Goodyear a lansat noua sa anvelopă de vară, Eagle F1 Asymmetric 3: anvelopa de ultra înaltă performanță care livrează o distanță de frânare mai scurtă atât pe carosabil umed cât și uscat, ajutând conducătorii auto să rămână în control și pregătiți pentru a se bucura din plin de călătoria lor.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3
Noua anvelopă de vară UHP (ultra înaltă performanță) are o distanță de frânare cu 2,6 metri mai scurtă pe carosabil umed, pentru a te ajuta să rămâi în control.
Cel mai recent produs adăugat familiei de anvelope de succes Eagle este oferta de top de la Goodyear pentru un segment de ultra înaltă performanță în creștere.

Goodyear a lansat noua sa anvelopă de vară, Eagle F1 Asymmetric 3: anvelopa de ultra înaltă performanță care livrează o distanță de frânare mai scurtă atât pe carosabil umed cât și uscat[1], ajutând conducătorii auto să rămână în control și pregătiți pentru a se bucura din plin de călătoria lor. Cu palmaresul de victorii în teste și de alegeri ca echipare originală ale familiei Eagle, aceasta este oferta premium de la Goodyear pentru o performanță  excepțională la frânare, o manevrabilitate responsivă și control atât în condiții de carosabil umed cât și uscat.

Segmentul anvelopelor de ultra înaltă performanță (UHP) este clar în expansiune[2], cu o rată estimată de creștere, din 2015 până în 2020, de peste 3%². Piața se așteaptă să crească în acest interval de timp cu peste 9 milioane de unități. Această creștere este determinată în primul rând de creșterea parcului auto pe segmentul vehiculelor de clasă C, D și E (clasă compactă, medie și mașini de lux) care sunt din ce în ce mai mult echipate cu anvelope UHP[3].
           
Anvelopa Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 redefinește performanța anvelopei pentru mașinile puternice de tip sedan și sport precum și pentru nivelul așteptărilor conducătorilor lor. S-a depus un efort semnificativ în vederea optimizării anvelopei pentru un nivel excepțional al siguranței și performanței. Peste 36.000 de ore de proiectare au fost necesare pentru dezvoltarea acestei anvelope, timp în care au fost derulate peste 5.000 de teste – 1200 de teste pe drum și 3800 de teste pe piste specializate din cinci țări, acoperind un total de 330.000 de kilometri.

O trăsătura cheie este tehnologia pentru frânare activă care sporește suprafața de contact și aderența în timpul frânării pe ud, ceea ce duce la distanțe de frânare mai scurte. În plus, noul compus al benzii de rulare special construit pentru mai multă aderență în timpul frânării și pentru o mai bună manevrabilitate, precum și adezivul din rășină livrează o aderență puternică pentru o frânare mai scurtă și pentru o manevrabilitate mai performantă pe drumuri umede și uscate. Noua tehnologie a construcției reîntărite permite o mai mare precizie a direcției și o mai mare durabilitate, prin livrarea unei construcții ultra-ușoare ce îmbunătățește manevrabilitatea, performanța la virare, uzura benzii de rulare și eficiența consumului de carburant.

Testul de referință[4] realizat de compania independentă TÜV Süd la comanda Goodyear confirmă punctele tari ale anvelopei. Rezultatele au arătat că anvelopa Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 are o distanță de frânare cu 2,6 metri mai scurtă (o performanță cu 9% mai bună) pe carosabil umed decât media principalelor trei anvelope competitoare. Distanța de frânare pe carosabil uscat este și ea cu 1,3 metri mai scurtă (o performanță cu 4% mai bună), iar Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 a demonstrat o manevrabilitate cu 4% mai bună pe carosabil umed decât media principalelor trei competitoare. Rezultatele au arătat de asemenea o rezistență la rulare cu 10.9% mai bună decât media principalelor trei competitoare, iar acest rezultat al anvelopei a reprezentat a doua performanță a rezistenței la rulare din mărcile de anvelope testate[5].

“Suntem extrem de fericiți că testul TÜV confirmă faptul că anvelopa Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 livrează rezultate de top în testele pentru frânare[6], în special în situații extrem de solicitante precum ploile torențiale” a spus Alexis Bortoluzzi, Goodyear Marketing Director Consumer EMEA. “În fond și la urma urmei, frânarea este nevoia numărul unu a conducătorilor auto[7] și, în particular, nevoia cu prioritate zero a celor care conduc mașini de înaltă performanță.”

Noua anvelopă Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 este disponibilă, încă din decembrie 2015, în 41 de dimensiuni, de la 17 la 20 inch, gama urmând să fie completată cu majoritatea dimensiunilor din martie 2016.

Sursa: Izabella Ghita, PR Managing INKCOMM PR

[1]O distanță de frânare cu 2,6 mai scurtă (o performanță cu 9% mai bună) pe carosabil umed și o distanță de frânare cu 1,3 metri mai scurtă (o performanță cu 4% mai bună) pe carosabil uscat, comparativ cu performanța medie a celor mai recente trei profile de la principalii trei competitori de pe segmentul UHP (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testată de TÜV SÜD Product Service GmbH în Sept - Oct 2015 la comanda Goodyear Dunlop. Testată în comparație cu 3 principale competitoare: Bridgestone Potenza S001, Michelin Pilot Sport 3 și Continental SportContact 5. Noua UHP, Dimensiunea anvelopei: 225/45 R17 91Y; Mașina de test: VW Golf; Locațiile de test: Mireval (F), Papenburg (D), TÜV SÜD PS Garching (D); Raport No. 713066268.
[2]Sursa: Goodyear Dunlop estimare internă
[3]Sursa: Global Insights / IHS martie 2015
[4]Testată de TÜV SÜD Product Service GmbH în Sept - Oct 2015 la comanda Goodyear Dunlop. Testată în comparație cu 3 principale competitoare: Bridgestone Potenza S001, Michelin Pilot Sport 3 și Continental SportContact 5. Noua UHP, Dimensiunea anvelopei: 225/45 R17 91Y; Mașina de test: VW Golf; Locațiile de test: Mireval (F), Papenburg (D), TÜV SÜD PS Garching (D); Raport No. 713066268.
[5]Surse pentru rezistența la rulare: Continental Sport Contact 5 – 101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 – 100; media competitoarelor de top – 89.1. Parte a raportului speficiat mai sus No. 713066268.
[6]Testată de TÜV SÜD Product Service GmbH în Sept - Oct 2015 la comanda Goodyear Dunlop. Testatăîn comparație cu 3 principale competitoare: Bridgestone Potenza S001, Michelin Pilot Sport 3 și Continental SportContact 5. Noua UHP, Dimensiunea anvelopei: 225/45 R17 91Y; Mașina de test: VW Golf; Locațiile de test: Mireval (F), Papenburg (D), TÜV SÜD PS Garching (D); Raport No. 713066268.
[7]TNS UK – Cercetarea nevoilor consumatorilor, întreprinsă din 17 decembrie 2014 până în 19 ianuarie 2015. 750 a fost realizată în Marea Britanie, Franța, Germania, Italia, Polonia, Rusia, Suedia, Africa de Sud, Spania, Turcia și 500 de interviuri au fost realizate în Arabia Saudită.
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii