Dupa dezvaluirea modelului 908 in februarie, versiunea diesel-hibrid a noului vehicul a fost lansata cu ocazia Salonului Auto de la Geneva. Noul venit si-a setat deja teluri ambitioase pentru sezonul 2011.

Dupa dezvaluirea modelului 908 in februarie, versiunea diesel-hibrid a noului vehicul a fost lansata cu ocazia Salonului Auto de la Geneva. Noul venit si-a setat deja teluri ambitioase pentru sezonul 2011.
Noul 908 a fost contruit complet in acord cu cele mai recente reguli ale curselor de anduranta si va juca un rol important in ofensiva anului 2011. Declaratia pe care o face noul model este sa combine armonios placerea si emotia la condus cu respectul pentru mediul inconjurator.Cele doua obiective vor fi realizate prin combinarea a doua motoare, unul diesel si unul electric, tehologii in care marca se mandreste cu o reputatie excelenta.
Peugeot 908 HYbrid4
Tehnologia 908 HYbrid4
De la dezvaluirea primei masini a echipei Peugeot Sport la Silverstone in 2008, aceasta a continuat sa lucreze la noua tehnologie in colaborare stransa cu tehnicienii grupului.
Sistemul adoptat de 908 HYbrid4 recupereaza si stocheaza energia cinetica la franare inainte sa o restituie in timpul accelerarii. Folosirea in acest mod a energiei recuperate imbunatateste semnificativ eficienta trenului de rulare.

Sistemul furnizeaza o putere de 60 kW (80 CP) in  secundele anterioare redirectionarii ei. Energia recuperata (500 kJ intre 2 faze de franare) este stocata in bateriile litiu-ion inainte sa fie trimisa automat catre rotile din spate sub acceleratie. Functionarea electrica va fi posibila doar cand masina este la pit-stop, acesta fiind modul folosit pentru omologarea ei.
Obiective pentru 908 HYbrid4 in 2011
Dupa premiera mondiala de la Geneva, echipa Peugeot Sport isi va indrepta atentia catre cele doua teluri ale noului venit. Acestea sunt: sa participe in ziua de test a cursei de 24 ore de la Le Mans  pe circuitul francez (24 aprilie) si sa ia parte la o cursa inainte de sfarsitul sezonului de anduranta din 2011.
Realizarea acestor obiective ambitioase va depinde de pregatirile echipei Peugeot Sport pentru cursa de la Le Mans cu noul 908, precum si de cum se va comporta 908 HYbrid4 in timpul testului de la sfarsitul lunii martie.
908 HYbrid4 – Date tehnice
Sasiu
Monopost, din carbon
Cutie de viteze
Secventiala, hidraulica, 6 + 1 trepte
Peugeot 908 HYbrid4
Motor cu combustie interna
Diesel V8HDi FAP
Capacitate cilindrica: 3700 cm3
Putere: 550 CP
Sistem hibrid
Putere: 60 kW (80 CP)* – doar in timpul fazelor de eliberare de energie
Livrarea energiei recuperate:
  • Catre rotile spate
  • 500 kJ intre doua faze de franare
  • Energie stocata in bateriile litiu-ion
  • Livrare automata de energie sub accelerare
Modul electric va putea fi folosit doar in zona de pit-stop.
Dimensiuni
Lungime: 4,640 mm
Latime: 2,000mm
Ampatament: 2,950mm
Inaltime: 1,030mm
Greutate: 900kg

Sursa: Peugeot Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii