Amprenta finală a fost pusă în prezent pe primul BMW Seria 2 Gran Coupé ca parte a fazei finale de teste.

Primul BMW Seria 2 Gran Coupé alege o costumatie neobisnuita pentru faza finala de teste
Amprenta finală a fost pusă în prezent pe primul BMW Seria 2 Gran Coupé ca parte a fazei finale de teste. Iar noul coupé cu patru uşi pentru segmentul premium al clasei compacte a pornit într-un miniturneu de autopromovare în călătoriile sale de reglare din zona München. Camuflajul multicolor atractiv a primit un nivel suplimentar de intrigă prin codul QR mare de pe uşile faţă care duce ochii curioşi către www.bmw.com/2-series-gran-coupe. Înainte de premiera mondială a Seria 2 Gran Coupé ce va avea loc la Salonul Auto de la Los Angeles în noiembrie 2019, acest homepage va oferi vizitatorilor buletine informative despre conceptul inovator şi extravagant de automobil. Lansare pe piaţă la nivel mondial a BMW Seria 2 Gran Coupé va avea loc în primăvara 2020. 

O intrare atractivă şi elegantă în segmentul compact premium
BMW aduce conceptul de coupé cu patru uşi, care s-a bucurat deja de un mare succes în clasele superioare de automobile, şi în segmentul compact premium. Primul BMW Seria 2 Gran Coupé îşi sărbătoreşte apariţia cu o doză nouă de individualitate, aspect estetic şi angajament emoţional, susţinute de o tehnologie inovatoare de conectivitate, operare şi control, caracter practic în utilizare cotidiană şi calităţi dinamice excepţionale. Această interpretare spectaculoasă a sedanului clasic este susţinută de arhitectura cu tracţiune faţă a BMW şi împărtăşeşte o serie de dezvoltări tehnologice cu recent lansatul BMW Seria 1. Asemenea partenerului său din segmentul compact premium, BMW Seria 2 Gran Coupé utilizează tehnologia de ultimă oră a şasiului şi sistemele inovatoare de control pentru a ridica standardul în ceea ce priveşte dinamica şi agilitatea.

Control inovator al tracţiunii cu tehnologie ARB
O caracteristică a arsenalului tehnic al noului automobil este tehnologia ARB (limitarea patinării roţii în apropierea actuatorului) disponibilă la BMW i3. ARB utilizează un controler de alunecare poziţionat direct în unitatea de control al motorului, nu în unitatea de control pentru sistemul rather DSC (controlul dinamic al stabilităţii). Eliminarea căilor lungi de semnal înseamnă că informaţia este transmisă de trei ori mai repede, în timp ce conducătorul percepe că patinarea roţii este controlată de până la 10 ori mai rapid. Această tehnologie inovatoare de control al tracţiunii este combinată cu BMW Performance Control (distribuţia momentului de cuplu) - disponibilă tot standard - pentru a furniza o experienţă directă şi intensă a condusului atât cu tracţiunea faţă, cât şi cu tracţiunea integrală BMW xDrive a BMW M235i xDrive. Vârful de gamă sportiv este echipat cu cel mai puternic motor cu patru cilindri din portofoliul BMW Group, care produce 225 kW (306 CP). De asemenea, vine echipat standard cu nou dezvoltatul diferenţial mecanic Torsen cu patinare limitată, care oferă automobilului o latură şi mai sportivă prin crearea unei efect de blocare între roţile faţă.

Linii flamboiante şi conectivitate de ultimă oră
Primul BMW Seria 2 Gran Coupé îşi completează liniile sportive, elegante şi extrovertite cu conectivitate de ultimă oră şi niveluri generoase de spaţiu. Prin urmare, are toate calităţile pentru a alimenta entuziasmul clienţilor noi, orientaţi spre design, din zonele urbane cu plăcerea condusului tradiţională pentru BMW. BMW Seria 2 Gran Coupé a fost conceput ca ofertă globală şi reprezintă o suplimentare atractivă a portofoliului de modele, în special pe pieţele unde stilul de caroserie sedan se bucură de o popularitate foarte mare.

Sursa: BMW Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii