Hyundai Motorsport a avut un weekend dificil in Raliul Germaniei, etapa a zecea din Campionatul Mondial de Raliuri FIA (WRC), si se va folosi de pauza de sase saptamani pentru a pregati cat mai bine finalul de sezon din 2017.

Hyundai Motorsport
Hyundai Motorsport a terminat Raliul Germaniei pe locul opt cu Hayden Paddon.
Toate cele trei echipaje au avut probleme in cursa de casa, dar potentialul masinii pe asfalt a fost demonstrat cu 6 victorii de proba speciala.
Dani Sordo a castigat ultima speciala a raliului si cele 5 puncte bonus acordate in Power Stage.

Hyundai Motorsport a avut un weekend dificil in Raliul Germaniei, etapa a zecea din Campionatul Mondial de Raliuri FIA (WRC), si se va folosi de pauza de sase saptamani pentru a pregati cat mai bine finalul de sezon din 2017.

Chiar daca rezultatele obtinute anii trecuti in cursa de casa din Germania au fost excelente, niciunul dintre cele trei echipaje nu a avut motive de bucurie in acest weekend.

Hayden Paddon si Seb Marshall au terminat cursa pe locul 8, fiind cel mai bine clasat echipaj Hyundai Motorsport. Dani Sordo si Marc Martíau iesit din lupta vineri dimineata si au continuat apoi conform regulamentului Rally 2, iar Thierry Neuville si Nicolas Gilsoul au avut probleme sambata si, la fel, au revenit duminica in cursa conform regulamentului Rally 2.

Chiar daca rezultatul nu este cel asteptat, potentialul echipei a fost demonstrat de cele 6 probe speciale castigate, Dani Sordo fiind cel mai rapid si pe Power Stage, ceea ce i-a adus un bonus de 5 puncte.

Hayden Paddon si Seb Marshall au facut doua pene in acest weekend si au pierdut foarte mult timp in primele doua zile. Finalul a fost unul mult mai bun si au reusit sa termine in puncte la cel de-al cincilea raliu in aceasta formula.

“In conditii mai normale am avut si noi o evolutie constanta si am reusit sa ne imbunatatim performantele, comparativ cu anul trecut. Stiam ca acesta va fi unul dintre cele mai dificile raliuri ale sezonului pentru noi, dar am invatat multe si sunt multumit ca am ajuns la final. Imi voi petrece pauza de vara in Noua Zeelanda unde voi participa la cateva raliuri pe macadam. Abia astept finalul de sezon din Europa unde sper sa termin cu rezultate cat mai bune”, a spus Hayden Paddon.

Pentru Sordo si Marc Martí sperantele la un loc pe podium s-au spulberat inca de vineri dimineata, dupa o iesire in decor. Pe final, echipajul spaniol a castigat cinci probe speciale, inclusiv Power Stage.

“Raliul acesta nu a decurs asa cum ne-am fi dorit, asa ca victoria din Power Stage ne-a mai ridicat moralul. Imi pare rau ca am facut o greseala vineri si ca nu am reusit sa ajut mai mult echipa. Acum tot ce pot face este sa ma pregatesc pentru etapa din Spania unde voi face tot posibilul sa termin pe podium”, a spus Dani Sordo.

Si Neuville a fost implicat in lupta pentru un loc pe podium, dar greseala de sambata l-a impiedicat sa-si mareasca avansul in clasamentul general.

“Am facut prea multe greseli in acest weekend. Dupa problemele de sambata nu am avut un ritm bun nici pe specialele de duminica. Sunt foarte dezamagit de rezultatul de aici, un raliu in care eram favoriti la victorie. Sezonul inca nu s-a terminat si voi da totul in ultimele trei etape in lupta pentru titlurile mondiale”, a spus Thierry Neuville.

Dupa etapa din Germania, Hyundai Motorsport se va intoarce la uzina din Alzenau si va intensifica pregatirile pentru ultima parte a sezonului.

“Trebuie sa invatam cat mai multe din acest raliu si sa revenim in forta. Credeam ca putem obtine rezultate foarte bune aici, dar dintr-o serie de motive nu am reusit. Stim cat de competitiv e modelul Hyundai i20 Coupe WRC asa ca ne este greu sa acceptam acest rezultat. Nu vom renunta fara lupta si cu aceasta mentalitate vom aborda ultimele trei raliuri ale sezonului”, a spus si Michel Nandan, directorul echipei.

In WRC urmeaza acum o pauza de sase saptamani, urmatoarea etapa fiind programata in perioada 5 – 8 octombrie. Raliul Spaniei, etapa a 11-a a sezonului, este singurul care se desfasoara pe suprafata mixta, macadam si asfalt.

REZULTATERALIUL GERMANIEI
1          O. Tänak       M. Järveoja   Ford Fiesta WRC                2:57:31.7
2          A. Mikkelsen A. Jaeger       Citroën C3 WRC                 +16.4
3          S. Ogier                     J. Ingrassia   Ford Fiesta WRC                +30.4
4          J. Hänninen K. Lindström Toyota Yaris WRC  +1:49.2
5          C. Breen                    S. Martin        Citroën C3 WRC                 +2:01.5
6          E. Evans       D. Barritt                    Ford Fiesta WRC                +2:03.4
7          J.M. Latvala  M. Anttila       Toyota Yaris WRC  +3:58.2
8          H. Paddon    S. Marshall   Hyundai i20 Coupe WRC            +4:32.4

Clasament general piloti (dupa etapa a 10-a) – Campionatul Mondial de Raliuri FIA (WRC)
1          S. Ogier         177 puncte
2          T. Neuville    160 p
3          O. Tanak       144 p
4          J.M Latvala   123 p
5          D. Sordo       89 p
6          E. Evans       87 p
7          C. Breen                    64 p
8          J. Hänninen 58 p
9          H. Paddon    55 p
10       E. Lappi                     49 p

Clasament general constructori (dupa etapa a 10-a) – Campionatul Mondial de Raliuri FIA (WRC)
1          M-Sport World Rally Team                                    325 puncte
2          Hyundai Motorsport                                 261 p
3          Toyota Gazoo Racing World Rally Team           213 p
4          Citroën Total Abu Dhabi World Rally Team      163 p

Sursa: Hyundai Auto Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii