ŠKODA KODIAQ se pregăteşte pentru apariţia sa specială la marea finală a Tour de France. Noul SUV de la ŠKODA va conduce cicliştii de-a lungul legendarului bulevard parizian, Champs-Elysées, până la linia de finiş a etapei finale, care se va desfăşura duminica viitoare.

ŠKODA KODIAQ Leading Field to Finish at Tour de France
SUV-ul ŠKODA va putea fi văzut într-o apariţie specială în etapa finală de la Paris.
Camuflaj nou, roşu, gri şi negru.
ŠKODA este pentru a 13-a oară sponsorul oficial al Tour de France.
ŠKODA SUPERB conduce plutonul de ciclişti, în calitate de Red Car; ŠKODA a pus la dispoziţie 250 de autovehicule pentru organizare şi suport.

ŠKODA KODIAQ se pregăteşte pentru apariţia sa specială la marea finală a Tour de France. Noul SUV de la ŠKODA va conduce cicliştii de-a lungul legendarului bulevard parizian, Champs-Elysées, până la linia de finiş a etapei finale, care se va desfăşura duminica viitoare.

ŠKODA KODIAQ este supusă în prezent unor pregătiri intense pentru această apariţie la ultima etapă a Tour de France, de la Chantilly la Paris. Cu noul său design, automobilul va conduce plutonul de-a lungul legendarului bulevard parizian, Champs-Elysées, până la linia de finiş a etapei finale, care se va desfăşura duminica viitoare. Iar la volan va avea o personalitate: fostul ciclist profesionist irlandez Stephen Roche, câştigătorul Tour-ului în 1987 şi ambasador al mărcii ŠKODA.

Primele fotografii ale noii ŠKODA KODIAQ, publicate de către producătorul auto ceh din Mladá Boleslav, prezintă noul SUV încă în camuflaj alb, gri şi negru. Faţetele roşii, gri şi negre ale noului design de camuflaj sunt inspirate din noul limbaj de design ŠKODA şi au fost introduse odată cu elementele tridimensionale, concepute şi realizate exclusiv pentru această apariţie specială. Cele circa 14.000 de faţete camuflează întregul automobil, oferind însă indicii cu privire la contururile şi caracterul polivalent al SUV-ului ŠKODA. Patru specialişti au avut nevoie de 120 de ore pentru a aplica aproape 21 m2 de folie pe noua ŠKODA KODIAQ, astfel încât aceasta să corespundă vizual cât mai mult Red Car-ului, o ŠKODA SUPERB vopsită în culoarea Roşu Corrida. Aşa-numitul Red Car serveşte ca centru mobil de control al directorului Tour de France, Christian Prudhomme. 

ŠKODA KODIAQ se va prezenta pentru prima dată la Tour de France, dar încă în camuflaj. Premiera sa va avea loc abia în 1 septembrie, la Berlin. Câteva săptămâni mai târziu, va fi prezentată de asemenea la Salonul Auto de la Paris. ŠKODA KODIAQ iniţiază ofensiva modelelor producătorului auto ceh în segmentul SUV. KODIAQ întruchipează toate valorile caracteristice mărcii, inclusiv designul distinctiv, cu un caracter puternic, precum şi spaţiul extrem de generos de la interior, nivelul ridicat de funcţionalitate şi soluţiile Simply Clever.

Având o lungime de 4,7 metri, SUV-ul polivalent oferă cea mai mare capacitate a portbagajului din segmentul să şi un al treilea rând de scaune opţional. Opţiunile numeroase de conectivitate, sistemele moderne de asistenţă a şoferului, precum şi sistemele de infotainment avansate sunt doar câteva dintre numeroasele caracteristici atractive ale noii ŠKODA KODIAQ, modelul care va fi disponibil spre vânzare de la începutul anului 2017.

Denumirea ŠKODA KODIAQ provine de la specia urşilor Kodiak, de pe insula omonimă de lângă partea sudică a coastei Alaskăi. Mărimea, puterea, orientarea spre familie şi abilităţile de a face faţă provocărilor naturii sunt calităţi împărtăşite atât de urs, cât şi de SUV-ul ŠKODA.

ŠKODA susţine Tour de France în calitate de partener oficial pentru al 13-lea an consecutiv. De asemenea, marca este din nou sponsorul Tricoului Verde, purtat de liderul la puncte. Adiţional, ŠKODA este partenerul auto oficial al cursei, oferind anul acesta în total 250 de autovehicule pentru organizare şi suport. În cele în total trei săptămâni de utilizare, flota ŠKODA va parcurge circa 2,8 de milioane de kilometri. Ediţia Tour de France cu numărul 103 înseamnă pentru sportivi 3.519 de kilometri şi 21 de etape.

Ciclismul are o semnificaţie aparte pentru ŠKODA, deoarece se află în ADN-ul companiei. În urmă cu 121 de ani, părinţii fondatori ai mărcii, Václav Laurin şi Václav Klement, şi-au început activitatea la Mladá Boleslav, construind biciclete. În prezent, Tour de France reprezintă punctul culminant al activităţilor vaste de sponsorizare ale ŠKODA.

Sursa: Patricia Zegreanu, Marketing & Communication Manager Skoda
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii