Cotă de piaţă de 1,24 procente în Europa Centrală şi de Vest în 2011.
206.400 de autoturisme şi SUV-uri vândute în Europa Centrală şi de Vest în 2011.
Creşterea vânzărilor în 20 de ţări şi a cotei de piaţă în 16 ţări.
Modelul Chevrolet Spark deţine 5,5 procente din segmentul autovehiculelor mini.
Şapte modele noi sunt disponibile la dealer.
Vânzările modelului Camaro depăşesc previziunile pentru Europa Centrală şi de Vest.

Zurich. În 2011 compania Chevrolet a înregistrat vânzări de 206.400* de autovehicule în Europa Centrală şi de Vest**, cu 1.600 de unităţi mai mult decât în 2010, atingând cea mai bună cotă de piaţă înregistrată vreodată, deţinând 1,24 procente din piaţa totală de autovehicule. 

Chevrolet a înregistrat o creştere a vânzărilor în 20 de ţări şi o creştere a cotei de piaţă în 16 ţări din Europa Centrală şi de Vest, comparativ cu anul 2010. În şapte ţări s-a înregistrat o valoare record a cotei de piaţă în 2011, multe dintre acestea realizând, de asemenea, cel mai mare volum de vânzări de până acum:   Austria (cotă de piaţă de 1,18% ), Franţa (0,88%), Germania (0,86%), Polonia (2,28%), Serbia (5,02%), Slovenia (2,95%) şi Turcia (2,6%).

„Într-un context economic dificil, am avut rezultate bune şi ne-am mărit cota de piaţă, în pieţe importante din Europa în 2011”, a declarat Susan Docherty, preşedinte şi director general al Chevrolet Europe. În 2011 Chevrolet a lansat şapte modele noi, extinzându-şi gama pentru a acoperi peste 50% din segmentele pieţei.  „Datorită noii noastre game de modele disponibile în Europa, anul 2012 reprezintă o oportunitate excelentă pentru a continua expansiunea”, a declarat Susan Docherty.

Chevrolet Spark a fost cel mai vândut model Chevrolet în Europa, deţinând 5,5% din segmentul mini cu 66.400 de unităţi vândute.  Vânzările modelului de clasă mică Chevrolet Aveo au înregistrat 51.000 de unităţi iar modelul Chevrolet Cruze, disponibil acum şi în varianta hatchback, a atins vânzări de 39.400 de unităţi. Modelul compact Chevrolet Cruze sedan a fost încă o dată liderul segmentului pe mai multe pieţe europene, fiind cel mai vândut model Chevrolet la nivel mondial, cu peste 1 milion de unităţi vândute de la lansarea sa din 2009. În 2012 va fi lansat modelul Chevrolet Cruze station wagon, acoperind un alt segment important din Europa Centrală şi de Vest.  

SUV-ul Chevrolet Captiva şi MPV-ul de familie Chevrolet Orlando continuă să se bucure de o cerere ridicată, înregistrând vânzări de 24.300, respectiv 20.600 de unităţi în 2011. Vânzările legendarului autovehicul sport Camaro, liderul segmentului în S.U.A., au atins 600 de unităţi în primele luni de la lansarea sa în Europa, 40% din vânzări fiind realizate în Franţa.

În toată Europa***, Chevrolet a vândut în 2011 un număr record de 517.800 de autovehicule, mai mult cu 40.500 de unităţi (8,5%) faţă de 2010, atingând de asemenea, o valoare record a cotei de piaţă de 2,61%.  Chevrolet şi-a menţinut poziţia de lider al mărcilor importate în Rusia, înregistrând în această ţară vânzări de 173.500 de autoturisme şi SUV-uri în 2011, cu 57.200 de autovehicule mai mult şi înregistrând o cotă de piaţă de 6,39%.

În plus, în 2011 Chevrolet a vândut 15.133 de autovehicule (autoturisme şi autovehicule comerciale uşoare) în Israel****.

* Număr preliminar de înmatriculări – piaţa totală de autovehicule (autoturisme şi autovehicule comerciale uşoare)
** Europa Centrală şi de Vest include 37 de ţări: cele 27 se state membre ale Uniunii Europene plus Andora, Albania, Bosnia/Herţegovina, Croaţia, Islanda, Macedonia, Norvegia, Serbia/Muntenegru, Elveţia şi Turcia
*** Europa include 49 ţări:  Europa Centrală şi de Vest, Rusia, Ucraina, Uzbekistan, Kazahstan şi alte ţări membre CSI.
**** Chevrolet Israel face parte din Chevrolet Europe, dar vânzarile nu sunt incluse în cifrele prezentate mai sus.

Sursa: Chevrolet Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii