Noul Renault Clio
Lansat in 1990, Clio a marcat istoria Renault cu 11,5 milioane de vehicule vandute in peste 115 tari. Obiectivul celei de-a patra generatii este de a scrie un nou capitol al acestei „povesti de succes”.

Noul Renault Clio se evidentiaza prin urmatoarele caracteristici:

-Un stil senzual si emotional, rezultat din reinnoirea designului Renault, cu multe posibilitati de personalizare, atat la interior, cat si la exterior.
-Tehnologii inovative la preturi accesibile*:
-Sistem de asistenta video la parcarea cu spatele, card maini libere;
-Aplicatie R-Sound Effect, sistem Renault Bass Reflex;
-Cutie automata cu dublu ambreiaj EDC si 6 trepte de viteze;
-Renault R-Link, tableta cu ecran tactil integrata si conectata.
-O adevarata placere de a conduce datorita unei game de motorizari care vizeaza leadership-ul pe piata in ceea ce priveste consumul si emisiile de CO2, cu:
-Noul motor in 3 cilindri pe benzina: Energy TCe 90 (4,3 l / 100 km si 99 g CO2 / km**),
-Motorul Energy dCi 90 (3,2 l / 100 km si 83 g CO2 / km**).

Noul Clio reprezinta un punct de referinta. Acesta propune multiple inovatii tehnologice, iar designul sau reprezinta o schimbare majora fata de modelele precedente.”- Carlos Tavares – Director General de Operatiuni.

Renault celebreaza lansarea Noului Clio printr-o campanie digitala interactiva si inovatoare care cuprinde doua etape principale:
- din 3 iulie, pe www.clio.renault.ro, veti putea admira Noul Renault Clio din toate unghiurile, cu poze si materiale video;
- din 16 iulie, Renault va invita la un veritabil test virtual cu noul model prin intermediul unui film interactiv.
Campania va putea fi accesata de pe diverse device-uri: PC, tableta si smartphone.

* In functie de nivelul de echipare
** Consum si emisii omologate.

Sursa: Renault Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii