Modelul primeşte o serie de retuşuri estetice şi actualizări ale listei de echipare.

Suzuki Jimny şi-a câştigat un loc reputat în rândul maşinilor off-road veritabile încâ de la debutul din 1970. În cei 42 de ani de carieră a ajuns un model emblematic care, prin formatul, performanţele şi imaginea sa a trecut testul timpului, râmânând la fel de carismatic şi relevant prin reţeta sa de off-roader pur.

Jimny este la fel de în elementul său pe străzile urbane ca pe cărările care străbat munţii sau chiar în terenuri extrem de dificile, inaccesibile pentru majoritatea automobilelor. 

Dimensiunile compacte şi bine proporţionate ale Jimny şi unghiul de bracare al roţilor îi permit o manevrabilitate foarte lejeră în oraşele aglomerate. Raza minimă de întoarcere a maşinii este de doar 4,9 metri. Iar garda la sol (19 cm), unghiurile de atac şi degajare permisive, sistemul de tracţiune integral şi rigiditatea structurală îi oferă abilităţi de invidiat în off-road.

Actuala generaţie a debutat în 1997 şi a fost o dată actualizată prin facelift-ul din 2005. Iar în 2012 trece printr-o nouă evoluţie la nivelul estetic şi al listei de echipări.

Principalele noutăţi
Personalitatea şi estetica inconfundabilă a lui Jimny sunt şi mai puternic conturate în urma facelift-ului din acest an.

Robusteţea lui Jimny este subliniată la nivelul caroseriei de noile profile ale capotei motorului care include şi o priză de aer, precum şi de noul spoiler faţă definit de linii mai dinamice şi proporţii mai impozante, care încorporează proiectoarele de ceaţă repoziţionate. Însă cea mai mare atracţie o prezintă emblematica grilă frontală care acum are două versiuni de design noi, caracterizate de decupaje mai ample. Toate aceste evoluţii estetice au şi rolul de a întâmpina stringentele standarde de siguranţă pentru pietoni impuse de legislaţia europeană. Pentru a se adapta mai multor preferinţe, caroseria lui Jimny este disponibilă în şapte culori, inclusiv noua nuanţă Breeze Blue Metallic.

Habitaclul a fost actualizat cu scaune care au tetiere reprofilate pentru un confort sporit şi includ sisteme ISOFIX pentru ancorarea scaunelor de copii. Şi estetica scaunelor subliniază caracterul sportiv şi rafinamentul prin modelul tapiţeriei care imită urmele de anvelopă şi a zonelor laterale din material negru fin.

La fel ca şi până acum, scaunele din faţă se rabatează complet. Acestea se unesc practic sub forma unui "pat" confortabil cu scaunele din spate, rabatabile deasemenea individual. Prin rabatarea scaunelor spate se creşte totodată şi volumul portbagajului.

Sursa: Suzuki Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

1 comentarii