Alfa Romeo Giulietta deschide o nouă era pentru Casa din Milano şi porneşte în România de la un preţ care se doreşte a fi un impuls pentru toţi cei care şi-au dorit dintotdeauna o Alfa Romeo veritabilă: 17.900 Euro cu TVA pentru o versiune echipată cu un motor turbo de 120 CP ce dispune în standard de 6 airbag-uri, aer condiţionat, CD cu MP3 player şi comenzi pe volan, VDC cu Hill Holder şi Electronic Q2, selector DNA, Euro 5 cu Start&Stop.

Alfa Romeo Giulietta
O marcă fascinantă, un nume celebru şi cu greutate în sfera automobilismului, un design care face şi desface tendinţe cu eleganţa specifică aristocraţiei: Alfa Romeo Giulietta deschide o nouă era pentru Casa din Milano şi porneşte în România de la un preţ care se doreşte a fi un impuls pentru toţi cei care şi-au dorit dintotdeauna o Alfa Romeo veritabilă: 17.900 Euro cu TVA pentru o versiune echipată cu un motor turbo de 120 CP ce dispune în standard de 6 airbag-uri, aer condiţionat, CD cu MP3 player şi comenzi pe volan, VDC cu Hill Holder şi Electronic Q2, selector DNA, Euro 5 cu Start&Stop.

Inspirată de una dintre cele mai de succes Alfa Romeo din toate timpurile - Giulietta anilor ’50, supranumită atunci “Logodnica Italiei” şi devenită alături de Fiat 500 un adevărat status symbol dar şi un personaj în unul dintre filmele cult ale unei generaţii, The Graduate cu Dustin Hoffman - noua Giulietta este în prezent alternativa deopotrivă sportivă şi elegantă a maşinii de zi cu zi, cu aluzii subtile, dar puternice, la supercarul Alfa 8 C Competizione.

La exterior moşteneşte toate genele Alfa Romeo şi le completează avangardist cu o serie de caracteristici noi, distinctive. Partea frontală în forma de trifoi este reinterpretată prin prizele de aer şi farurile cu LED şi funcţiune DRL (lumini de zi). Liniile caroseriei amintesc de cele ale unui coupe şi fac trecerea spre o parte posterioară ce inspiră stabilitate şi se armonizează cu designul general prin prin blocurile de lumini, de asemenea cu tehnologie LED. Dimensiunile sunt cele ale unei compacte, cu un portbagaj de 350 de litri, utilizabil în totalitate.

Alfa Romeo Giulietta
La interior, liniile sunt fluide, panoul de bord este configurat după cel de la Alfa 8 C Competizione iar materialele mizează pe calitate şi o notă de exclusivitate.

Motorizările, în număr de cinci, includ propulsoarele pe benzină 1.4 T-Jet 120 CP şi 1.4 MultiAir 170 CP, cele diesel Multijet de 1.6 105 CP, 2.0 140 CP şi 2.0 170 CP. Vârful de gamă este motorul 1.8 T 235 CP Quadrifoglio Verde, o emblemă în forma de trifoi cu patru foi purtată de toate modelele Alfa Romeo de competiţie, un simbol al supersportivităţii, acum accesibil şi pentru o maşină de serie.

Siguranţa este acreditată prin cele 5 stele EuroNCAP, Giulietta fiind generic intitulată cea mai sigură compactă din istorie şi asta datorită inovaţiilor ce o poziţioneză în topul clasei sale.

Tehnologic, este o evoluţie pe toate planurile: de la selectorul DNA, la diferenţialul Electronic Q2, la şasiul cu elemente din aluminiu, o noua generaţie de servodirecţie electrică dual pinion, o nouă arhitectură a suspensiilor bazată pe o structură McPherson cu elemente din aluminiu şi, în general, o abordare modernă în privinţa tutror aspectelor.

Alfa Romeo Giulietta
Campania de promovare, susţinută de actriţa Uma Thruman, stă sub semnul a două sloganuri. Unul din Shakespeare, Suntem creaţi din aceeaşi materie din care sunt făcute visele, şi un altul care spune totul despre filosofia Alfa Romeo: Fara inima am fi doar maşini.

Ambele pun însă accentul pe ceea ce Alfa Romeo promovează de peste 100 de ani: condusul trebuie să fie o plăcere şi o senzaţie în sine, maşina poate fi o expresie a pasiunilor noastre iar lucrurile practice pot fi şi foarte frumoase.

La nivel internaţional numărul de comenzi a depăşit 30.000 de unităţi în doar câteva luni de la lansare.

Sursa: Alfa Romeo Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii