La prima etapă în care a concurat alături de Carmen Poenaru, Simone Tempestini a dominat autoritar și și-a trecut în cont o nouă victorie în Campionatul Național de Raliuri Dunlop.

Simone Tempestini - Carmen Poenaru - Raliul Aradului 2016
Simone Tempestini și Carmen Poenaru au câștigat Raliul Aradului etapă în ERT, TER și CNRD.
Juniorii NRA, Florin Tincescu și Norbert Maior au avut un ritm excelent la prima etapă de macadam a sezonului.
Următoarea etapă din CNRD este Danube Delta Rally (09 – 11 iunie).

La prima etapă în care a concurat alături de Carmen Poenaru, Simone Tempestini a dominat autoritar și și-a trecut în cont o nouă victorie în Campionatul Național de Raliuri Dunlop. Juniorul NRA a reușit să câștige în toate campionatele în care a contat etapa de la Arad: European Rally Trophy (ERT), Tour European Rally (TER) și CNRD, find pregătit pentru debutul din Junior WRC 2016 în Portugalia. 

Raliul Aradului, programat în acest în acest weekend, a contat în trei campionate: European Rally Troph (ERT), Tour European Rally (TER) și Campionatul Național de Raliuri Dunlop (CNRD). Toți juniorii Napoca Rally Academy au avut o evoluție excelentă și chiar dacă în final doar Simone Tempestini a ajuns la sosire, Norbert Maior și Florin Tincescu și-au demonstrat și ei potențialul pe macadam.

Simone Tempestini a concurat în această etapă alături de Carmen Poenaru, Marc Banca, copilotul său din intrecerea internă, având în continuare probleme medicale. Acomodarea cu noul copilot s-a făcut imediat și Simone Tempestini a dominat lupta pe macadamul de la Arad. La finalul celor 11 probe care au contat pentru CNRD, juniorul NRA s-a impus cu un avans de peste 3 minute față de următorul echipaj. “Macadamul este suprafața mea preferată și m-am simțit foarte bine la un raliu care îmi place. Am avut un ritm bun de la început și pâna la final și asta este cel mai important pentru mine. Nu am făcut nicio greșeală și am obținut și punctele suplimentare din Power Stage, ceea ce este perfect. Am adunat puncte importante pentru echipă și acum ne concentrăm pe etapele care urmează”, a spus Simone Tempestini, care a revenit pe prima poziție la general în CNRD.

După evoluția bună de la Arad, pentru Simone Tempestini urmează primul test din mondialul de raliuri dedicat juniorilor (JWRC). Pilotul echipei Napoca Rally Academy are ca obiectiv titlul în competiția mondială și anul acesta va concura alături de Giovanni Bernachini pe modelul Citroen DS3 R3-MAX. “În Portugalia este programată prima etapă din Junior WRC în 2016 și abia aștept să luăm startul acolo. Sunt pregătit pentru cea mai importantă provocare din cariera mea și sper să începem cu dreptul sezonul nostru în mondialul dedicat juniorilor”, a mai adăugat Simone Tempestini.

Norbert Maior și Alina Bianca Pop au câștigat vineri, în prima zi a raliului, o probă specială și în celelalte patru au terminat pe locul secund. Juniorul NRA din Cupa Dacia era pregătit să se lupte până la final pentru prima poziție, dar în urma unei greșeli a fost obligat să abandoneze pe prima specială de sâmbătă. “Din cauza greșelii de pe speciala a șasea plecăm fără puncte de la Arad. Am ieșit în decor și nu am putut continua cursa. Desigur, sunt dezamăgit de rezultatul final, dar experiența acumulată și ritmul avut până atunci mă face să fiu optimist pentru viitor și abia aștept următoarea etapă pe macadam de la Tulcea”, a spus Norbert Maior.

Pentru Florin Tincescu și Sergiu Itu etapa de la Arad a început perfect, dar s-a terminat cu o excludere după prima zi de concurs. Echipa tehnică a pregătit modelul Subaru Impreza conform regulamentelor din Campionatul Național de Raliuri Dunlop, dar înscrierea echipajului s-a făcut și la campionatele internaționale pentru care conta Raliul Aradului. Mașina, care dispunea de un restrictor de 34 mm (conform regulamentelor CNRD) a trecut de verificările tehnice și a fost acceptată în competiție. Totuși, pentru că în ERT, regulamentul prevede un restrictor de 33 mm, echipa a sesizat acest lucru comisarilor de cursă la finalul primei zile, solicitând scoaterea echipajului din competiția europeană. În final, conducerea cursei a exclus echipajul NRA din toate competițiile.

“Sub nicio formă nu am vrut să ne creăm un avantaj aici și tocmai de aceea am și sesizat conducerea cursei imediat ce am realizat care este problema din punctul nostru de vedere. A fost greu să accept decizia finală, dar ritmul avut cu mașina aceasta pe macadam în prima zi face ca totul să fie mult mai ușor pentru noi acum. Suntem o echipă puternică și putem trece peste acest moment”, a spus Florin Tincescu.

Nici Marco Tempestini și Dorin Pulpea nu au reușit să termine această etapă, prima lor participare din acest sezon oprindu-se după speciala a șaptea, din cauza unei probleme la transmisie. “Îmi este foarte greu să înțeleg decizia conducerii cursei, dar am acceptat-o împreună cu întreaga echipă. Ceea ce nu ne poate lua nimeni este ritmul în care merg juniorii noștri și asta ne face să trecem peste acest moment. Simone, Florin și Norbert au demonstrat încă o dată potențialul lor și sunt foarte mândru că putem susține piloți foarte talentați în competițiile interne și internaționale”, a spus Marco Tempestini.

Următoarea etapă din CNRD este programată la Tulcea în perioada 09 – 11 iunie.  

Sursa: Motor Heads Publishing
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii