ŠKODA AUTO a continuat pe traiectoria ascendentă și în septembrie 2012. De la an la an, livrările ŠKODA către clienți au crescut cu 3,3 procente, ajungând la circa 83.900 de unități. Între ianuarie și septembrie 2012, livrările mărcii au crescut cu 7,9 procente faţă de anul precedent. În total, ŠKODA a livrat 717.200 automobile către clienții săi până la finalul lunii septembrie 2012 (din ianuarie până în septembrie 2011: 664.800).

Skoda
Livrările au crescut cu 3,3 procente, la 83.900 de unități în septembrie 2012.
În primele nouă luni ale anului 2012, ŠKODA a înregistrat o creștere cu 7,9 procente.
Cota de piață ŠKODA în Europa de Vest a crescut.

Mladá Boleslav. ŠKODA AUTO a continuat pe traiectoria ascendentă și în septembrie 2012. De la an la an, livrările ŠKODA către clienți au crescut cu 3,3 procente, ajungând la circa 83.900 de unități. Între ianuarie și septembrie 2012, livrările mărcii au crescut cu 7,9 procente faţă de anul precedent. În total, ŠKODA a livrat 717.200 automobile către clienții săi până la finalul lunii septembrie 2012 (din ianuarie până în septembrie 2011: 664.800).

“ŠKODA a reușit să crească și mai mult în septembrie 2012, în ciuda unui mediu din ce în ce mai dificil,” declară Werner Eichhorn, membru în consiliul de administrație ŠKODA, responsabil pentru distribuţie și marketing. “Situația rămâne dificilă, în special pe unele piețe din Europa. Ne-am menținut pe poziții și ne-am mărit cota de piață. Așteptăm să prindem avânt în lunile următoare, odată cu lansarea pe piață a noii ŠKODA Rapid, începând cu luna octombrie 2012,” declară Eichhorn.

În Europa de Vest, ŠKODA a avut de suferit de pe urma scăderii pieței, dar a avut performanțe mai bune decât nivelul general, livrând un total de 33.700 de mașini în septembrie 2012 (septembrie 2011: 35.200). Cota de piață ŠKODA a crescut de la 2,8 procente, la peste 3 procente în primele nouă luni ale acestui an. Marca a dovedit că este foarte puternică, în special în Germania, cea mai mare piață a sa din Europa, unde a crescut cu 9,2 procente, la circa 13.700 unități vândute, reușind să depășească problemele de pe o piață aflată în general într-un declin puternic. În Marea Britanie, cea de-a doua piață a mărcii, ca mărime, din Europa de Vest, ŠKODA a vândut circa 7.300 de unități (un plus de 1,1 procente), obținând cea de-a doua performanță în vânzări de acolo, din istoria companiei.

Și în Europa de Est, ŠKODA a depășit nivelul de performanțe al pieței în septembrie 2012. Livrările au crescut cu 22,7 procente, la 11.700 unităţi (septembrie 2011: 9.500), ceea ce face ca ritmul de creștere al companiei ŠKODA să fie de trei ori mai rapid decât cel general al pieței din Europa de Est (cu o prognoză de 7,2 procente). Cota de piață a mărcii în Europa de Est a crescut de la 3,4, la peste 4 procente în primele nouă luni ale anului 2012. În Rusia, cea mai mare piață din regiune, ŠKODA a înregistrat un plus de 35,1 procente, comercializând 8.800 de automobile (septembrie 2011: 6.500) și depășind performanțele pieței de peste trei ori.

În Europa Centrală, ŠKODA a vândut 9.300 de automobile în septembrie 2012 (septembrie 2011: 10.400). Piața Europei Centrale a fost mai slabă față de perioada similară a anului trecut, înregistrând un declin de 4,4 procente. Pe piața de origine din Republica Cehă, ŠKODA a livrat peste 4.600 de mașini clienților săi în septembrie 2012 (septembrie 2011: 5.100), ceea ce corespunde unei cote de piață de circa 37 de procente. În primele nouă luni din 2012, livrările ŠKODA au crescut în Europa Centrală la 94.000, ceea ce reprezintă o creștere de la an la an cu 3 procente, și o creștere a cotei de piață a mărcii în această regiune de la 18,4 la 18,8 procente, în aceeași perioadă.

ŠKODA a înregistrat creșteri și pe piața din China, livrările notând un plus de 6,6 procente, la 22.500 de unităţi, în septembrie 2012 (septembrie 2011: 21.100), ceea ce reprezintă cea mai bună cifră lunară de când ŠKODA a demarat vânzările în China.

ŠKODA a avansat în continuare şi în India, în septembrie 2012, livrările crescând cu 18,3 procente la peste 2.600 de autovehicule (septembrie 2011: 2.200). În primele nouă luni ale anului 2012, livrările ŠKODA în India au crescut cu 32,9 procente, la 28.100, ceea ce înseamnă că marca a depășit de aproape trei ori performanțele generale ale pieței, având în vedere că prognoza de dezvoltare a pieței pentru aceeași perioadă este de numai 11,2 procente.

Livrările mărcii ŠKODA la clienți, în septembrie 2012 (cifrele reprezintă unități, sunt rotunjite, prezentate pe model; +/- în procente faţă de anul precedent):
ŠKODA Octavia (35.800; -2,1%)
ŠKODA Fabia (18.900; -22,0%)
ŠKODA Superb (10.700; +4,2%)
ŠKODA Yeti (8.400; +29,9%)
ŠKODA Roomster (3.500; -1,1%)
ŠKODA Rapid India (comercializată doar în India: 1.500; model nou)
ŠKODA Citigo (comercializată doar în Europa: 4.900; model nou)

Sursa: Skoda Romania
Distribuie:
AUTOVITAL

AUTOVITAL

Autovital.ro este un blog auto cu știri auto, informații auto, documentații auto și multe altele, toate din nemărginitul univers auto! Haideți să îl descoperim împreună!

0 comentarii