La cateva zile dupa Paris Fashion Week, Citroën a ales o modalitate artistica de prezentare a diferitelor personalitati ale noului sau spirit liber pe 4 roti, un vehicul 100% electric, fresh si vibrant.

Citroën E-MEHARI
La cateva zile dupa Paris Fashion Week, Citroën a ales o modalitate artistica de prezentare a diferitelor personalitati ale noului sau spirit liber pe 4 roti, un vehicul 100% electric, fresh si vibrant. 4 modele Citroën E-MEHARI au fost expuse intr-o locatie din Paris transformata in «Galeria E-MEHARI». 25 de personalitati influente din mediul online au avut libertatea sa se exprime in setup-urile special create si sa isi impartaseasca aceste creatii pe internet. Un mod original de a surprinde spiritul trendy al E-MEHARI si de a dezvalui mai mult din acest vehicul catre un public tinta targetat. Toate acestea cu cateva zile inaintea prezentarii oficiale a lui E-MEHARI la salonul de la Geneva, rezultatul exceptional putand fi descoperit in #galeriEmehari.

La inceputul lunii februarie, Espaces Commines, situat in arondismentul 3 al Parisului, s-a transformat intr-o  «Galerie» in culorile Citroën si E-MEHARI. In acesta locatie atipica, fost depozit industrial construit la finele secolului al-19-lea, Marca a ales, impreuna cu agentia l’ECURIE, sa expuna noul sau model neconventional si dezinhibat! Tribut unui model simbol, Méhari 1968, E-MEHARI este mai mult decat atat: un cabriolet cu 4 locuri optimist si in pas cumoda, 100% electric, cu un stil modern si amuzant.

In aceasta locatie privatare denumita «#GaleriEmehari», 4 E-MEHARI in 4 dintre culorile gamei au fost expuse in «cutii» cu decoruri originale, fiecare ilustrand o stare de spirit diferita. Expresiv si colorat, fiecare E-MEHARI dispunea astfel de un univers propriu si de o ambianta specifica: un Grand Bleu care te invita la o escapada, un Orange Mecanique electric, un revigorant Yellow  Submarine si un Beige de Jour elegant…indiferent ca era zi sau noapte.

Cele 4 nuante de caroserie realizate din plastic termoformat, cu pigment de culoare in toata masa materialului, rezistent la coroziune si socuri usoare, pot dispune, dupa caz, de doua variante de plafon soft (negru si orange) si de doua finisari interioare (beige sau orange, al caror imprimeu in partea centrala este inspirat din lumea sporturilor nautice). Fabricate din polimeri de tip TEP, aceste tapiterii sunt complet impermeabile. 

Cele 4 «Color Box-uri», adevarate opere de arta cu scenarii monocromatice, au fost puse la dispozitia a 25 de personalitati influente in mediul online. Persoane indraznete si creative, mereu atente la ultimele tendinte in materie de design, acestia au fost de acord sa participe la realizarea catorva cadre distractive langa E-MEHARI. Momente care au dat nastere unor fotografii si articole asociate hasthtag-ului #galeriEmehari. O alta forma de interactiune auto cu o audienta diferita si o modalitate originala de ilustra spiritul E-MEHARI, in deplin acord cu valorile de design, de noutate si de optimismale Marcii Citroën!

Cu cateva saptamani inaintea prezentarii lui E-MEHARI la salonul de la Geneva, aceste realizari exceptionale pot fi descoperite in #galeriEmehari.

Sursa: Georgiana Patru, Manager PR Trust Motors S.R.L.
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii