BMW Team RLL a prezentat designul pentru noile maşini de curse BMW M6 GTLM, cu care echipa lui Bobby Rahal (SUA) va concura în cursa de 24 de ore de la Daytona (SUA). Cursa reprezintă prima etapă a sezonului 2016 din IMSA WeatherTech SportsCar Championship (IWSC).

BMW a prezentat la Daytona designul noilor modele de curse BMW M6 GTLM
BMW Team RLL a prezentat designul pentru noile maşini de curse BMW M6 GTLM, cu care echipa lui Bobby Rahal (SUA) va concura în cursa de 24 de ore de la Daytona (SUA). Cursa reprezintă prima etapă a sezonului 2016 din IMSA WeatherTech SportsCar Championship (IWSC).

Maşina cu numărul de concurs 25 poartă un design care aminteşte de legendarul BMW 3.0 CSL, care a participat cu acelaşi număr de concurs în 1975 la primul său sezon competiţional în America de Nord şi care a obţinut prima victorie la Daytona în urmă cu 40 de ani. Cel de-al doilea BMW M6 GTLM va concura cu numărul 100, pentru a marca aniversarea de 100 de ani a mărcii.

"Primul punct de reper al anului, cursa de 24 de ore de la Daytona, se apropie cu paşi rapizi - iar prezentarea de astăzi este modalitatea perfectă de a anticipa debutul competiţional al noilor BMW M6 GTLM şi BMW M6 GT3", a spus directorul BMW Motorsport, Jens Marquardt. "Startul sezonului IWSC marchează şi începutul unui an de aniversări speciale. Sper că fanilor le vor plăcea designul special ale modelelor BMW M6 GTLM pentru marcarea centenarului BMW şi al istoriei de succes pe care o avem în motorsportul nord-american. După mai multe luni de dezvoltare şi teste intense, noi şi echipele noastre privim cu încredere pentru prima apariţie competiţională la Daytona. Ştim că în primul rând avem de trecut un adevărat test de anduranţă. Cu toate acestea, suntem foarte fericiţi pentru această nouă provocare şi simt că suntem foarte bine pregătiţi."

Designul #25 BMW M6 GTLM reflectă patru embleme din istoria BMW Motorsport. Prima este faimosul #25 BMW 3.0 CSL, care a oferit BMW prima sa victorie majoră într-o competiţie din SUA, la cursa de 12 ore de la Sebring (SUA), în 1975. Cea de-a doua este o imagine a BMW M1 din 1980-1981. Pe lângă istoria de succes în curse, BMW M1 reprezintă şi primul automobil sport dezvoltat independent de BMW Motorsport GmbH. A treia este o imagine a prototipului de succes BMW V12 LMR, care a câştigat clasicele de anduranţă de la Le Mans (Franţa) şi Sebring în 1999. Fără îndoială, BMW V12 LMR a fost unul dintre cele mai avansate prototipuri sport ale vremurilor sale. În cele din urmă, a patra maşină prezentată este BMW M3 GT din sezoanele 2011-2012, care a câştigat toate titlurile posibile la clasa sa în ediţia 2011 din American Le Mans Series (ALMS).

Maşina #100 car prezintă un design sub forma unei reţele. Aceasta creează un nou tip de efect 3D, prin vinilul reflectorizant aplicat pe caroseria albă. Ambele maşini vor purta designul aniversar de-a lungul stagiunii 2016 din IMSA WeatherTech SportsCar Championship, începând cu a 54-a ediţie a cursei de 24 de ore de la Daytona.

Sursa: BMW Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu stiri auto, informatii auto, documentatii auto si multe altele, toate din nemarginitul univers auto! Haideti sa il descoperim impreuna!

0 comentarii