Denso, producătorul de piese auto aftermarket, lansează noua sa tehnologie de ultimă generaţie – Bujia cu scânteie Iridium TT – prin organizarea unui itinerariu inedit ce celebrează moştenirea uitată a Europei în F1.

Bujii cu scanteie Denso Iridium TT
Denso, producătorul de piese auto aftermarket, lansează noua sa tehnologie de ultimă generaţie – Bujia cu scânteie Iridium TT – prin organizarea unui itinerariu inedit ce celebrează moştenirea uitată a Europei în F1.

Bujia Iridium TT este ultima noutate în lista lungă de inovaţii tehnologice a companiei Denso – având cea mai mare concentraţie de Iridiu din piaţă, tehnologia sa unică combină cel mai mic electrod central din lume, ce înseamnă un diametru de 0.4 mm, cu un electrod de masa foarte subţire din platină, de 0.7 mm.

Toate aceste specificaţii stau la baza performanţei ridicate, a eficienţei şi durabilităţii bujiei – Iridium TT are o durată de viaţă de până la 120,000 km, de 3 ori mai mult decât bujia standard din Nichel.

Performanţa şi durabilitatea bujiei Denso Iridium TT va fi reflectată în itinerariul Track 2 Track (T2T) din Moscova până în Marea Britanie, ce cuprinde câteva din circuitele abandonate F1 ale Europei. Puteţi urmări progresul campaniei T2T pe website-ul: www.densotrack2track.com.

Bujia Denso Iridium TT şi Campania T2T au fost lansate official printr-un eveniment organizat la circuitul de viteză din Moscova, în data de 26 Octombrie.

Doi piloţi de curse – Rebecca Jackson din Marea Britanie şi Natalia Freidina din Rusia – au acceptat provocarea T2T şi vor concur pe circuite din Rusia (Moscova), Polonia (Poznan) şi Marea Britanie (Brands Batch), descoperind pe traseu circuite de F1, abandonate în decursul istoriei.

Cu toate că un itinerariu de 3,000 km nu va testa cu adevărat durata de viaţă a bujiei Iridium TT, această campanile va reflecta istoria Denso în lumea motorsport şi angajamentul său continuu de a livra produse performante şi innovative în industria automotive.

Managerul de Marketing al companiei Denso, Hedz Borreman, declară: “Denso a fost întotdeauna un pionier în domeniul automotive aftermarket, îndeosebi în privinţa bujiilor cu scânteie, unde au fost lansate o serie de premiere de-a lungul timpului.

Această bujie cu scânteie, construită pe baza tehnologiei Super Ignition, nu face excepţie de la regulă; tehnologia Iridium TT oferă o aprindere mai bună şi mai rapidă, asigurând în acelaşi timp un consum de combustibil optim.

Toate acestea conferă o performanţă şi eficienţă sporită a vehiculului, în timp ce electrodul de masa din platină al bujiei va asigura o durabilitate a produsului mai mare decât orice alt produs din piaţă. Acum cinci ani de zile, bujiile cu scânteie ce deţineau această tehnologie erau disponibile doar pentru maşinile din game de lux – acum, Denso face ca această tehnologie să fie disponibilă tuturor.

Denso are o istorie bogată în lumea motorsport şi a maşinilor performante – este principalul sponsor al echipei Toyota din Campionatul Mondial de Anduranţă şi a fost prezent la toate evenimentele majore din domeniu de-a lungul anilor, de la Formula 1 la Campionatul Mondial de Raliuri. Acum, Campania T2T va redescoperi câteva din circuitele uitate ale Formulei 1 din Europa, precum Masaryk din Cehia, Österreichring din Austria şi parte a circuitului Spa-Francorchamps.

Sursa: Bogdan Anghelina, Online Marketing Specialist Loopaa
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii