În baza parteneriatului strategic încheiat de PSA Peugeot Citroën cu Grupul Bolloré, CITROËN va distribui în cadrul reţelei sale din Franţa conceptul Bluesummer, un cabriolet cu 4 locuri 100% electric original, ce se aliniază perfect principiilor Mărcii.

Bluesummer cabriolet
În baza parteneriatului strategic încheiat de PSA Peugeot Citroën cu Grupul Bolloré, CITROËN va distribui în cadrul reţelei sale din Franţa conceptul Bluesummer, un cabriolet cu 4 locuri 100% electric original, ce se aliniază perfect principiilor Mărcii. O veritabilă oportunitate pentru Grupul Bolloré şi pentru marca CITROËN.

Luna trecută, PSA Peugeot Citroën şi Grupul Bolloré anunţa semnarea unui acord de parteneriat strategic. Acordul prevede, în special, distribuţia şi fabricarea de către Grupul PSA Peugeot Citroën a unui vehicul electric din Grupul Bolloré: Bluesummer. Conform planului industrial, vehiculul va fi asamblat la centrul de producţie PSA Peugeot Citroën din Rennes, începând cu luna septembrie 2015, în baza planului de distribuţie, în timp ce CITROËN France se va ocupa de comercializarea Bluesummer.

De altfel, Marca şi-a confirmat interesul pentru a distribui, în cadrul reţelei, acest cabriolet de 4 locuri 100% electric cu caroserie ABS PMMA vopsită integral: o maşină îndrăzneaţă şi originală, perfect adaptată valorilor CITROËN.

Grupul Bolloré a dobândit o experienţă importantă în stocarea electricităţii, precum şi în dezvoltarea şi implementarea de soluţii electrice. Prezent pe piaţa mobilităţii electrice, acesta a conceput şi a dezvoltat mai multe vehicule printre care şi modelul Bluesummer. În contextul acestui parteneriat, Grupul Bolloré ar putea demara comercializarea acestui vehicul bazându-se pe forţa şi experienţa reţelei de Distribuţie a Mărcii CITROËN, o reţea recunoscută şi răspândită pe teritoriul Franţei.

«Parteneriatul cu Grupul Bolloré reprezintă oportunitatea de care reţeaua CITROËN poate profita,  pentru a creşte cifra de afaceri şi a atrage în showroom-urile sale un nou segment de clienţi, seduce prin originalitatea şi prospeţimea Bluesummer, reuşind astfel  să promoveze întreaga gamă», Philippe Narbeburu, Director Comercial CITROËN şi DS Franţa.

Prezentul acord dintre Marcă şi Grupul Bolloré poate fi formalizat sub forma unui contract de agent cu concesionarii CITROËN doritori.

Sursa: Gergiana Patru, Manager PR Trust Motors S.R.L.
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii