Goodyear Tire & Rubber Co.raportează rezultate record pentru cel de-al treilea trimestru al anului în curs, precum și pentru primele nouă luni ale anului 2016.

Goodyear
Goodyear Tire & Rubber Co. raportează rezultate record pentru cel de-al treilea trimestru al anului în curs, precum și pentru primele nouă luni ale anului 2016.

“Am livrat rezultate solide în acest trimestru al anului, cu o margine totală pe segmentul operațional de 14,5 procente, ceea ce face ca venitul nostru pe segmentul operațional să atingă un nivel record pe întregul an la zi,” a spus Richard J. Kramer, președinte și CEO.

“Revizuirea obiectivelor noastre pentru anul 2016 reflectă volatilitatea industriei care a avut un impact asupra afacerii noastre cu anvelope de camion din SUA. Aceasta nu va avea însă și un impact asupra poziției solide pe care o deținem și a planului de execuție pe termen lung,” a spus acesta.

“Strategia noastră este de a profita de oportunitățile pe care le deschid tendințele din industria noastră. Cererea la nivel global de anvelope cu valoare adăugată mare și cu diametre mari ale jantelor este în creștere. Suntem încrezători că portofoliul nostru de astfel de produse și avantajele noastre de distribuție ne poziționează pe drumul potrivit pentru a susține o astfel de creștere și de a atinge obiectivele propuse până în 2020,” a spus Kramer.

În acord cu această strategie, pe 24 octombrie a.c. compania și-a anunțat intenția de a închide unitatea de producție din Philippsburg, Germania, și de a-și realinia capacitatea din Europa pentru a crește producția de anvelope cu valoare adăugată mare. “Focusul nostru este de a câștiga segmentele de piață cu valoare mare și de a reduce expunerea pe piețele cu creștere scăzută sau în declin pentru a sublinia cât mai bine valoarea mărcilor noastre și pentru a ne ajuta clienții să își crească profitabilitatea,” a adăugat acesta.

Vânzările Goodyear în cel de-al treilea trimestru al anului au fost de 3,8 miliarde de dolari, în scădere față de 4,2 miliarde înregistrate anul trecut, cu o scădere dată de deconsolidarea subsidiarei din Venezuela.

Volumul de unități de anvelope a totalizat 42 de milioane de dolari, volum care în principiu s-a plafonat începând cu 2015 după ajustările realizate ca urmare a deconsolidării din Venezuela de la sfârșitul anului 2015. Creșterea în Asia Pacific a fost mai mult decât compensată de declinul din cele două Americi și din Europa, Orientul Mijociu și Africa. Volumele de unități de anvelope pentru înlocuire au crecut cu până la 1 procent. Volumele de unități de anvelope pentru echipare originală au scăzut cu 6 procente.

Venitul net al Goodyear în cel de-al treilea trimestru al anului 2016 a fost de 317 milioane de dolari (1,19 dolari per acțiune), cu 17 procente în creștere față de cele 271 milioane de dolari (99 cenți per acțiune) obținute în același trimestru al anului trecut. Îmbunătățirea s-a datorat în primul rând unui beneficiu obținut din impozitul pe venit ce a rezultat din ajustări ale taxelor, îmbunătățire parțial compensată de creșterea cheltuielilor legate de raționalizare. Venitul net ajustat în cel de-al treilea trimestru al anului 2016 a fost de 310 milioane de dolari (1,17 dolari per acțiune), în creștere față de 271 milioane de dolari (99 cenți per acțiune) obținute în 2015. Sumele per acțiune sunt aproximate.

Compania a raportat un venit pe segmentul operațional de 556 milioane de dolari în 2016, în scădere față de cele 602 milioane de dolari obținute anul trecut. Venitul pe segmentul operațional a fost negativ impactat de deconsolidarea din Venezuela. Venitul pe sergmentul operațional de bază, care exclude Venezuela, a fost de 563 milioane de dolari în același trimestru al anului trecut.

Rezutate la zi
Vânzările Goodyear din primele nouă luni ale anului 2016 au fost de 11,4 miliarde de dolari, în scădere față de aceeași perioadă a anului 2015, reflectând deconsolidarea din Venezuela și tranzacțiile la un curs de schimb valutar nefavorabil.

Volumele de unități de anvelope au totalizat 125 milioane de dolari, în creștere cu 1 procent față de 2015, dată de creșterea din regiunea Asia Pacific, și în special de creșterea dinJaponia, grație creșterii zonei de control și interes a Nippon Goodyear Ltd. (NGY), precum și de cea din China. Volumele de unități de anvelope pentru înlocuire au fost mai mari cu până la2procente. Volumele de unități pentru echipare originală au fost în scădere cu 3 procente. Excluzînd de aici impactul deconsolidării din Venezuela, volumele de unități de anvelope au crescut cu 2 procente.

Venitul net la zi al Goodyear, de 703 milioane de dolari (2,62 dolari per acțiune),este în creștere cu 2 procente față de cele 687 milioane de dolari (2,51 dolari per acțiune) obținute în primele nouă luni ale anului 2015. Creșterea s-a datorat în primul rând cheltuielilor mai mici cu taxele rezultate din diferite ajustări. Venitul net la zi ajustat a fost de 818 milioane de dolari (3,05 dolari per acțiune), în creștere față de 649 milioane de dolari (2,39 de dolari per acțiune) obținute în 2015. Sumele exprimate per acțiune sunt aproximate.

Compania a raportat un venit pe segmentul operațional la zi de 1,5 miliarde de dolari în 2016, cu 2 procente în scădere față de anul trecut. Scăderea a fost dată de deconsolidarea din Venezuela. Venitul pe segmentul operațional de bază, din care se exclude Venezuela, a fost de 1,4 miliarde în primele nouă luni ale anului 2015.

Sursa: Izabella Ghita, PR Managing Partner INKCOMM PR
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii