comercializat în Europa începând cu luna iunie,  propune o gamă de motorizări pe benzină şi Diesel Euro 6 deosebit de eficiente şi economice. În ceea ce priveşte emisiile CO2, gama pe benzină afişează valori remarcabile ce încep de la 97 g/km în timp ce pe versiunile Diesel, gama BlueHDi coboară acum în întregime sub 95 g/km.

PEUGEOT reduce rapid nivelul emisiilor de CO2 la toate vehiculele. Adoptarea rapidă a motorizărilor pe benzină în 3 cilindri PureTech şi Diesel BlueHDi, precum şi noile motorizări pe benzină 1.6L THP şi transmisia EAT6 poziţionează acum 20 de vehicule PEUGEOT la cel mai bun nivel pentru clasa lor de putere în ceea ce priveşte emisiile de  CO2 (cinci versiuni PureTech, trei versiuni 1.6L THP şi 12 BlueHDi).

Întreaga gamă de motorizări este conformă cerinţelor impuse de Marca PEUGEOT şi este extrem de prietenoasă cu mediul, cu motoare mai curate şi care emit din ce în ce mai puţin CO2. Performanţa în materie de mediu atinsă de PEUGEOT plasează Grupul PSA PEUGEOT CITROËN pe poziţia de lider european în 2014, cu o medie de 110,3 g/km de CO2, media pieţei auto în Europa fiind de 123,7 g. Rezultatul este obţinut fără a fi nevoie de vreo modificare în mixul de segmente.

Sursa: Georgiana Patru, Manager PR Trust Motors S.R.L.
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii