Goodyear, în parteneriat cu ThinkYoung, a lansat o nouă inițiativă, numită “ThinkGoodMobility Challenge”. Aceasta încurajează tinerii din Europa să își împărtășească cele mai bune soluții și idei privind modul în care trebuie abordate tendințele mobilității în viitor și provocări precum aglomerarea, sustenabilitatea, poluarea urbană, interconectivitatea, creșterea populației și siguranța rutieră.

Goodyear ThinkGoodMobility Challenge
Inițiativa “ThinkGoodMobility Challenge” încurajează tinerii din Europa să-și împărtășească ideile despre cum trebuie abordate transportul sustenabil și provocările mobilității în viitor.
Provocarea dă cuvântul celor care ar putea să modeleze viitorul mobilității în 2025, milenienii.
Un juriu independent alcătuit din experți din domeniul auto vor evalua proiectele, urmând să recunoască meritele celor mai bune 20 de proiecte, apoi celor mai bune 5, celor mai bune 3 și în fine celui mai bun proiect înscris în competiție.
Goodyear și ThinkYoung invită toți conducătorii auto ai viitorului să participe și să viziteze site-ul Thinkgoodmobility.com.

Goodyear, în parteneriat cu ThinkYoung, a lansat o nouă inițiativă, numită “ThinkGoodMobility Challenge”. Aceasta încurajează tinerii din Europa să își împărtășească cele mai bune soluții și idei privind modul în care trebuie abordate tendințele mobilității în viitor și provocări precum aglomerarea, sustenabilitatea, poluarea urbană, interconectivitatea, creșterea populației și siguranța rutieră.

Această provocare vine ca urmare a studiului “ThinkGoodMobility”, în care stundenților STEAM (de la știință, tehnologie, inginerie, artăși design și matematică) li s-a cerut să identifice provocările cheie pentru industria de automobile în 2025. Studiul a arătat că tinerii din Europa nu vor să fie priviți de generațiile viitoare ca generația care nu a făcut nimic. Provocarea cea mai des menționată de către milenieni a fost aceea de a găsi și făuri soluții pentru un transport rutier sustenabil cu un accent deosebit pe tehnologii prietenoase cu mediul. Cea de-a doua provocare în topul importanței a fost aceea de a ne asigura că în 2025 vom conduce vehicule pe care să ni le putem permite și care să țină pasul cu cele mai recente tehnologii. Această generație digitală care a participat la acest studiu știe cât de importante sunt inovația și conectivitatea, iar provocarea și-a propus să îi aibă în vedere pe acești tineri ambițioși, entuziaști și creativi.

“La Goodyear lucrăm continuu pentru a crea anvelope și servicii care respectă cele mai înalte standarde în ceea ce privește siguranța rutieră, inovația și sustenabilitatea pentru a face față cerințelor pieței de azi și din viitor. De aceea Goodyear, împreună cu ThinkYoung, invită conducătorii auto ai viitorului să împărtășească viziunea lor privind omobilitate inteligentă și sustenabilă în 2025 și să intre în competiție pentru cea mai bună soluție”, a spus Carlos Cipollitti, General Directorla Centrul pentru Inovare al Goodyear din Luxembourg.

Acești conducători auto ai viitorului sunt invitați să împărtășească idei inteligente, accesibile și eficiente despre:
  • Mobilitate SUSTENABILĂ: propuneri/idei pentru a construi mașini sustenabile cu un accent deosebit pe tehnologiile eco-frendly
  • Mobilitate INTELIGENTĂ: propuneri/idei pentru a construi o mașină inteligentă, accesibilă, echipată cu cele mai recente tehnologii și cu cele mai ridicate niveluri de conectivitate.
Pentru a lua parte la această nouă provocare lansată acum în Europa, cei care se înscriu trebuie să fie mai întâi studenți admiși la o universitate, să aibă vârsta între 18 și 30 de ani împlinită înainte de 15 decembrie a.c. Un juriu independent de experți din industria automotive, printre care se numără figuri marcante din această industrie, oameni de știință și reprezentanți ai publicației WIRED, precum și reprezentanți ai Goodyear și Think Young, va evalua toate propunerile primite.

În cadrul acestei competiții și dincolo de recunoașterea primite din partea juriului, un candidat al cărui proiect se va califica ca fiind unul cu totul deosebit, cu o propunere care să poată scoate în evidență o înțelegere profundă și o perspectivă unică asupra viitorului mobilității, va putea intra într-un program de internship de 6 luni la Centrul pentru Inovare al Goodyear din Luxemburg.

Invităm toți conducătorii auto ai viitorului să intre și să viziteze pagina thinkgoodmobilty.com.

Termenii și condițiile detaliate ale acestei provocării, inclusiv condițiile și cererile de participare, sunt prevăzute în secțiunea Termeni și Condiții disponibilă online. 

Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner INKCOMM PR
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii