Cum anul acesta iarna a venit devreme, iar zăpada s-a așternut deja în unele părți ale Europei, Goodyear sărbătorește frumusețea iernii prin social media și în viața reală. Clienții pot trimite fotografii și videoclipuri cu locurile lor preferate de iarnă din întreaga lume prin social media, pe platforma „My Winter Feel Good Place”, pentru a câștiga un premiu de iarnă Goodyear.

Goodyear My Winter Feel Good Place
#MyWinterFeelGoodPlace pentru a sărbători și a împărtăși în mediul online destinații de iarnă pline de inspirație.

Cum anul acesta iarna a venit devreme, iar zăpada s-a așternut deja în unele părți ale Europei, Goodyear sărbătorește frumusețea iernii prin social media și în viața reală. Clienții pot trimite fotografii și videoclipuri cu locurile lor preferate de iarnă din întreaga lume prin social media, pe platforma „My Winter Feel Good Place”, pentru a câștiga un premiu de iarnă Goodyear. Platforma va colecta automat și va transmite toate imaginile pe o hartă integrată digital – astfel putând fi vizualizate geografic toate locurile „feel good” (unde vă simțiți bine) din întreaga lume.

Se pot trimite fotografii pe platformă prin publicarea unei fotografii sau a unui videoclip pe Instagram, Facebook sau Twitter cu #MyWinterFeelGoodPlace, acestea fiind eligibile pentru a câștiga câteva premii, inclusiv marele premiu ce constă într-o călătorie de iarnă sponsorizată de Goodyear, către o destinație la alegere[1].

Importanța unui „loc unde te simți bine” este de neprețuit. Dr. Tsivrikos de la Universitatea din Londra[2] declară: „Identificarea locului în care o persoană se simte bine poate avea beneficii psihologice importante pentru starea acesteia, felul în care se simte și performanța generală. Acest lucru se datorează faptului că în timp ce ne lăsăm scufundați în medii/spații pe care le considerăm sigure din punct de vedere psihologic, ne putem revitaliza mintea și corpul, distanțându-ne de orice factori de stres legați de locul de muncă sau viața personală.”

„Pe lângă faptul că oferă putere, mai mult decât orice, scopul acestei campanii este să surprindă esența „Made to Feel Good” și ideea că Goodyear vă oferă relaxare oriunde doriți să mergeți, indiferent de circumstanțe”, declară Alexis Bortoluzzi, Director de marketing pe sectorul Clienți, EMEA Goodyear Dunlop. „Mai ales acum, că deja putem observa primele semne ale unei ierni timpurii în Europa, abia așteptăm să vedem toate imaginile frumoase pe care iarna de anul acesta le va aduce.”

Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner INKCOMM PR


[1]Călătorie dus-întors către o destinație de iarnă pentru două persoane, ce include cazare, pensiune completă și transferuri, ce poate fi efectuată în termen de maxim 12 luni de la data atribuirii premiului, cu condiția ca valoarea totală a acestei călătorii dus-întors pentru două persoane să fie limitată la suma maximă de 6.000 EUR. 
[2]Conform declarației psihologului specializat în călătorii Dr.Tsivrikos, psiholog în domeniul Consumatori și afaceri de la Universitatea din Londra.
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii